Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masse nytt nå. 3.3 tilgjengelig for alle backers fra og med i dag visstnok med store ytelsesforbedringer.

Sluppet også ny trailer for Squadron 42 som ser helt villt ut.

 

 

Masse nytt nå. 3.3 tilgjengelig for alle backers fra og med i dag visstnok med store ytelsesforbedringer.

Sluppet også ny trailer for Squadron 42 som ser helt villt ut.

 

Uten å overdrive så tror jeg har sett denne demoen 30 ganger :)

Mange klager og syter at det har tatt for lang tid, men når man ser på hva de har fått til så er det helt fantastisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Elkjøp har tilbud på Logitech C922 HD pro webcam for tiden (kr 699,-).

 

Dette skal i følge mine kilder være et webcam som egner seg godt for Star Citizens FOIP-teknologi, fordi det støtter opp til 60 fps på 720p.

 

Jeg har ikke prøvd det selv, men det sies at man må bruke OBS dersom man ikke får satt det til 60 fps på noen annen måte.

 

Huff, kommer til å komme masse hacket webcams content hvis dette tar av. Til og med Star Citizen spillerne selv vil bli underholdning for resten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har 30 fps kamera og det funker fint det. Får med seg ansiktsuttrykk men må ha 60fps skal ansiktet være troverdig når man snakker. 30fps går for tregt. Når voice og alt sånn blir mulig i kombinasjon med dette så kommer det til å være et spill i seg selv.

Det viktigste for meg er egentlig å kunne snå på hodet og se meg til siden, og at det samme skjer i cockpit.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

3.3.0 er LIVE nå mens 3.3.5 er ute til PTU og der har man første planeten med interaktive byer med togsystem og alt du kan tenke deg. I løpet av mine 37år sålangt så er dette det sykeste jeg har prøvd.

 

 

Husker jeg sto på kaien i Vanguard: Saga of Heroes sammen med noen andre spillere og ventet på båten som skulle ta meg til en annen øy. Her snakker vi fullt fungerende fergesystem. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker jeg sto på kaien i Vanguard: Saga of Heroes sammen med noen andre spillere og ventet på båten som skulle ta meg til en annen øy. Her snakker vi fullt fungerende fergesystem. :)

 

Ja eneste forskjellen er at det så slik ut:

maxresdefault.jpg

 

VS

 

maxresdefault.jpg

 

Og mens du sitter på toget så har du også VOIP + FOIP mens toget passerer uteområder hvor du ser andre spillere lande med skipene sine. Ganske utrolig å oppleve

Lenke til kommentar

Så hvordan fungerer spillet nå som et spill? Er dette noe en ny spiller kan starte opp og få en fullverdig opplevelse av nå?

Nei må ha spesiell interesse. Jeg spiller det hver dag men det er pga jeg liker å fly og lager mitt eget innhold ved å hjelpe andre spillere f.eks med rescue missions og explore bare. Spillet mangler mye innhold enda så ville ventet til neste år siden det stort sett er flyging og utforsking akkurat nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men OM man har lyst til og prøve begynner det en liten gratis periode 23.nov (samtidig som jubileum salget).

 

Håper det egentlig ikke kommer noe spennende på salg da jeg er altfor svak tim og stå imot samtidig som innerst inne veit jeg at 17,5k er litt for mye og bruke på noe som ikke er ferdig enda engang xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for link. Jeg er i utlandet akkurat nå, men ville for nysgjerrigheten spørre litt, fordi det er et spill med åpenbar potensiale. Jeg spiller gjerne med folk, så ikke umulig at jeg hopper på en dag :)

 

Kan noen litt kjapt skrive et par linjer om hva jeg kommer til å møte når jeg starter spillet som helt ny? Har man en slags «rød tråd» man kan følge, for å komme seg litt inn i det, eller er det helt sandkasse? *MÅ* man bruke haugevis av penger? Jeg er ikke like rik som Trondz1 :(

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Har man en slags «rød tråd» man kan følge, for å komme seg litt inn i det, eller er det helt sandkasse?

Ganske sandkasse foreløpig. Forvent massevis av bugs. Kan ta en stund å lære seg å fly ordentlig etc.

Greit å finne seg en gjeng som kan svare på spørsmål etc underveis - f.eks. orgen til Fireout.

 

*MÅ* man bruke haugevis av penger?

Fredag førstkommende starter anniversary sale, som varer en uke. Jeg forventer at du vil kunne få kjøpt starter packs til $35 (mot normalt $45), evt. $55 om du ønsker Squadron 42 singleplayer (som fremdeles er i produksjon). Du kan velge å pledge mer, men det er ikke nødvendig for å komme i gang. Alpha 3.3, som ble sluppet forrige helg, introduserte ingame ship purchases. Enn så lenge er ikke dette veldig balansert; det tar fryktelig lang tid å tjene nok penger til å kjøpe seg noe bedre, men det er et langt steg på vei bort fra den effektive pay2win-heten som har regjert all den tid eneste måten å få bedre skip frem til nå har vært å pledge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...