Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Jævla Miramar. Det kartet kommer aldri til å bli bra og det kommer jo opp omtrent 70% av gangene nå. Håpløst møkkabrett.

Steam -> Games -> PUBG -> Properties -> Browse Local Files -> Gå inn på mappen "TslGame" -> Content -> Paks.

Marker de fire (?) .paks-filene som har desert i filnavnet. Klipp de ut og lim de inn i en mappe på skrivebordet du kaller "Drittmap".

 

Etter ett minutt er du klar til å spille Erangel til du svimer av. :)

 

PS: Du vil få en feilmelding om at matchen fortsatt er i progress når du egentlig skulle spilt Miramar. Bare trykk cancel og ready up igjen. Squaden din som ikke har slettet .paks-filene vil havne i warmup-lobbyen til Miramar og må fysisk benytte Exit to lobby.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe moro med det, avstandene er for store og det er for åpent. Siden jeg er elendig med sniperrifler er det et brett som ikke passer for min spillestil i det hele tatt. Og det kommer ALTFOR ofte i rotasjonen i forhold til Erangel.

 

Jeg også er ræva med sniper, men jeg syns ikke Miramar er noe problem. Jeg digger mappet. Faktisk blir jeg drept MYE oftere av snipers på Erangel enn Miramar. Så min erfaring er tydeligvis ganske ulik din.

 

Men jeg ser frem til flere nye maps. Liker variasjon. Vi trenger et map som er en storby. Ingen åpne områder, bare hus, på hus, på hus.

Tipper det er et map folk hadde hatet like mye som Miramar fordi det satt en kødd med hagle rundt annenhvert hjørne. :p

Lenke til kommentar

Det er sånn det blir med sloppy coding, noe dette spillet er flust av :)

 

Det de gjør er at hver gang du trykker ready kjører de en funksjon som sier miramar eller erangel, hvor begge har like stor sjanse. Du kan f.eks kaste en krone og observere at på 10 forsøk kan du fort ende opp med å få samme side av mynten i 8/10 tilfeller. Du må fort opp på hundrevis, om ikke tusenvis av forsøk før du begynner å se at det er faktisk 50/50 sjanse.

 

Hadde de kodet dette ordentlig så ville systemet husket hva du spilte sist. Så hvis du hadde spillt erangel sist, burde miramar kanskje ha en 70% sjanse. Hadde du spillt erangel to ganger på rad burde miramar kanskje hatt 80 eller 90% sjanse, og etter tredje gangen 100% sjanse. Da ville du som spiller faktisk opplevd det som noenlunde 50/50.

Lenke til kommentar

 

Jævla Miramar. Det kartet kommer aldri til å bli bra og det kommer jo opp omtrent 70% av gangene nå. Håpløst møkkabrett.

Steam -> Games -> PUBG -> Properties -> Browse Local Files -> Gå inn på mappen "TslGame" -> Content -> Paks.

Marker de fire (?) .paks-filene som har desert i filnavnet. Klipp de ut og lim de inn i en mappe på skrivebordet du kaller "Drittmap".

 

Etter ett minutt er du klar til å spille Erangel til du svimer av. :)

 

PS: Du vil få en feilmelding om at matchen fortsatt er i progress når du egentlig skulle spilt Miramar. Bare trykk cancel og ready up igjen. Squaden din som ikke har slettet .paks-filene vil havne i warmup-lobbyen til Miramar og må fysisk benytte Exit to lobby.

 

Det fungerte to runder men så var det på igjen. Spillet må ha lastet ned filene igjen...

Lenke til kommentar

Merkelig. Du flyttet filene vekk? Jeg har ikke trengt å gjenta prosessen før jeg måtte validere filene eller ved større patcher. Brukt det i en måned uten problem, samme gjelder de jeg spiller med jevnlig. Miramar suger. Gøy å lande i Pecado og renske byen, og så er det en dørgende kjedelig mid-game før det er campe-leken mellom de 20 siste gjenlevende. 

Lenke til kommentar

Merkelig. Du flyttet filene vekk? Jeg har ikke trengt å gjenta prosessen før jeg måtte validere filene eller ved større patcher. Brukt det i en måned uten problem, samme gjelder de jeg spiller med jevnlig. Miramar suger. Gøy å lande i Pecado og renske byen, og så er det en dørgende kjedelig mid-game før det er campe-leken mellom de 20 siste gjenlevende.

 

Hvordan er det annerledes enn de siste 20 gjenlevende på Erangel? Det er jo helt likt! Jo færre som er igjen, jo mer campes det.

Sånn er det jo bare, fordi folk automatisk blir mer forsiktige jo færre som er igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Syns Miramar ble bedre etter hvert som jeg faktisk brukte terrenget. Det virker tilsynelatende åpent ved første øyekast, men det er så mye buer, dumper og topper i terrenget at det er ganske lett å finne dekning kontra Erangel.

Har heller aldri forstått de som sier det er ingen cover på Miramar.

Morsomme er jo at de i samme setning kan si at det er helt umulig å kjøre på det kartet  :tease:

Lenke til kommentar

 

Merkelig. Du flyttet filene vekk? Jeg har ikke trengt å gjenta prosessen før jeg måtte validere filene eller ved større patcher. Brukt det i en måned uten problem, samme gjelder de jeg spiller med jevnlig. Miramar suger. Gøy å lande i Pecado og renske byen, og så er det en dørgende kjedelig mid-game før det er campe-leken mellom de 20 siste gjenlevende.

 

Hvordan er det annerledes enn de siste 20 gjenlevende på Erangel? Det er jo helt likt! Jo færre som er igjen, jo mer campes det.

Sånn er det jo bare, fordi folk automatisk blir mer forsiktige jo færre som er igjen.

 

Det er campeleken på Erangel og, selvsagt. Den er bare mer frustrerende på Miramar. Åpent map, virker endeløst. Men med uendelig mange kriker og kroker. Kunne likt å prøvd Miramar med 400 spillere.

Lenke til kommentar

Merkelig. Du flyttet filene vekk? Jeg har ikke trengt å gjenta prosessen før jeg måtte validere filene eller ved større patcher. Brukt det i en måned uten problem, samme gjelder de jeg spiller med jevnlig. Miramar suger. Gøy å lande i Pecado og renske byen, og så er det en dørgende kjedelig mid-game før det er campe-leken mellom de 20 siste gjenlevende. 

Dette fungerer ikke. BattlEye slår seg helt vrang når jeg flytter disse filene. Det var synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...