Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Haha, du kan vel dobble lønna mi med 3 hver mnd din sjøulk ;)

 

Hvis du skal prøve i gratis perioden så har du tilgang på alle skip, men du får bare tilgang på en manufactor hver dag, men hver manufactor har 6+ skip så du får ikke tilgang til alle skip hele uka sånnsett.

 

Isåfall har du mulighet for og kjøre rundt og drepe enemy ship (vandul?).

 

Kjøre rundt og Explore det lille som er mulig (selv pm det er ganske mye, men lite i SC sammenheng).

 

Kan velge et cargo skip og kjøre varer fra en plass til en annen for og tjene noen slanter.

 

Eller så kan du velge prospector skipet og mine litt ore i liten skala da det bare er det lille mining skipet som er tilgjengelig atm.

 

Eller så kan du jo selvfølgelig klinke til med litt pvp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah! Så nå kan man tjene penger in-game for å handle seg skip og annet utstyr nå? Daaaa begynner ting å funke her. Har liksom tenkt at jeg måtte bruke 5000,- på et skip som jeg kom til å miste jeg :p

 

Ok. Hva trenger jeg av utstyr? Joystick? TrackIR?

 

Prisene er kun placeholder akkurat nå så du kommer ikke til å få råd til de da prisene er hinsides høye. Men er et event snart der man kan teste ut nye skip hver dag. Det du har råd til er våpen, armor og klær osv. Dual Joystick er visstnok det beste men ikke tatt meg råd til det enda.  TrackIR, der ville jeg egentlig benyttet FOIP funksjonen. Du kan velge i options at du kan freelooke når du er seated f.eks, så bruker den webcammet til å tracke deg. Fungerer knallbra syns jeg. (Er på Ultrawide skjerm)

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte på i SC. PvP? :)

Veldig lite av Di skipa jeg har kjøpt som er ingame enda, så da har jeg noen "låne" skip som er litt så som så, men det går i mining og cargo runs, dogfight fungerer greit mot Ai, men pvp så må jeg investere i en joystick til, har bare en gammel logitek så får kjøpe noe ordentlig greier når tiden er inne :)

Lenke til kommentar

I morgen kl 8 PST (17 norsk tid) starter Free fly event som varer en uke. Hver dag får man tilgang til en bønsj med skip, totalt 80 forskjellige skip gjennom uken. Det er altså gratis å teste for alle som vil. Registrer deg med en referral fra randomizeren.

 

Vanligvis ved slike events må man "melde seg på" (i form av å skrive inn en promo code en plass på nettstedet deres) for å få tilgang. Info om dette blir nok lett tilgjengelig hvis det blir slik denne gangen også. Man kan laste ned launcheren til spillet nå, men for å logge inn i launcheren og laste ned spillet må man enten vente til eventen har startet, eller eie spillet.

 

I samme tidsrom foregår også deres årlige anniversary sale. Vanligvis pleier dette blant annet å medføre rabatterte starter packs; $35 mot normalt $45 for de rimeligste variantene, pluss eventuelt $20 om man ønsker Squadron 42; den fremtidige singleplayer campaignen.

 

https://robertsspaceindustries.com/comm-link//16849-Anniversary-Promotion-Free-Fly-Details

 

https://support.robertsspaceindustries.com/hc/en-us/articles/360012238394

Lenke til kommentar

Hvordan går det med de største guildsa? Må være litt kjipt 5 år ettertid etter å ha investert mange hundre timer på å bygge et community og kjøpt inn masse starter ships for å bygge opp guild flåten. Forhåpentligvis spiller de aller fleste andre spill sammen, de to store guildsene jeg var med i har helt død ut.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med de største guildsa? Må være litt kjipt 5 år ettertid etter å ha investert mange hundre timer på å bygge et community og kjøpt inn masse starter ships for å bygge opp guild flåten. Forhåpentligvis spiller de aller fleste andre spill sammen, de to store guildsene jeg var med i har helt død ut.

 

Aldri hørt om guilds i spillet her. Vi tester spillet for bugs og ytelsesproblem, er jo ikke i nærheten nok innhold til å bedrive guilds i spillet her. Hva har dem investert hundre timer i egentlig? Bygge hjemmeside? Isåfall er dem trege scriptere :p

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aldri hørt om guilds i spillet her. Vi tester spillet for bugs og ytelsesproblem, er jo ikke i nærheten nok innhold til å bedrive guilds i spillet her. Hva har dem investert hundre timer i egentlig? Bygge hjemmeside? Isåfall er dem trege scriptere :p

 

Oh community hjemmesiden til RSI er jo nesten bygget rundt guilds, de heter vell "organizations" i spillet. Anbefaler å sjekke de ut, mange utrolig kule konsept som beviser at spillere vil lage sitt egent content bare vi får riktige verktøy. Trenger ikke mye "content/raids/pve" missions for å fylle ut spillverden :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begrenset antall rabatterte (ned $10 fra $45 til $35) starter packs med utvidet insurance tilgjengelig nå for dem som sitter på gjerdet.

 

Anbefaler denne: https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Mustang-Alpha-Pack-Warbond-Holiday-2018

 

Hvis ovennevnte er utsolgt er dette nest beste alternativ: https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-MR-Pack-Warbond-Holiday-2018

Lenke til kommentar

Zork, jeg forstår det, men det virker som om dette har vært problemet nå i - flere år? På ett eller annet tidspunkt så må de vel komme med en slags ende til denne sagaen vel? Jeg spør litt i uvitenhet her nå, jeg har ikke fulgt så godt med, fordi jeg håper så inderlig på at dette prosjektet kommer til å stå på egne ben en dag. Altså, til og med DayZ har kommet i 1.0 nå 

Gambler, jeg har flytta til Drammen jeg, så er i en haug av pappesker om dagen. Den bilen du henviser til er bilen til eieren av Pizzabakern på andre siden av rundkjøringa. Jeg kjører en gammal stasjonsvogn jeg nå, og alle "oljepengene" mine har banken gjort om til huslån :p

Lenke til kommentar

Zork, jeg forstår det, men det virker som om dette har vært problemet nå i - flere år? På ett eller annet tidspunkt så må de vel komme med en slags ende til denne sagaen vel? Jeg spør litt i uvitenhet her nå, jeg har ikke fulgt så godt med, fordi jeg håper så inderlig på at dette prosjektet kommer til å stå på egne ben en dag. Altså, til og med DayZ har kommet i 1.0 nå

 

Gambler, jeg har flytta til Drammen jeg, så er i en haug av pappesker om dagen. Den bilen du henviser til er bilen til eieren av Pizzabakern på andre siden av rundkjøringa. Jeg kjører en gammal stasjonsvogn jeg nå, og alle "oljepengene" mine har banken gjort om til huslån :p

God jul til dere ?

Lenke til kommentar

Zork, jeg forstår det, men det virker som om dette har vært problemet nå i - flere år? På ett eller annet tidspunkt så må de vel komme med en slags ende til denne sagaen vel?

 

Man kan jo håpe og julen er jo tiden for denslags ;)

 

Så langt har scopet for SC øket fortere enn hva de har klart å levere - når det de sier det skal putte inn øker med X * 2 for hver X de klarer å levere, så er det neppe noen grunn til å vente en snarlig løsning. 

 

Fan-basen gir dem da heller ingen grunn til å faktisk levere noe da de ukritisk fortsetter å betale i dyre dommer for drømmer og konsepter - skal man være litt kynisk, så kan en peke på at det dummeste Chris Roberts kan gjøre er å faktisk levere spillet, da de tjener mye mer på å selge drømmen om det.

Lenke til kommentar

Man kan jo håpe og julen er jo tiden for denslags ;)

 

Så langt har scopet for SC øket fortere enn hva de har klart å levere - når det de sier det skal putte inn øker med X * 2 for hver X de klarer å levere, så er det neppe noen grunn til å vente en snarlig løsning. 

 

Fan-basen gir dem da heller ingen grunn til å faktisk levere noe da de ukritisk fortsetter å betale i dyre dommer for drømmer og konsepter - skal man være litt kynisk, så kan en peke på at det dummeste Chris Roberts kan gjøre er å faktisk levere spillet, da de tjener mye mer på å selge drømmen om det.

Tror ikke Chris Roberts gjør dette for pengene sin skyld for det har han nok av allerede. Det handler vel om å levere et fantastisk spill som ingen kunne tenke seg var mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...