Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Jeg gir Lyoness til slutten av 2019, så er selskapet helt borte fra jordens overflate.

 

- Om ikke før

Tror du er ganske nærme nå ang dette suppe firma.

Det skal i 2019 og 2020 utbetales ganske store beløp ang skyer og de pengene er jo som kjent alt utbetalt til lønninger og bonus til presidenter.

En annen ting her er det nesten ikke finnes handel og skryte av i noen land og værtfall ikke nok til bidra til dekke opp " forskudden" presidenter har bevilget seg selv.

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er forresten en liten oversikt over når de forskjellige skyene skal åpnes, og alle skal bli rike!

 

IMG_20181210_201220.jpg

Salg av disse er grunnen til de enorme lønninger fra level 8 og oppover og bonus i prosjekt X hvor vår kjente bergenser selv fikk 75 millioner i banken og 75 millioner som blir plantet i enheter og skal gi han 10 x beløp i løpet av 3 år ..Med alle presidenter i Europa prater vi enorme summer penger. I 2017 var det 240 personer på over level 7 og oppover som alle fikk utbytte fra prosjekt X i juni 2018.Hvor mye summen totalt ble her kan vi bare fantasere om.

Alle skjønner dette ikke har en dritt med casback handel og gjøre.

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fandens bursdag du tenker på??

Neida... Det knyttes spenning til dagen ja men vi får neppe vite noe før tidligst ut i uka..

Jeg vet enkelte av forumets øvrige medlemmet er «leie» av tråden, at dette deles av Lyoness medlemmer, men også at mange har funnet verdi i innlegg som har vært til stor hjelp.

Så det nytter! :) Så får vi ta veien som den blir til?

Endret av Moskasi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den som startet denne tråden skal jaggu ha den største æren.

I Norge nå er det fremdeles en del som går med skylapper og tror det ordner seg snart.

Men utrolig mange har vist ALT hoppet på annet MLM skit og det må vi tolke de har skjønt My World snart er ferdig i Norge.

Jeg personlig er litt..bitte litt nysgjerrig på hva som da vil skje med de norske markedsfører og de norske casback medlemmene ? En del drømmer om som nevnt bli flyttet over til Sverige og da kunne forsette som før.

DE blir vist lovet gull og grønne skoger uansett utfall i Norge.

At folk enda tror de SNART blir rike i Norge på kjøp av skyer i flere hundre tusen kr klassen er utenfor min fatteevne

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å være flau over å ha vurdert det er bortkastet energi Momspaghetti :) De er godt opplærte på det karismatiske, forlokkelsen, og de store drømmene. Jeg synes ikke de som har gått inn med penger og som nå ønsker en exit skal skjemmes heller. Alle kan gjøre feil.

 

Navnet mitt er ett av de som er sendt rundt i gjengen og så smått hatet, men det bryr meg ikke nevneverdig. Alternativet til å engasjere seg er likegyldighet... og der vet jeg av mange gratismedlemmer som bare heiser på skuldrene etter å ha blitt vervet av venner eller familie.

Mange av disse har barn selv og burde tenke litt over hva de selv ville tenkt og gjort om poden kom hjem, klar for å investere fordi en «kompis» har lovet gull og grønne skoger.

Dette er ikke vennene til barna deres, eller dine for den saks skyld.

Dette er ikke presentert av personer med innsikt eller kløkt.

Du utviser ikke økonomisk teft om du tar opp lån for å investere i dette.

 

Lydfilene eller seminar kan gjerne få deg til å tro det. Men nå faller fillene av svindelen opprettholdt av norske deltagere.

 

Uavhengig av resultat i Norge så kjøres det på!✌️?

Og ned skal de ?

Så til dere som hater meg? Det er ikke så fryktelig gjensidig, men gjett hvem som har ryggrad og mot ?

Det er ikke ett lyonessmedlem.

Endret av Moskasi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For meg personlig så er jeg litt irritert over at det tar veldig lang tid å få en endelig avgjørelse i denne saken, noe som burde vært gjort allerede i oktober / November da en del familier trolig får en "hyggelig" jul uten så mange gaver siden de har brukt enorme summer på "investeringene" sine.

Hun ene har vist begynt å få noen småsummer på konto, men det er jo en brøkdel i forhold til hva hun har satset og om det stemmer det hun sier vet jeg rett og slett ikke, hun er i alle fall nesten aldri og henter ungene på skolen / barnehage og jeg ser at det er mannen hennes som må gjøre det meste nå. Så henne for noen dager siden og da trakk hun kjapt mot bilen sin, så tydelig hun er nervøs og mulighet hun også vet hvem av oss som har pratet litt om dem både på forumet og blant kjente.

Det positive for meg i alle fall er at jeg nå har pause fra en medisinsk behandling jeg går gjennom og kjenner at det overskuddet jeg nå får kan brukes mer på min egen familie og få litt orden på ting som jeg rett og slett ikke har hatt overskudd til, så skal jeg se om jeg har nok til å ta en runde i byen også her i Trondheim og høre med noen butikker og se hva de tenker om denne saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse regler burde være nok til at de fleste MLM selskaper faktisk ikke har livets rett i Norge . Direktesalgsforbundet som liksom er et sted seriøse selskaper får bli med men når man titter der finner man fort selskaper som er like ille som My World.Det er samme møkka med president titler og bilbonus og events med fester og du blir vist rik som faen med passiv inntekt på et blunk og kan kjøpe start pakker osv osv.Og verve. verve .verve er det samme som går igjen.

Bilde nedest/høyre er hentet fra direktesalgsforbundet!

post-474374-278234_thumb.png

post-474374-31838_thumb.png

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ifølge mine kilder er vist kongen av Skandinavia..ja du veit han litt lugubre/glatte bergenser nå leiet inn som rådgiver for My World sin norske advokat ang lyconett delen og det norske markedet! Kansje advokat sliter med forstå hva han forsvarer :) heller det er strategi ang hvis de velger gå rettens vei når Lotterinemnda følger lotteritilsynet sitt vedakt og stenger døra i Norge.

Samme fyren som nå skal være rådgiver var fyren som helt seriøst mente folka i lotteritilsynet burde vært på kurs med han som foredragsholder for forstå konseptet My World og lyconett delen.

Mulig han har gitt munnkurv til hele den norske delegasjongjengen og de sitter og tygger negler og teller utbytte hitill av svindelen.

En ting er værtfall sikkert og det er at det begynner gå inn hos de fleste nå uansett level og sammfunns status.

Selv de unge jyplinger fra Trondheim med dyre dresser har vist skiftet til olabukser og boblejakke..Med hettegenser under.

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om de har hyret inn Hermansen så blir resten lett? Dagens!

Da må du nok lese hva jeg skriver engang til ..Hernmansen har aldri vært noe konge..En lydig disippel er vel noe som passer bedre .

Hvem ser disippel Hermansen opp til ?? det er kongen og joda han er fra Bergen han også ..Litt eldre og enda litt glattere bare .

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Foreløpig er dette vist bare litt skype moro mellom en som er blitt stor på seg selv og har grandiose ider om at rikdom er vist det beste som kan skje mens man lever og en advokat som tjener bra på representere My World.

Meget trolig advokat ikke skjønner et kvekk av makkverket av et system med enheter som blir til gull og et utbytte som aldri vil ta slutt osv og har noen ? For kunne bistå My World i en evt rettsak heller som ryktene sier fra sjefen i USA..En erststningssak mot lotteritilsynet og aviser osv ( med medhold i lotterinemda) Vi prater om folk som enda har tro på dette her !

En annen sak jeg fikk greie på er det nå er en svarte liste med folk som jobber mot de. på lista er det tidligere medlemmer og meget trolig folk her på forum og journalister og og andre som har bidratt til sværte selskapet.

Som dette ser ut for meg har de begynt ta innover seg at lotterinemda vil støtte lotteritilsynet og de jobber med en trolig rettsak.

At Clas har gjort alt klart bak brune gardiner på Lysaker på sin pc til flytte folk med et tastetrykk over til Sverige ligger også i korta.

Ekke sikkert mattegeni Hubert vil at saken Norge skal prøves for retten selv om nissen Due aldri så mye har lyst.

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bakgrunnen til mine opplysninger er ikke mer en at due liker fremheve seg selv og fortelle at joda han jobber 24/7 for de norske PM og elsker skryte av hva han jobber med og fremdrift.

Problemet videre er de lydige disipler under han med tittel presidenter og vice også liker fortelle og skryte av sin herre og fortelle sine team ledere at joda det jobbes på spreng for fortsatt drift og plan B og plan C og de ber om ro i rekkene og alle er lydige og ikke stilker seg for mye frem.

Til slutt havner noen løse tråder ned på level 3 og 4 og vips jeg får høre litt skryt når min kilde har skjenket seg og løsnet på tungenbåndet.

Hva som er sant og vil skje vil vi vel få greie på i nærmeste fremtid.

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...