Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg tipper map selection blir døden for Miramar og alle andre map som måtte komme etterpå.

Folk er rett og slett ikke interesserte i andre maps enn Erangel, men som alt annet, så skjønner de jo ikke hva brukerne ønsker seg.

De kunne spart seg selv mye arbeid og frustrasjon ved å bare ha et map. Lettere å optimalisere og oppdatere.

Så kunne de heller bare lagd masse weaponskins og nye våpen for easy money! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pluss begynt å gjøre kartene mer interessante. Digger Erangel fordi det minner meg om aller første Operation Flashpoint, artig nok er grafikken ganske lik også. 

Skulle ønske de gjorde seg mer flid med serverene og grafikken (variasjon av hus, busker og trær hadde også vært bra).

Lenke til kommentar

Jeg håper Epic klarer å få til bedre nettverk på UE 4.0 slik at en dag vil vi kunne få 60 og kanskje 120hz servere i PUBG.

 

Så er jo spørsmålet da om PUBG vil klare å implementere dette. Fortnite har jo fått en update som har gjort tickraten mye ber stabil, spesielt i begynnelsen, hvor PUBG er nedi 8hz! 

 

Det sies jo at PUBG bare er en UE 4.0 motor hvor de bare har kjøpt masse assets, kanskje gjort litt modifisering på kodingen, så lansert det. Så det er mange som mener PUBG er doomed, å bør lage et nytt PUBG fra scratch, for å optimalisere både mtp FPS å andre ting.

Men det kan ikke jeg noe om! :D

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Jeg tipper map selection blir døden for Miramar og alle andre map som måtte komme etterpå.

Folk er rett og slett ikke interesserte i andre maps enn Erangel, men som alt annet, så skjønner de jo ikke hva brukerne ønsker seg.

De kunne spart seg selv mye arbeid og frustrasjon ved å bare ha et map. Lettere å optimalisere og oppdatere.

Så kunne de heller bare lagd masse weaponskins og nye våpen for easy money! :)

Det tror ikke jeg. Så lenge kartene er gode nok, kommer jeg ikke til å ha noen problemer med å spille andre brett. Jeg kjøpte PUBG ved årsskiftet og har ikke noe religiøst forhold til det orignale kartet, men Miramar er bare ikke et kart jeg syns er stas å spille runde etter runde.

Lenke til kommentar

Miramar virker som om det var et haste oppdrag. Terrenget er til tider helt håpløst å prøve å kjøre igjennom. Det er så kantete i mangel av annen beskrivelse. Brettet i seg selv synes jeg er ok, men de kunne kanskje addet litt flere kjøretøy til plasser som ikke er midt i sentrum av en by.

Lenke til kommentar

Jeg tipper map selection blir døden for Miramar og alle andre map som måtte komme etterpå.

Folk er rett og slett ikke interesserte i andre maps enn Erangel, men som alt annet, så skjønner de jo ikke hva brukerne ønsker seg.

De kunne spart seg selv mye arbeid og frustrasjon ved å bare ha et map. Lettere å optimalisere og oppdatere.

Så kunne de heller bare lagd masse weaponskins og nye våpen for easy money! :)

Bare tull, best loot på Miramar ;)

Lenke til kommentar

Miramar burde vært skalert ned til et 6x6 kart, men at sirklene var like store som et 8x8 kart. Dette for å kompensere for ulendt terreng og tiden det tar å kjøre utenfor veiene. For balansen burde også bilene hatt minst 30% lavere fuel consumption så man slapp å bytte bil så ofte eller jage etter fuel cans. Mappet i seg selv er det ikke noe galt med, det er progresjonen. Det har en ganske god motbalanse til Erangel hvor det meste er flatt, åpent terreng i en eller annen vinkel.

Lenke til kommentar

Jeg håper Epic klarer å få til bedre nettverk på UE 4.0 slik at en dag vil vi kunne få 60 og kanskje 120hz servere i PUBG.

 

Så er jo spørsmålet da om PUBG vil klare å implementere dette. Fortnite har jo fått en update som har gjort tickraten mye ber stabil, spesielt i begynnelsen, hvor PUBG er nedi 8hz! 

 

Det sies jo at PUBG bare er en UE 4.0 motor hvor de bare har kjøpt masse assets, kanskje gjort litt modifisering på kodingen, så lansert det. Så det er mange som mener PUBG er doomed, å bør lage et nytt PUBG fra scratch, for å optimalisere både mtp FPS å andre ting.

Men det kan ikke jeg noe om! :D

 

Spekuleres i om dette vil ta over for PUBG. Bedre optimalisert. Stort potensiale.. Lagd av Tencent som lager PUBG Mobile.

 

Ring of Elysium

 

Lenke til kommentar

Miramar virker som om det var et haste oppdrag. Terrenget er til tider helt håpløst å prøve å kjøre igjennom. Det er så kantete i mangel av annen beskrivelse. Brettet i seg selv synes jeg er ok, men de kunne kanskje addet litt flere kjøretøy til plasser som ikke er midt i sentrum av en by.

Nah, ikke hasteoppdrag, men anderledes. Det kupperte terrenget er helt riktig som du sier nesten håpløst å kjøre igjennom, noe de forøvrig har fikset på med litt flere veier og stier, men det terrenget kompenserer samtidig for mangel på vegetasjon. I mine øyne så fremprovoserer Miramar to ting ;  en anderledes spillestil enn i Erangel, samt følelsen av at dette er frustrerende når man er vant til de skogvokste slettene i Erangel.

Har sakte, men sikkert blitt vant med begge kartene, men er vel egentlig mest glad i Erangel selv også. Nå skal det sies at jeg som regel savner det kupperte terrenget fra Miramar når det er end-game i Erangel, og trærne fra Erangel når det er end-game i Miramar.

:ph34r:

Lenke til kommentar

 

Ja, tror å RoE vil ta over med mindre PUBG har noe på G.

Det har hvert et rykte om at Bluehole lager et "nytt" PUBG, som slipper som PUBG 2.0 oppdatering, men tviler det er legit da :p

Tviler. Ingen som liker rip-offs.

 

Ja det er sånn type spill som henger seg på trenden for å melke litt mens de kan, typ litt som alle disse zombie greine som kom etter dayz, RoE ser rimlig dårlig ut og..

Lenke til kommentar

 

 

 

Tviler. Ingen som liker rip-offs.

Tja. Både PUBG og Fortnite kan sees på som rip-offs og de er da ganske populære.
PUBG er laget av de samme som styrte med modden til DAYZ. Modden som egentlig er orginalen i utgangspunktet (forutemom Minecraft Hunger Games).I videoen lenket over, ser det ut til at Tencent har brukt ressurser og kode fra PUBG mobile.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...