Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Fortsatt meget skeptisk til åssen ting blir ang LTI og pris for de som ikke har det. Blir forsikring dyrt er det jo rett og slett p2w.

Blir det nærmest gratis er det rimelig kjedelig pvp og pve da man i praksis har null tap av ingame penger.

Når det gjelder utstyr etc så blir det sannsyneligvis samme opplegg som skipsforsikring.

Tror det beste hadde vært og hatt en hardcore server der ingen har LTI og forsikring koster etter hvor stort/bra skipet er. Noe lignende som i eve online. Med eventuelle high sec områder der man er 100% trygg og andre områder man kan skaffe bedre ting og tjene mer ingame penger på bekostning av trygghet.

Problemet med og starte eller bli med på privat server er at de vil mangle masse innhold som blir lagt til på offisielle servere . Dermed mister man masse innhold. Annen negativ konsekvens av og bli med privat server er at man aldri vet når den blir lagt ned. 

Ved og ha 2 separate offiselle moduser kan alle få det dem vil ha. Og splitte samfunnet i 2 er ingen problem da det blir mer en nok folk som spiller så begge moduser  spesielt standard vil være fyllt opp uten problemer. Dessuten like barn leker best:P og folk som liker ting litt mer hardcore aksepterer og miste skip og spilletid bedre en andre som vil ha morro uten spesielle hindringer fra andre spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste ett sted at uavhengig av hva LTI koster så tar det alt fra timer til dager før du får igjen skipet ditt av forsikringsselskapet, alt ettersom størrelsen og verdien på skipet. Så du kan jo risikere og gå noen dager uten skip :p

 

hvis jeg ikke husker feil blir en Connie som er standard "millenium falcon" klasse opp til 7 dager "respawn" time. Så det blir stor risiko uansett med tanke på gameplay. Men er LTI gratis forsikring forever? hvordan vil det fungere hvis du skal spille som pirat? Blir jo nesten en forutsetning å ha LTI for å spille effektivt som pirat da.

Lenke til kommentar

Det skal vel være Life time, så regner med det, men nå veit vi vel ikke helt åssen det vil fungere enda, jeg ser jo for meg at om skipet blir ødelagt sånn at det ikke er flybart så kan man vel få kompiser eller noe til og taue det til verksted for fiks med egen lommebok. Jeg trur heller forsikring er om det blir stjålet.

Lenke til kommentar

Bra ytelse i spillet nå men en ting jeg ikke visste var at FOIP er lagt inn. Må enable det i options. Flirte så jeg grein for det greiene her er utrolig nøyaktig. Det får med seg minste bevegelse i ansiktet ditt fra øyenbryner til trutmunn og generelt. Snakker man så ser det faktisk ut som man ytrer de ordene man sier. 

 

Enda kulere er at man kan enable freelook med greiene her, så man kan sitte å se rundt i skipet sitt. Jeg har Ultrawide skjerm så funker knallbra. Må si Star Citizen ble plutselig jævlig morro nå :D Bare de får inn ingame mic nå så blir dette helt hysterisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...