Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det vanlig at Apple bumper ned på leveringstiden? Jeg har en iPhone X inne med levering fra 13 - 20 november, og har sett at noen i USA fikk ny levering på 03. november. Dette er noe jeg vil at skal skje med min  :tease:

 

Ser ut som alle de det gjelder bestilte egentlig skulle hatt 03 november, men fikk oppgitt senere levering p.g.a en bug. Det kan hende datoen forandres litt om en stund, men tviler på at det blir mange dager.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det hos Telia, har dem allerede fått telefoner, å sender så jeg har den på fredag? (set att jeg faktisk var tidlig nok ute) Eller får dem di på fredag å jeg får den ikke før langt uti neste uke? Å får man noe info om leveringstid eller må man bare vente på sendingsbekreftelse? 

Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet når Apple Store begynner å sende ut iPhone X til de som har fått levering 3/11. Av erfaring med tidligere forhåndsbestillinger, mener jeg. Var tidlig ute på fredag, og klarte å få levering 3/11. Greia er at jeg reiser på ferie den dagen, og har et ørlite håp om at den kan bli levert på torsdag.

Tviler ekstremt. Den kommer nok fredag. For meg har den gjort det alle år. Sist leverte et budselskap fra Oslo pakken. Kanskje du kan finne ut hvem som overtar pakkeni Norge s du får den fredag morgen?

 

 

 

Kan garantere at telefonen ikke leveres før. Telefonene er nok på lager i nærheten og klare allerede, men leveres ikke før 3. da det er salgsstart. Jeg tror DHL leverer for hele landet, i hvert fall på østlandet. Du kan ta kontakt med de å avtale ny dag når du er hjemme igjen. 

Lenke til kommentar

Noen som jobber i en butikk som selger iPhone eller vet noe om hvor mye man har fått inn? Komplett har endret dato fra 3. november til 8. november, men antar det bare er et kalkulert optimistisk anslag for å tekke kunder. Det er vel heller ikke slik at de endrer informasjonen, selv om 10.000 stk hadde bestilt iPhone derfra.

Lenke til kommentar

Noen som jobber i en butikk som selger iPhone eller vet noe om hvor mye man har fått inn? Komplett har endret dato fra 3. november til 8. november, men antar det bare er et kalkulert optimistisk anslag for å tekke kunder. Det er vel heller ikke slik at de endrer informasjonen, selv om 10.000 stk hadde bestilt iPhone derfra.

Kjent sak fra Komplett det der, skjer hvert eneste år!

Lenke til kommentar

Noen som jobber i en butikk som selger iPhone eller vet noe om hvor mye man har fått inn? Komplett har endret dato fra 3. november til 8. november, men antar det bare er et kalkulert optimistisk anslag for å tekke kunder. Det er vel heller ikke slik at de endrer informasjonen, selv om 10.000 stk hadde bestilt iPhone derfra.

Endret av GHRX59J3
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som jobber i en butikk som selger iPhone eller vet noe om hvor mye man har fått inn? Komplett har endret dato fra 3. november til 8. november, men antar det bare er et kalkulert optimistisk anslag for å tekke kunder. Det er vel heller ikke slik at de endrer informasjonen, selv om 10.000 stk hadde bestilt iPhone derfra.

Kjent sak fra Komplett det der, skjer hvert eneste år!

 

På tide at Forbrukerombudet kommer på banen. De må tjene grovt på å mislede kunder.

 

Bestilte en fra Elkjøp. Stod ingenting på nettsiden. Da jeg fikk ordrebekreftelse stod det at den var forventet inn på lager 30 oktober. Hørte med kundeservice og de sa det ikke stemte. De sa det var for intern bruk. Foreslo at det kanskje da var greit å ikke la det følge med bestillingseposten, men det hadde de ikke all verden med forståelse for.. 

 

Mye rart :p 

Lenke til kommentar

 

Noen som jobber i en butikk som selger iPhone eller vet noe om hvor mye man har fått inn? Komplett har endret dato fra 3. november til 8. november, men antar det bare er et kalkulert optimistisk anslag for å tekke kunder. Det er vel heller ikke slik at de endrer informasjonen, selv om 10.000 stk hadde bestilt iPhone derfra.

 

Telenorbutikkene  i Nord - Norge får inn følgende på lansering:

 

Alta 11 

Finnsnes 7

Harstad 6

Narvik 5

Sortland 6

Jekta 12

Pyramiden 4

Mo i Rana 7

 

 

Takk. Har de samme pris som på nett...? Mulig å kjøpe uten abbo der og? Og vet du om de har noen policy med hensyn til forhåndsbestilling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...