Gå til innhold

Den store Playerunknown Battleground-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting de VIRKELIG må fikse er at man ikke kvester folk når folk springer på bilen når det ruller i 5 km i tmen. Det er en håpløs måte å ta ut eget lag på!

 

Den der skriver jeg under på as.. Super irriterende at noen skal kunne ta så mye damage ved at bilen så vidt beveger seg :hrm:

Lenke til kommentar

Kun jeg som sliter med at loot spawner ekstremt tregt? Springer igjennom et hus å finner ingenting, snur å løper tilbake å da har det plutselig spawnet både det ene og det andre. Jævlig irriterende når man lander med andre spillere å de finner våpen med engang mens jeg springer rundt som en tulling.

 

Er det PCen min som er for treg, eller er det internetten som er problemet?

 

Fant et random Youtube klipp som beskriver mitt problem.

 

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

De har gjort dette med vilje for å redusere lagg i starten, visstnok.

Om det hjelper eller ei vet jeg ikke, men de fjerna jo klærne, kanskje de da kunne bare gjort så loot spawner kjappere, eller så kunne de slutta å vært helt inkompetente i jobben sin å faktisk koda spillet sånn at det faktisk yter også kunne de hatt servere som ikke var ifra før krigen, det hadde også hjulpet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vært sånn siden tidens morgen, men virker ut som enkelte opplever det i en verre grad enn andre.

 

Er iallefall ingen poeng å bli best på det å hoppe ut tidlig fra flyet og styre fallskjermen, blir rett og slett straffet for å være først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Patch Notes ble publisert med en feil på koreansk forum, oversatt og forkortet her:
Ue1kssF.png

 

Mener det var noe om map selection og, som ikke kom med i akkurat denne oversettelsen. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Så mini-14, SKS og mk14 teller nå som AR i forhold til attachements? Det er jo en temmelig markant forandring da du finner extended mag osv langt oftere til AR kontra SR. Men de tar vel fremdeles 8x scopes?

 

At level 3 helmet og det meste av mags til sniper er care packages only endrer jo også på en hel del. Spørsmålet er jo da hvor vanlige de blir å finne i care packages? Hvor sjelden blir level 3 helmet, om du får den ofte så øker jo det verdien til care packages temmelig mye.

Lenke til kommentar

Så mini-14, SKS og mk14 teller nå som AR i forhold til attachements? Det er jo en temmelig markant forandring da du finner extended mag osv langt oftere til AR kontra SR. Men de tar vel fremdeles 8x scopes?

 

At level 3 helmet og det meste av mags til sniper er care packages only endrer jo også på en hel del. Spørsmålet er jo da hvor vanlige de blir å finne i care packages? Hvor sjelden blir level 3 helmet, om du får den ofte så øker jo det verdien til care packages temmelig mye.

ja, blir nok enda mer aktivitet på de pakkene, bare å ta frem kar og stå klar på en ambush :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Alle sniperne som kan bruker SR mags finnes kun i crate uansett, for en stund tilbake fikset de jo at crates kun ga relevant attachments for det våpenet som lå i craten.

 

DMR tar forsatt 8x, FN FAL går vel også inn i den kategorien.

Vil tippe level 3 helmet blir like sannsynlig i crate som det er i dag, så det reduserer antall level 3 hjelmer på kartet betraktelig.

Veldig gledelig for oss som liker og er gode med Kar, har vært en stund nå hvor jeg regelrett har droppet den for en ekstra M416, da det rett og slett er mer effektivt å skyte flere skudd kjapt etter hverandre når halvparten av spillerne springer rundt med lvl 3 hjelm.

 

Endringen med vann er hovedsaklig pga. dette i pro play:
https://clips.twitch.tv/TalentedRockyFriseeCoolStoryBro

 

Ikke så veldig fan av det som casual, er man på en svømmetur og får en redzone på seg, er det kun flaks om man overlever nå som man ikke kan svømme under vann mens bombingen foregår.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Legger ved en litt mer detaljert liste over endringer som er mer direkte oversatt:

Pistols:

Damage increased for P92, P1911, P18C, R1895, and R45

Shotguns:

Increased damage on limb shots

Decreased damage on S686 and S1897, spread reduced by 25%

Sawed-off can now equip choke.

SMG:

Increased damage on limb shots

Micro UZI, UMP, Vector damage slightly increased*

Reduced vertical recoil

Faster ADS

Less shaking/recoil when moving while in ADS

AR:

Decreased damage on all 5.56 rifles.

Reload time increased by 30% for M16A4, SCAR-L, M416

Reload time increased by 10% for AKM*

Reduced recoil recovery

Every AR except the AKM have greater vetical/horizontal recoil

ARs cannot equip 8x

Added recoil animation

DMR:

Increased damage on body and limb shots.

Decreased damage on SKS

Slightly increased damage on VSS and Mini

Increased vertical/horizontal recoil

Reduced recoil recovery

Added recoil animation.

ETC:

Increased damage on DP28 and M249

Cannot use 8x on DP28 and M249

Crossbow's reload speed reduced from 4 seconds to 3.5

Grenade:

Explosion damage increased for frag, removed fall damage from frag.

Capacity changes for nades:

Frag: From 12 to 18

Motolov: From 18 to 16

Smoke: From 16 to 14

Stun: From 14 to 12

ADS:

Greater sway during ADS

Sway increased when not holding breath, and slightly increased when holding breath. Cheekpad can reduce sway

Movement balance:

Characters now move slower when holding SR rifles, M249 or DP28.

Aim punch is reduced, but is now proportional to the damage you received.

Item balance:

Level 3 helmets can only be obtained through crates

SR extended quickdraw mags can only be obtained through crates

Reduced the spawn rate of AR extended quickdraw mags

DMRs can now use AR attachments

Adrenaline syringes now spawn on the world map.

Casting time for adrenaline syringes reduced from 8 seconds to 6 seconds.

Map selection added, UI updated.

New Weapon:

SLR. World spawn. 7.62 sniper rifle.

Stronger than SKS, but greater recoil.

Same mag capacity as SKS and accepts extended mag

New vehicle added to Miramar:

Named Mirado, a 4 seater sedan

New attachments:

Duckbillo (S1819, S12K): Increases horizontal spread, decreases vertical spread.

LightGripo (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS): Increases vertical/horizontal damage, reduces recoil recovery time.

ThumbGripo(UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS): Increases horizontal recoil, decreases vertical recoil. Greater recoil recovery time.

HalfGripo(UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS): Decreases vertical/horizontal recoil, faster recoil recovery.

Added 3x and 6x. 6x is adjustable from 3x ~ 6x

Red dots, hologram sights and 2x can now change colors and shapes(cross, arrow, etc).

Water:

Breath recovery delay after rising to the surface increased from 1s to 4s.

Breath loss increased in water (with full breath bar, maximum time in water change from 35s to 15s)

Damage from breath loss under water increased from 4hp/s to 10hp/s.

Also some changes to Miramar, and some bug fixes.

 

Lenke til kommentar

De vil virkelig at det skal bli slutt på at AR er det folk flest bruker i nesten enhver situasjon med andre ord? En temmelig solid nerf på AR's jevnt over der. Mer recoil, mindre damage, ikke noe 8x osv osv..

 

For en som stortsett har foretrukket DMR som mini-14 og SKS så er jo dette veldig gode nyheter. Både mini-14 og SKS blir sterkere, de blir lettere å få attachements til osv.. Samtidig som begge vil kunne klare seg bedre i dueller med AR nå ettersom de blir vanskeligere å håndtere og tar mindre damage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...