Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må komme seg ut av dette ikke bare fordi de garantert taper pengene sine, men fordi det er ulovlig å delta i pyramidespill. Ved å delta bidrar man til at nye pyramider skapes og ny kriminalitet gjennomføres.

Du vet, det er ikke ulovlig å være idiot i Norge, heldigvis.

Men de som står bak dette og som driver virksomheten burde straffeforfølges internasjonalt og fengsles for den enorme svindelen de holder på med, så kan pengene draes inn og brukes på å skaffe jobber til uland isteden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk må komme seg ut av dette ikke bare fordi de garantert taper pengene sine, men fordi det er ulovlig å delta i pyramidespill. Ved å delta bidrar man til at nye pyramider skapes og ny kriminalitet gjennomføres.

Ifølge min uppline er det lotteritilsynet som har misforstått..Ganske sprøtt og si av en oppegående fyr på over 60 år..Jeg møtte han i dag/kveld /natt og pratet litt med han og sa som sant var at hadde jeg fått tak i han ved juletider 2017 ville jeg gitt han juling.

Han var små deppa og jeg så han sleit.

Før har vi hatt kontakt på telefon bare.

Jeg valgte tilgi og si god jul og fikk faktisk titte på hans mobil og bilde av svarte liste ang 25 stk personer ..Mest tidligere medlemmer og noen som har hjulpet disse ut og en aktiv svenske faktisk..jeg fikk ikke lov til ta bilde av liste..Lister er laget av folk på level 5 for ordens skyld..rett og slett barnehage opplegg.

Alle som enda er med burde ta kontakt med advokat brekkhus og få hjelp ut.

SNART STENGER TING HER I NORGE !

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Du vet, det er ikke ulovlig å være idiot i Norge, heldigvis.

Men de som står bak dette og som driver virksomheten burde straffeforfølges internasjonalt og fengsles for den enorme svindelen de holder på med, så kan pengene draes inn og brukes på å skaffe jobber til uland isteden.

Jeg er ikke så sikker på det du, mesteparten av kriminalitet er vel utført av idioter i Norge :p Og det nytter ofte ikke å spille uvitende for hva man ble med på... Man har et ansvar for å sette seg inn i lovene og reglene i det samfunnet man lever i. Et google søk på pyramidespill eller lyoness og man finner raskt ut hva man holder på å blande seg inn i. 

 

Ikke at jeg ønsker at alle som har vært med i pyramiden straffeforfølges, men de må være klar over at de har et ansvar for å komme seg ut av pyramiden og distansere seg fra den så fort som mulig. Hvis ikke ligger det en viss risiko der. 

Endret av PgUp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har disse satt seg opp noe på egen hånd?

 

Uansett så tar jeg ikke så tungt på ett evt tap for nemda. De skal bare vurdere jobben tilsynet har gjort. Og der de gode.

De fire damene Hermansen prøvde å latterliggjøre? Pfffff... Så lite vet han.....

 

Et tap betyr ingenting annet enn å finne en annen vei. For folk? Vil ha pengene sine tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere av de som enda er med og kjøpt skyer forteller nå disse vil utbetales i ecredits ( My World sin egen valuta ) OBS

Dere kan som det ser ut ende opp med en haug monopolpenger!

Litt surt kansje all tid dere har blitt lovet ekte penger på konto.

Trøsten er du kansje kan handle litt i de få butikker som er med

Men det var vel ikke dette dere ble lovet når dere kjøpte full pakke med skyer for 500 tusen kr ??

Som i alle pyramider forandres reglene underveis.

betingelsene i den øseriske sky er ikke som de du kjøpte i 2016 og 2017 og 2018 serru .

Mulig dette opplyses i faktaark men de er det ikke mange som har lest når man handler skyer.

Den polske skal vel dryppe estimert nedbør 21 januar 2019 og vi venter alle på dere som er med forteller oss her og dokumenterer det er ekte penger i nedbøren ?

Jeg må på vegne av meg selv få si jeg er veldig glad jeg hoppet av sirkus i februar i år for ellers ville jeg nå ha slitt med nattesøvnen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere av de som enda er med og kjøpt skyer forteller nå disse vil utbetales i ecredits ( My World sin egen valuta ) OBS

Dere kan som det ser ut ende opp med en haug monopolpenger!

Litt surt kansje all tid dere har blitt lovet ekte penger på konto.

Trøsten er du kansje kan handle litt i de få butikker som er med

Men det var vel ikke dette dere ble lovet når dere kjøpte full pakke med skyer for 500 tusen kr ??

Som i alle pyramider forandres reglene underveis.

betingelsene i den øseriske sky er ikke som de du kjøpte i 2016 og 2017 og 2018 serru .

Mulig dette opplyses i faktaark men de er det ikke mange som har lest når man handler skyer.

Den polske skal vel dryppe estimert nedbør 21 januar 2019 og vi venter alle på dere som er med forteller oss her og dokumenterer det er ekte penger i nedbøren ?

Jeg må på vegne av meg selv få si jeg er veldig glad jeg hoppet av sirkus i februar i år for ellers ville jeg nå ha slitt med nattesøvnen min.

eCredits ja, greit med penger du kan trykke så mange du vil av, har full kontroll over og koster deg ingenting... Crypto er som skapt for svindlere, ikke overraskende at Lyoness hopper på dette. Faktisk veldig forutsigbart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En venn som enda er med forteller nå at de ved innføre ecredits på utbetalinger av skyer og ESP vil komme på over 50 % handel som loven sier og lotteritilsynet setter som krav. De tvinger frem denne handel og vil vist kunne dokumentere dette vil skje innen 2020.

Dette har jeg ikke helt oversikt over og jeg er i STERK tvil dette er fakta og det vil holde som " bevis " i en evt rettsak som kan komme hvis nemnda støtter lotteritilsynet sin avgjørelse.

Hva mener dere om dette ?

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

For min egen del med de skyer jeg hadde og en ESP på 400 kr pr måned ville jeg HVIS de betalte ut de har lovet i 2020 fått ca rundt 12000 - 14000 kr pr måned og måtte da bruke dette i butikker som er med som partnere.

Bruke denne summen på klær og rusk og rask via nett butikker som er med ville vært surt og jeg ville følt meg LURT.

Hadde det vært med en matvare kjede la oss si Rema 100 og en bensinstasjon kjede ville det kunne vært attraktivt all tid jeg jo ville kunne handle for estimert 10 X det jeg hadde kjøpt skyer og ESP for i 2017.

Ved tvinge PM til måtte bruke " utbytte " fra ESP og skyer til handel mener de at de vil gå langt over 50 % i handel og kun verve delen av PM vil stå tilbake som tvilsom.

Jeg understreker dette ikke er mine ord men det jeg hører nå fra min venn som er med og av andre som er med.

Jeg syntes dette stinker fisk og er kun en våt drøm all tid de aldri vil få med en matvare kjede heller bensinstasjon kjede.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Jeg regnet på det nå og dere som har kjøpt skyer for 500 tusen kr vil få estimert 138888 kr og HANDLE for pr måned i 2020 i et snevert utvalg partnere.

LYKKE til med handelen

Hmmm eller er ALT pengene dine fått bein og gå på i Mallorca og USA ?

 

Fikk beskjed det vist gikk og spare monopolpenger og de skal vist gi mange tusen ganger tilbake i fremtiden :) Hører jeg her tvungen Sparing mon tro ?

Enda godt du slipper handle for hele denne summen pr måned :)

Wovvv ..skjønner du at du er blitt lurt ??

Høres det for godt ut til være sant ??

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ECredits og utbetalinger i så måte er gammelt nytt. ??

Og ja. Strupes fehodenes utbytte helt så er de nok over grensene til tilsynet. Meeeeen... så er det jo en gang slik da... at det er jo langt fra lovet og forespeilet. Det kalles ganske enkelt falske premisser...

Så det er bare å gå på de som har vervet dere. Får dere ikke pengene tilbake så anmeld.

Jeg tror ikke jeg ville ha sittet å ventet.

For i Norge? Er det ingen vinnere blandt den gjengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når er denne datoen du du snakker om?

Ser ikke noe til den.

Italia skal vel komme med noe i morra den 18 desember ?

Norge og Lotterinemnda har en saksbehandlingstid på mellom 3 og 7 måneder og vi kan i værste fall måtte vente til på nyåret..Ting i Norge pleier ta tid .

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

ECredits og utbetalinger i så måte er gammelt nytt. ??

Og ja. Strupes fehodenes utbytte helt så er de nok over grensene til tilsynet. Meeeeen... så er det jo en gang slik da... at det er jo langt fra lovet og forespeilet. Det kalles ganske enkelt falske premisser...

Så det er bare å gå på de som har vervet dere. Får dere ikke pengene tilbake så anmeld.

Jeg tror ikke jeg ville ha sittet å ventet.

For i Norge? Er det ingen vinnere blandt den gjengen.

Det er nytt hvis de utbetaler skyer og ESP i ecredits.

Ang de norske på toppen har vist duen nå lykkes få 5 sterke team heller bein i USA..Og flere presidenter gjør der vist ganske bra i Sverige.

Selskapet My World er ikke konkurs ENDA. men sitte på gjerde i Norge nå og vente på rikdom er bra naivt..Kjør på med advokat brekkhus og få igjen pengene dine.

Ikke sitt og tell monopolpenger og være tafatt i Norge.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Det er i alle fall tydelig at de gjør forskjeller på "selgerne" sine når noen kan tjene gode penger på det og brukes aktivt til aktivitet i Sverige og andre land.

Sånn sett vil jeg også tro at de som har kommet såpass langt vet godt hva de har holdt på med og at dette er svindel på stor skala.

Håper at det blir flere rettssaker og gode fengselsstraffer og at man kan få tak i pengene og bruke dem til noe bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Duen som er høyest i level ang Skandinavia stakk til USA i fjor høst med påskudd at han skulle gjøre drømmen om bli rik i USA.

Landet der alt ifølge han er mulig og det landet som startet opp med MLM også i følge han.

At han begynte lukte lunta ang Norge og dens skjebne må man tro all tid lotteritilsynet var på banen med kritiske øyne og Bergens avisen hadde flere reportasjer om My World og ikke minst lyconett delen og salg av skyer og halleljua møter i de store byer i Norge.

Etter det jeg hører fra folk som enda er med gjør han det vist sånn passe bra der borte og ifølge seg selv jobber han vist må 80 % med lyconett og kun 20 % livstil med dyre båter og biler og party med dyre skreddersydde dresser.

Utfra hva jeg har fått med meg er dette vel 3 heller 4 pyramide selskap han jobber med så han har abeslutt vært i bransjen noen år.

At han er dykdig i dette må vel kunne sies.

Jeg får håpe tiden kommer at han må stå til ansvar for sin adferd mot rikdom og lyconett delen.

Men først må da vel selskapet også dømmes og tiltaler tas ut mot de på toppen og da ligger det vel i korta denne fyren og hans 11 disipler på level 8 værtfall må kunne forventes møte i retten.

Ingen er skyldig føre man er dømt så intill videre kan han forsette nyte solen i USA.

Han er en offentlig person ang lyconett og jeg mener det er innafor med dette innlegget og bilde fra USA.

post-474374-17211_thumb.jpg

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...