Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon


d'espresso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål til de som har gjort ferdig Vah Naboris og vært tilbake i Gerudo Town.

 

 

Jeg er hos Lady Urbosa, og som takk sier hun jeg kan få noe utstyr som skal ligge i to kister, og kamera fokuserer bak henne som at det skal vise hvor kistene står. Men bak henne er det kun en fontene, ingen kister å finne. Ikke andre steder i rommet hva jeg kan finne heller. Eneste er at jeg kan be om å låne Thunder Helm om jeg gjør alle oppdrag for innbyggerne i Gerudo. Noen som vet hvor jeg finner disse kistene hun henviser meg til?

 

Lenke til kommentar

Et spørsmål til de som har gjort ferdig Vah Naboris og vært tilbake i Gerudo Town.

 

 

Jeg er hos Lady Urbosa, og som takk sier hun jeg kan få noe utstyr som skal ligge i to kister, og kamera fokuserer bak henne som at det skal vise hvor kistene står. Men bak henne er det kun en fontene, ingen kister å finne. Ikke andre steder i rommet hva jeg kan finne heller. Eneste er at jeg kan be om å låne Thunder Helm om jeg gjør alle oppdrag for innbyggerne i Gerudo. Noen som vet hvor jeg finner disse kistene hun henviser meg til?

 

 

 

De skal være rett bak tronen, til venstre hvis du kommer inn fra den normale inngangen og har ansiktet mot dem. En kiste med skjold og en med en sabel type våpen.

 

Lenke til kommentar

 

Et spørsmål til de som har gjort ferdig Vah Naboris og vært tilbake i Gerudo Town.

 

 

Jeg er hos Lady Urbosa, og som takk sier hun jeg kan få noe utstyr som skal ligge i to kister, og kamera fokuserer bak henne som at det skal vise hvor kistene står. Men bak henne er det kun en fontene, ingen kister å finne. Ikke andre steder i rommet hva jeg kan finne heller. Eneste er at jeg kan be om å låne Thunder Helm om jeg gjør alle oppdrag for innbyggerne i Gerudo. Noen som vet hvor jeg finner disse kistene hun henviser meg til?

 

 

 

De skal være rett bak tronen, til venstre hvis du kommer inn fra den normale inngangen og har ansiktet mot dem. En kiste med skjold og en med en sabel type våpen.

 

 

 

 

hm, da må jeg faktisk ha funnet en bug, for det er akkurat der kamera peker når jeg snakker med henne, men der er det ingenting. Sjekket også en Youtube video og det er ingen kister der hos meg som de skal være. Rart.

 

Edit: En reload fikset problemet, og nå var kistene der :)

 

 

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Har 141 timer nå og i dag banket jeg min første Lynel - med fult oppgradert Champions armour, en del veiving med et par 50 dmg sverd, masse bomming med piler og en haug med misslykkede shield perrys gikk jævelen til slutt ned. Trengte bare å fylle på hjerter et par ganger  :)

 

Har tatt 107 shrines nå og det er ikke slik at man stadig snubler over nye shrines lenger. Spørs om ikke googling må til etterhvert.

Lenke til kommentar

 

Heh, vi sjekket nettopp oversikten over spilte timer på konas konto. Zelda står med 155 timer eller mer. Det er en del, det. :p

Hvordan sjekker man dette?

 

 

Gå på profilen din på Switch maskina (øverst i venstre hjørne på skjermen), så står det hvor mange timer du har spilt i 5 timers intervaller, så lenge det er mer enn 10 dager siden du først startet spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller på WiiU, har siden helgen opplevd veldig grov tearing i bildet. Det vil si at det ser ut som bildet sages i to horisontalt. Så når kameraet beveger på seg så ser det ut som to bilder som ikke matcher helt. Det varer i 5-6 sekunder og skjer med 1-3 timers intervall så det er ikke så veldig krise, men det har skjedd under et av divine beastene at denne tearingen sørget for at jeg døde en gang. 

 

Er der flere som har opplevd dette?

 

De som lurer på hva tearing er, se dette bildet:

 

0*B17jPOMzGD7qwDHG.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig moro spill. :) Vi vet vi aldri kommer til å klare å ta Ganon, vi er ikke gode nok. Så vi bare suser rundt og tar quests og shrines og utforsker. :p

 

Hei hei hei! Nå er dere strenge med dere selv.

 

Klart noen Shrines med Strength Trials og/eller Divine Beasts?

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke noe med Zelda å gjøre, men siden jeg jo skulle spille Zelda når jeg oppdaget det - så skriver jeg det her.

 

Her om dagen kom det ny meny-musikk på Wii U'en - en herlig glad melodi - suverent tenkte jeg - er jo lei av den gamle! Men dagen etterpå var den kjedelige tilbake igjen. Men hva f... - men så har jeg jo hatt bursdag - og Nintendo husket det!!! hehe.

 

Nei nå er det ut å røre rundt i Hyrule - kanskje finne noen å trene litt parry på? Jeg er elendig til å slåss i dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...