Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Jeg får stadig vekk henvendelser fra medlemmer her som spør meg om hjelp heller råd og tips til komme seg ut og de har fått med seg jeg er ute og fikk igjen mine penger.

Alt er blitt mer komplisert nå en føre juni i år hvor vi ble kjøpt ut av presidenter.

Dere som nå ønsker komme dere ut bes nå ta kontakt med advokat Brekkhus .

Hvordan får jeg kontakt med advokat Brekkhus? Når jeg googler får jeg opp advokatkontoret Brækhus, regner med det er feil. Kan du gi meg en lenke til webside eller noe lignende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor er det blitt av alle de gode kommentarene til Petter 100?

Har han meldt seg inn i Lyoness igjen siden det ikke lenger kommer noe fra den kanten?  :eek:

 

Tror han følte seg tråkka på. Da noen satte spørsmålstegn ved intensjonen hans. Jeg tror nok han ikke er med i Lyoness, men han virker som en person som blir fort ivrig, og da kan man missforstå hvordan folk er. Så man får bare håpe at lottstift\klagenemd kommer med info snart. så får vi smøte oss med tolmod etc etc

 

Jeg synes lyonessfolkene har vært litt mer ivrige i det siste, litt sånn desperat forsøk på å selge seg inn. 

 

K

Lenke til kommentar

Det skyldes nok en godt spredt overbevisning om at alt vil gå tilbake som før innen kun kort tid. Det er signalisert fra toppene og ikke noe småfolket har funnet på selv.

Det tror jeg ikke jeg ville satset mange kronene på akkurat. ? Og småfolket burde egentlig vite bedre ift troverdighet by now.

De skulle jo aldri komme i denne situasjonen i utgangspunktet, for virksomheten var jo lovlig. Så tvang det seg frem noen endringer for å i det hele tatt kunne fortsette innen loven, og da fikk vi flere tåpelige bortforklaringer som «alle andre» gjør forandringer, »alle andre» har fått bøter (ref Italia), osv?

Endret av Moskasi
Lenke til kommentar

Det er et nytt spisested under etablering i Trondheim. Navnet er "Innafor buffet og utested". Det er på ulike steder i sosiale medier reklamert for at kjøp her vil gi cashback poeng og at man kan benytte eVouchers der. Blant annet kan man gjennom å betale med eVoucher for kr 1990 spise så mye man vil første måned etter åpning (trolig i mars).

Er ikke dette i strid med vedtaket til Lotteritilsynet?

Lenke til kommentar

Å omsette gavekort er omtrent det eneste de har mulighet til. Skal bli spennende å se med en ny spiller i restaurantbransjen i Trondheim. Litt usikker på om det er ett sjakktrekk å knytte seg tett opp mot pyramidevirksomhet som cashback world er, eller om konseptet vil fenge målgruppa. Da er det flott at det er kjørt inn egne penger og at bla Arnt Grønbeck setter navnet sitt bak.

Hell og lykke til på ferden✌️?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, jeg har vært litt treig med å komme meg ut, men har aldrig investert noe heller. Sendte Lyoness/Lyconet en Mail om utmelding. Fikk da tilbake et brev jeg må signere. Står noen om rettslige konsekvenser ved avbestilling gjort av en Marketer.

 

Du har akseptert Lyconet Marketers (heretter henvist til som «Lyconet-avtalen)

som et kontraktsbevis, så vel som dens rettslige konsekvenser ved en avbestilling gjort av en Marketer.

Vi ønsker å spesifikt påpeke konsekvensene av din avbestilling av Lyconet Marketing Programme i henhold til punkt 14 i Lyconet-avtalen.

 

 

Kan dette være riktig??

 

Å omsette gavekort er omtrent det eneste de har mulighet til. Skal bli spennende å se med en ny spiller i restaurantbransjen i Trondheim. Litt usikker på om det er ett sjakktrekk å knytte seg tett opp mot pyramidevirksomhet som cashback world er, eller om konseptet vil fenge målgruppa. Da er det flott at det er kjørt inn egne penger og at bla Arnt Grønbeck setter navnet sitt bak.

Hell og lykke til på ferden✌️?

Lenke til kommentar

Det er ett standard svar de har, hvor du fraskriver deg alle investeringer/innskudd (Lyoness blir aldri enig med seg selv om dette er en investering?). Du er så heldig at du får beholde gavekortene du har kjøpt.

Har du lagt penger i dette så skal du ikke signere men kreve full refusjon.

Kontakt Brækhus eller send meg en melding så kan jeg forklare mer.

 

Lyoness sitt største «problem» er å refundere, men i følge Kolstad så skulle ikke det være noe problem, gitt praksis i Østerrike.

Endret av Moskasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...