Gå til innhold

SAMLETEST: Trådløse spillmus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G403 er den jeg føler sitter best i hånda mi. Jeg brukte G503 i ett halvår før jeg gikk over til hyperx pulsefire, men jeg likte ikke pulsefire i det hele tatt så gikk for G403 som viste seg å være perfekt for meg.

 

Men for skikkelig reviews av gaming mus kan jeg annbefale Youtube kanalen Rocket Jump Ninja:

 

https://www.youtube.com/channel/UCGJaDZC7PChgd-XMwcbZkiw/featured

Lenke til kommentar

Idiotiskt denne med ikke batteri og bare kan brukes på musematte som følger med lol hvem kjøper noe sånt?? da kan man vel like gjerne kjøpe en mus med ledning da, musematta må ha ledning istedet forferdelig dårlig!

 

G903? Den kan brukes uten musmatte med trådløs lading. Las du artikkelen? Om du ikke vil gå all in og hive nesten 3 laken på mus og matte kan du få så å si samme mus (G900) for et par hundrelapper mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en Steelseries Ikari optical før, men når den tok kvelden så har jeg prøvd steelseries rival 300 og 310, syns egentlig ingen av de var noe gode og det der såkalte gummi greia på siden av 310 gjør det bare verre om man blir litt klam i hånda når man spiller, det er ikke behagelig og på høyre siden så driver det belegget å på en måte popper ut av sporet sitt, så jeg sliter egentlig med å finne en mus som jeg kan bruke, men kanskje jeg skal gjøre noe jeg aldri trodde jeg ville gjøre, prøve en logitech mus, g502 ser grei ut, samme gjør vel den 403 eller hva den her også, sliter med å finne en ok sens til rival 310 også, kjørte 400dpi ingame på ikari, men 400 dpi på ikari er ikke samme som 400 på rival 310 med samme sense ingame,alt av hjelpemidler osv som acceleration er slått av osv men samtidig virker det som om det går for fort med rival 310.

Så jeg er drit usikker på hva jeg skal velge eller prøve ut, razer er totalt utelukket, har prøvd, nei takk er alt jeg har å si.

 

Syns egentlig musene koster for mye idag også, men er vel den prisen man må leve med.

Mus går jo mye på egen smak og preferanser så er dumt man ikke kan prøve før man kjøper, da spesielt på nettbutikker, er bare stress å kjøpe å sende tilbake annahver uke, man mister fort muligheten til å sende tilbake ting pga av at man misbruker retur retten også.

Lenke til kommentar

Holder meg til rimeligere varianter selv. De siste årene har jeg brukt Steelseries Rival 300. Liker denne godt. Har en uåpnet liggende som ble kjøpt på Elkjøp for 200kr, denne er backup for den jeg bruker nå. Er ikke redd for å bruke mye penger på datahobbyen, men har rett og slett ikke merket et behov. Jeg er meget skeptisk til at en dyr mus skal gjøre meg mye bedre i spill.

Lenke til kommentar

Har hatt to komplette mus som jeg brukte til gaming før i tiden.

Logitech MX300 (optisk) og Logitech G3 (laser).

Savner disse da jeg ikke har funnet noen som er i nærheten! :)

Musen min, en Logitech G100s, har akkurat begynt å gjøgle, og dobbelklikker ofte når jeg enkeltklikker, og trippelklikker eller kvadruppelklikker når jeg skal dobbeklikke, så jeg begynte å se etter en ny mus som kan ligne på MX 300 -- tidenes beste mus. Det ser ut som om G Pro har en form som ligner. Noen som har testet denne?

 

(G100s har forsåvidt også en lignende form, men er utrolig mye mindre robust, og bidrar i grunnen bare med enda mer plastsøppel.)

Endret av Cretinous Pigfaced Git
Lenke til kommentar

Min favoritt så langt er zowie, plain look, billig, presis, slipper software og lett. Minste favoritten er Logitech g903 og 503 er forresten 2 spill knapper som ligger rett ved siden av høyre klikk som gjør at du i tide og utide kommer nær dpi knappen. og Razer er heller ikke noe å skryte av, de hevder de skal tåle rundt 3 millioner klikk, men etter rundt 1 million klikk har alle 3 Razer musene jeg har hatt begynt å dobbeltklikke etc når jeg ikke vil

Lenke til kommentar

Trådløs "gamingmus"? Hvordan skal du skru opp polling på den da? Kjører MX518, ingen over ingen ved siden. den er HAUG-gammal :D

 

G903 har 1000hz. Det er umulig å finne noe som helst forskjell mellom den og de beste kablede musene.

 

Eneste grunnen til at jeg primært bruker G502 er at G903 er ambidextrous. Ja du kan bytte knappene men selve formen er fortsatt ambidextrous.

Lenke til kommentar

For tung mus hahahaha tror jeg dauer ? ? ? når man ser dagens ungdom med sine fyrstikkarmer er det vel ikke unormalt at ei mus er for tung ? ? ? ?

 

Då tror eg du må komme deg ut mer, for dagens ungdom doper seg som aldri før.

Og du har kanskje ikke spilt cs før? Vekten på musen har alltid vært en faktor når det gjelder valg for spill som krever maks presisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...