Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

 

Nye oppdateringen drepte spillet for min del...

Fytti katta... den nye endringen på miramar bluezone er forferdelig, de gav oss egentlig enda en grunn til å leave game-reque  og håpe på gamle mappet Erangel

 

 

Hvilken endring da? Du ser jo første safezone fra flyet? Bare å droppe deretter.

 

Jeg syns for øvrig bluezone var helt greit slik den var. Sånn bortsett fra at den beveget seg litt for fort midgame og lategame slik at den alltid tok deg igjen, samme hvor fort du løp. Rundene hadde ikke blitt betydelig lenger av å kun justere hastigheten på de ned litt, for det er ikke mye de hadde trengt å justere hastigheten.

 

Skjønner for så vidt ikke helt hva de ønsker å oppnå med disse forandringene.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg så aldri første sirkel fra flyet, vet at den skal være der, men skjedde aldri de tre rundene jeg spilte på Miramar tidligere.

Dukket aldri opp hos meg heller, snodig, når det står svart på hvitt at den skal være der.

Lenke til kommentar

Jeg liker den nye patchen.

 

Miramar har blitt bedre med ny by (Alcantara), plassering gjør at den nok ikke blir så mye brukt, men man kan finne bra loot siden de har boostet looten oppi toppen av mappet.

Oasen var det ikke så mye poeng i da det bare er små skur der. 

Endelig har de fjernet clothes spawn!

Bluezone synes jeg var greit så langt. Man er lettere "fucked" i starten, men får jo beskjed i god tid på Erangel også hvor ringen kommer.

Treigere bluezone i end-game er helt fantastisk. Da går det an å stoppe opp i kanten, skyte noen skudd før man løper videre. Blir mer kamp helt inn, enn at det er "første mann til sonen".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fikk bare testet 3 runder i går, måtte bruke litt tid på å få i gang nytt skjermkort.

Droppet relativt sentralt(som vanlig) alle rundene (2xPecado, 1xRohzok), så var i hver eneste av de første sirklene, så fikk ikke kjent noe særlig på endringene i starten.

 

Men de endringene som er senere i runden er helt fantastiske.

 

Men håper de gjør som foreslått på reddit, skrur opp lootspawns over alt tidlig i spillet, nå som det har blitt så hektisk. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser de har trukket den tilbake på grunnen av feedback, og at de skal tilbake se på flere endringer.

 

Kan jo stille spørsmål til hvorfor testserveren ikke ble mer brukt til å samle feedback, før det ble pushet til live...

Lenke til kommentar

Leste på Twitter at PUBG har trukket tilbake sirkel-oppdateringene fra den nyeste patchen.... Jada, la 1 dags testing avgjøre hva folk vil ha. Way to go.

 

Det gamle utrykket "raser mot" som media i Norge er glad i og bruke kan brukes med rette. Steam forum, offisielle forum, sosiale medier og lignende har blitt oversvømt med hat. Jeg liker det nye modusen i Solo men ikke i squad eller duo.

 

Men ja, folk har tydelig sagt ifra om at de ikke liker det.

Lenke til kommentar

 

Leste på Twitter at PUBG har trukket tilbake sirkel-oppdateringene fra den nyeste patchen.... Jada, la 1 dags testing avgjøre hva folk vil ha. Way to go.

 

Det gamle utrykket "raser mot" som media i Norge er glad i og bruke kan brukes med rette. Steam forum, offisielle forum, sosiale medier og lignende har blitt oversvømt med hat. Jeg liker det nye modusen i Solo men ikke i squad eller duo.

 

Men ja, folk har tydelig sagt ifra om at de ikke liker det.

 

 

Beviser jo bare at de ikke har snøring på hva spillerne ønsker seg. Det eneste i den bluezone oppdateringen folk faktisk ønsket seg var at den gikk saktere spesielt midgame slik at en ikke ble tatt igjen hele jævla tida fordi den er unødvendig rask.

 

Lavere hastighet på sirkelen midgame, det er stort sett det som er av tuning de trenger å gjøre på bluezone. Ellers så er den helt grei slik den er og gir folk som ikke nødvendigvis dropper på hotspots en fair sjanse.

Lenke til kommentar

 

 

Leste på Twitter at PUBG har trukket tilbake sirkel-oppdateringene fra den nyeste patchen.... Jada, la 1 dags testing avgjøre hva folk vil ha. Way to go.

 

Det gamle utrykket "raser mot" som media i Norge er glad i og bruke kan brukes med rette. Steam forum, offisielle forum, sosiale medier og lignende har blitt oversvømt med hat. Jeg liker det nye modusen i Solo men ikke i squad eller duo.

 

Men ja, folk har tydelig sagt ifra om at de ikke liker det.

 

 

Beviser jo bare at de ikke har snøring på hva spillerne ønsker seg. Det eneste i den bluezone oppdateringen folk faktisk ønsket seg var at den gikk saktere spesielt midgame slik at en ikke ble tatt igjen hele jævla tida fordi den er unødvendig rask.

 

Lavere hastighet på sirkelen midgame, det er stort sett det som er av tuning de trenger å gjøre på bluezone. Ellers så er den helt grei slik den er og gir folk som ikke nødvendigvis dropper på hotspots en fair sjanse.

 

 

Man ser jo på hvordan de har lagd spillet så skjønner man jo at de er rimelig inkompetente, å hvorfor overrasker det egentlig?

Er akkurat som spill utviklere ønsker feedback også finner de ut nei, vi gjør som VI vil uavhengig av hva folk har sagt.

Men blå sona hadde vært perfekt slik den var, bare at de går litt saktere i midgame som du sier selv, nå er det bare ett jævla stress med lootinga hvis du ikke er heldig å dropper midt i ringen, er jo noen ganger at loot spawninga bare er dritt å alt du finner er pistol og shotgun også kommer blå sona å tar deg, herregud.

 

Men den warmoden var jo morsom.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...