Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erstatningssak mot tilsynet og media?? Hæhæhæ... dette blir bare bedre og bedre. Om Schjødt ønsker å bli assosiert med denne gjengen er nok ikke så sikkert??

Og jada... Det finnes ei liste?✌️

Gjett hvem som er med.

 

Nei flytt spetakkelet til Sverige! Falitterklæringen over alle falitterklæringer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg personlig ville syntes det ville være en enda større falitterklæring om lotterinemda lar casback delen får forsette i Norge.

Det ville Hubert kunne leve med og trolig duen med.

Når den polske skyen nå skal dryppe på nyåret kommer den som Casback til de som har kjøpt den.

Pling sier det da på mobiler rundt i Norge og beløp og dette er oppført som Casback til vedkommende.

Dette med norsk flagg på events og 47 land med osv betyr nok mer en vi kan drømme om.

Skjer dette har ikke vi her på forum noen grunn til juble akkurat.

La oss håpe dette ikke blir utfallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vist fult mulig og stenge ned lyconett delen i Norge og kjøp av verdikuponger og skyer blir sperret for de norske PM som bor i Norge.

Ingen PM klatrer i level ved legge til partnere og " verve " GRATIS medlemmer.

De norske PM ville måtte gjøre nettopp dette da for klare 50 ponzi poeng pr måned og forsatt være berettiget få utbetaling.

Det ligger da også i korta det vil komme nye partnere all tid dette vil være lovlig og de vil selvsagt dele ut kort så medlemsmassen ville øke.

At advokat og duen og Clas og kompani jobber for en slik løsning nå trenger man ikke være rakketforsker får og forstå.

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik jeg har skjønt dette nå så er det 3 alternativ:

1/ De håper på forsatt full drift og at lotterinemda mener de er helt legitime.

Da vil My World komme med søksmål og kreve erstatning.

2/ lyconett delen blir stengt ned og de får lov forsette med casback delen og legge til nye partnere. Dette vil de trolig være villig til ta rettsak på for få lov til.

3/ De velger flytte hele den norske driften over til Sverige og jobber under svensk flagg ved avslag i lotterinemda for drift i Norge.

Dette er hva jeg har hørt de jobber med og duen er med pga han er høyest i Skandinavia ang lyconett delen.

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alternativ en er long gone. Alternativ to er ønsketenkning og er nok også utenfor rekkevidde. En rettsak forandrer neppe dette all den tid Lyoness ikke helt har hverken kontroll eller evner å forholde seg til realitetene.

Tre blir festlig?

 

Jeg personlig håper på nr to hvor de går for rettsak. Da blir det Mayhem??

Tar litt lengre tid men da aner de virkelig ikke hva de holder på med?

 

NB. Vi omtaler Duis som kongen men i realiteten er han ikke stort annet enn en vits på repeat. Stemmer det at han har inntatt en rolle som rådgiver pga presidenttittel så forventer jeg i så måte at han like velvillig stiller i en evt rettsak. Men det passer vel ikke egoet? Større pyse skal en lete lenge etter.

 

 

Jeg har også mange andre gode forslag til hvem som bør møte? Både smått og stort.. For hvem kan bedre gi ett bilde av hva dette er? Enn småfolket som knapt kan forklare hva de vil folk skal investere i??

 

Lista er lang.

Endret av Moskasi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi må ikke like det men fakta er faktisk duen kan mest ang lyconett vef siden av Mario. Clas selv har ikke peiling på lyconett delen og tro advokat skal skjønne dette blir vel som tro på nissen.

Ang Bergens avisen og oppslag i fjor høst ser vi Clas må stadig avbryte intervju og spørre duen hva som er lovet og ikke lovet.

At duen i disse dager gir tips og råd over Skype til advokat og Clas burde derfor ikke være noen overraskelse.

blir spennende og se lotteri nemnda sin beslutning og det kan hende noen her må tørke av seg fliret.

Men det kan godt hende også vi alle kan virkelig koste på oss en god latter og blir lettet og My World må pakke kofferten og reise ut av Norge.

Vedlegg ang Norwegian booking som Clas tydeligvis ikke skjønte en dritt av og måtte søke råd av duen .

 

For de lov og forsette med Casback delen har vi ingen grunn til flire.

post-474374-144795_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Vi må ikke like det men fakta er faktisk duen kan mest ang lyconett vef siden av Mario. Clas selv har ikke peiling på lyconett delen og tro advokat skal skjønne dette blir vel som tro på nissen.

Ang Bergens avisen og oppslag i fjor høst ser vi Clas må stadig avbryte intervju og spørre duen hva som er lovet og ikke lovet.

At duen i disse dager gir tips og råd over Skype til advokat og Clas burde derfor ikke være noen overraskelse.

blir spennende og se lotteri nemnda sin beslutning og det kan hende noen her må tørke av seg fliret.

Men det kan godt hende også vi alle kan virkelig koste på oss en god latter og blir lettet og My World må pakke kofferten og reise ut av Norge.

Vedlegg ang Norwegian booking som Clas tydeligvis ikke skjønte en dritt av og måtte søke råd av duen .

 

For de lov og forsette med Casback delen har vi ingen grunn til flire.

Helt ærlig, tror du det du selv skriver? Etter alt Lyoness har gjort til nå - tror du virkelig lotterinemnda ikke støtter tilsynet? Må jeg minne deg på alle fakta som har kommet frem i lys etter tilsynssaken?.. Eller rettere sagt, alt Lyoness nekter å dele av fakta..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt ærlig, tror du det du selv skriver? Etter alt Lyoness har gjort til nå - tror du virkelig lotterinemnda ikke støtter tilsynet? Må jeg minne deg på alle fakta som har kommet frem i lys etter tilsynssaken?.. Eller rettere sagt, alt Lyoness nekter å dele av fakta..

Jeg tror og håper lotterinemnda følger lotteritilsynet og stenger dritten ..tvil ikke på at jeg ønsker det..Jeg skriver hva jeg hører av mine kilder .. La oss håpe vi slipper dette møkka selskapet mer.

Men vi bestemmer ikke her og våres mening betyr ikke en dritt ..Jrg skriver ikke her for få likes..Jeg prøver diskuterer hva som My World jobber med og drømmer om.

Til lotteri nemnda er ferdig med sin vurdering sksl vi vel være litt forsiktig med ta alt på forskudd..Får de lov og forsette med casback delen har vi ingen grunn til juble.

 

Jeg forventer at lotterinemda stenger ned skiten. Pga lotteritilsynet lot casback delen få fortsette tror mange at dette vil også kunne skje i lotterinemda.

Jeg skriver hva jeg hører om fra folk som enda er med.

ikke noe og hisse seg opp om folkens.

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får stadig vekk henvendelser fra medlemmer her som spør meg om hjelp heller råd og tips til komme seg ut og de har fått med seg jeg er ute og fikk igjen mine penger.

Alt er blitt mer komplisert nå en føre juni i år hvor vi ble kjøpt ut av presidenter.

Dere som nå ønsker komme dere ut bes nå ta kontakt med advokat Brekkhus .

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...