Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Nuvel, GTX960M er ikke akkurat et monsterkort, så å få fullt utbytte av en 144hz skjerm (i dårlig optimaliserte PUBG), blir vanskelig, så jeg ville sagt at det ikke var verdt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Så ikke at han spilte på laptop, det ble redigert inn etterpå. PUBG på laptop og de specsa er vel håpløst, vil nok ikke hjelpe noe særlig med 144hz da nei. Bedre å spare mer penger til en skikkelig PC da.

Så ikke at det var redigert, så den er grei  :closedeyes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Må vel ha en ganske så bøs PC for å klare 144 FPS stabilt i PUBG, ja. :p Evt. gå ned til 480P eller noe...

Med dagens tilstand, så tror jeg ikke du få 144FPS stabilt i 480p en gang. :p

Spillet er forsatt cappet til 144 FPS, så det kan jo bare gå ned der fra.

 

Så sånn sett er det mer viktig med Gsync / Freesync enn selve refresh raten. 

Lenke til kommentar

Nuvel, GTX960M er ikke akkurat et monsterkort, så å få fullt utbytte av en 144hz skjerm (i dårlig optimaliserte PUBG), blir vanskelig, så jeg ville sagt at det ikke var verdt det.

 

Ja, det er greit å vite. Blir ikke noe ny pc med det første.. Gidder ikke investere i 144hz da..

 

pubg er jo ikke så krevende spill å kjøre..  Kjører det bare på medium, og det fungerer jo nok bra til mitt bruk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Absolutt positivt, selv har jeg ikke så mye i mot variasjonen, men greit å kunne velge bort et kart om du har fått det 4 ganger på rad.
Dessuten er det mange av de jeg spiller med som har preferanser.

 

Når det nye kartet er ferdig, blir det nok uansett veldig mye kun det i starten  :w00t:

Lenke til kommentar

Absolutt positivt, selv har jeg ikke så mye i mot variasjonen, men greit å kunne velge bort et kart om du har fått det 4 ganger på rad.

Dessuten er det mange av de jeg spiller med som har preferanser.

 

Når det nye kartet er ferdig, blir det nok uansett veldig mye kun det i starten  :w00t:

4 ganger? Jeg har opplevd 10 ganger Miramar på rad og det er ikke innafor :) Det er greit med Miramar en sjelden gang innimellom, men det kommer altfor ofte for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...