Gå til innhold

[Løst] Kan menn gå med treningstights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er en mann i 20-åra og han trener en del. Han har akkurat kjøpt seg treningstights, og jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det. Hva syns dere? Er det greit at menn går i tights?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går greit, sjølv om det kan bli litt grafisk. Såg ein gong ein i gulltights der du kunne verifisere at alle tre komponentane var der dei skulle vere.

menintights-bann.jpg

Gjest Slettet-2spvYRBZtB
Skrevet

Synes jeg det er pent? Nei. Betyr det at du ikke skal gå med det? Nei. Gå med det som er praktisk og komfortabelt for deg, du trener ikke for andre skyld. Har du lyst å bruke treningstights så skal du selvfølgelig gjøre det også :) 

Skrevet

Om han løper eller sykler er det jo ekstremt mye bedre å trene med en treningstights som ikke

a) mangler så han fryser

b) flagrer og blafrer irriterende i vinden

Ja, det er normalt i 2017 at også menn trener med tights. :D

Skrevet

Trener ikke med tights til vanlig, men kjøpte nettopp inn en til ett løp jeg var med på. Utrolig deilig å løpe i, men jeg sørget for å ha en litt lang jakke på meg slik at folk slipper å se hvilken side pølsa ligger på. 

Skrevet

Til styrketrening syns jeg det kan se litt spess ut, hvert fall på gamlinger med fyrstikkbein.

Men det er jo veldig behagelig, og brukanes til feks løping, kampsport o.l. så man får bruke det man er komfortabel med.

Skrevet

det er "greit", men det virker litt rart, spesielt i kombinasjon med sminke som  "4 3" viser til så er det vel grunn til å misstenke noe annet. At mannen din kanskje er "født i feil kropp" eller liknende. Ikke noe galt i det forsåvidt. 

Skrevet

Nekter å betale mer enn 2-300 kroner for joggebukser, men kjøpte meg et par slike 2XU kompresjonstights her om dagen da de var veldig på tilbud. Flotte greier. Hvis noen blir provosert er jo det en bonus.

Skrevet

Nekter å betale mer enn 2-300 kroner for joggebukser, men kjøpte meg et par slike 2XU kompresjonstights her om dagen da de var veldig på tilbud. Flotte greier. Hvis noen blir provosert er jo det en bonus.

:wee:  :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...