Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trøstespiser smågodt med spade mens dere griner som spedbarn over å ha tatt så grundig feil tenker jeg heller vi sier. Seriøst, hvilken Trump motstander i tråden her skulle være, eller ha grunn til å være, "bitter" i dag? Fyren er fullstendig avkledd, isolert og desillusjonert. Og kun et mirakel kan redde ham fra impeachment nå. Je je, kjempebitter her du..  :rofl:

Tydeligvis siden dere sitter konstant her inne å syter over hvor fæl hver minste ting med trump er. Selve definisjonen på bitter.

 

Og nei, det blir ingen impeachment. Det eksisterer kun i liberales vrangforestillinger.

Lenke til kommentar

 

Trøstespiser smågodt med spade mens dere griner som spedbarn over å ha tatt så grundig feil tenker jeg heller vi sier. Seriøst, hvilken Trump motstander i tråden her skulle være, eller ha grunn til å være, "bitter" i dag? Fyren er fullstendig avkledd, isolert og desillusjonert. Og kun et mirakel kan redde ham fra impeachment nå. Je je, kjempebitter her du..  :rofl:

Tydeligvis siden dere sitter konstant her inne å syter over hvor fæl hver minste ting med trump er. Selve definisjonen på bitter.

 

Og nei, det blir ingen impeachment. Det eksisterer kun i liberales vrangforestillinger.

 

 

Jeg ser du opererer med "alternative facts" du også.  :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Vi vet hva som fungerer og ikke fungerer. Alt annet er tompreik.

Det er bare tompreik hvis økonomene ikke støtter ens meninger. Det er også uenighet om hva som «fungerer».
Det er det ikke, vi har historiske eksempler på hva som funker og ikke funker.
Vi har historiske eksempler men hvert eksempel er unikt og tolkes på forskjellige måter. Liberalister, sosialister og alt imellom finnes enda
Lenke til kommentar

 

 

 

Vi vet hva som fungerer og ikke fungerer. Alt annet er tompreik.

Det er bare tompreik hvis økonomene ikke støtter ens meninger. Det er også uenighet om hva som «fungerer».
Det er det ikke, vi har historiske eksempler på hva som funker og ikke funker.
Vi har historiske eksempler men hvert eksempel er unikt og tolkes på forskjellige måter. Liberalister, sosialister og alt imellom finnes enda

Det finnes mye rart uten at det er noe rot i virkeligheten. (Som liberalister)

Lenke til kommentar

Du vet at demonisering av fiender fører ofte til mer ignoranse blant de som er enige med deg? Tribalisme hjelper ingen, selv de som er mer rasjonelle.

Det er ikke snakk om demonisering. Dette er snakk om ren underholdning. Donald selv står for mesteparten av underholdningen, men jeg synes Donald-supportere er hakket mer underholdende. Derfor ønsker vi mer input fra de evt.gjenværende supportere :D
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bunnen er snart eller alt nådd!

 

Tidligere toppdiplomat til VG: – Det er forferdelig for USA det som nå skjer i utenriksdepartementet

 

Diplomater, politikere og professorer er alle svært bekymret. De mener president Donald Trump og utenriksminister Rex Tillerson er i ferd med å rasere amerikansk diplomati.

 

Da presidenten selv nylig ble spurt om alle de ledige stillingene i utenriksdepartementet svarte han følgende:

 

– Jeg er den eneste som betyr noe.

 

http://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/tidligere-toppdiplomat-til-vg-%e2%80%93-det-er-forferdelig-for-usa-det-som-n%c3%a5-skjer-i-utenriksdepartementet/ar-BBGaSw1?li=BBr5A5g&ocid=HPCDHP

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du vet at demonisering av fiender fører ofte til mer ignoranse blant de som er enige med deg? Tribalisme hjelper ingen, selv de som er mer rasjonelle.

Det er ikke snakk om demonisering. Dette er snakk om ren underholdning. Donald selv står for mesteparten av underholdningen, men jeg synes Donald-supportere er hakket mer underholdende. Derfor ønsker vi mer input fra de evt.gjenværende supportere :D
Latterliggjøring =demonisering, bare litt mindre seriøse. Det fører til samme resultatet- de er dumme, vi er smarte.

 

Dette tribalisme, (oss smarte mot de underholdende idiotene) fører til mer polarisering og mindre rasjonelle tenkning på begge sidene og bidrar til grunnen til at en del Trump støttere forsvarer en del av Trumps idiotiske handlinger. Det bidrar også til at en del av anti-Trump gruppen blir mindre selv kritiske enn de burde

 

Det er som mobbing- det kan se ut som bare litt underholdning, men konsekvensene kan bli tragiske

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er som mobbing- det kan se ut som bare litt underholdning, men konsekvensene kan bli tragiske

...størst av alt, er skadefryden.

 

Personlig er jeg bare glad for at Trump ikke har forårsaket storkriger, gitt Russland politisk spillerom til å påvirke europeiske land i større grad enn de har gjort, klart å rasere USA sitt politiske system i større grad...

 

Jeg mener:

Det var åpenbart at Trump var mindre troverdig enn Hillary når det kommer til Drain the Swamp.

 

Det var åpenbart at Trump kom til å ruinere de fattige, arbeiderklassen og syke for å gi mer til de rike og seg selv.

 

Det var åpenbart at personlighetsforstyrrelsene hans kom til å føre til svært høy fare for at han ikke får sitte i 4 år, fordi han har problemer med å ta hensyn til andres rettigheter og loven.

 

Det var noe åpenbart at den autoritære brune høyresiden, som han vitterlig representerer, har mer til felles med Russland enn med sentrum og venstre i vesten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er som mobbing- det kan se ut som bare litt underholdning, men konsekvensene kan bli tragiske

...størst av alt, er skadefryden.

 

Personlig er jeg bare glad for at Trump ikke har forårsaket storkriger, gitt Russland politisk spillerom til å påvirke europeiske land i større grad enn de har gjort, klart å rasere USA sitt politiske system i større grad...

 

Jeg mener:

Det var åpenbart at Trump var mindre troverdig enn Hillary når det kommer til Drain the Swamp.

 

Det var åpenbart at Trump kom til å ruinere de fattige, arbeiderklassen og syke for å gi mer til de rike og seg selv.

 

Det var åpenbart at personlighetsforstyrrelsene hans kom til å føre til svært høy fare for at han ikke får sitte i 4 år, fordi han har problemer med å ta hensyn til andres rettigheter og loven.

 

Det var noe åpenbart at den autoritære brune høyresiden, som han vitterlig representerer, har mer til felles med Russland enn med sentrum og venstre i vesten.

Mobbing av Trump støttere er det jeg snakker om
Lenke til kommentar

.størst av alt, er skadefryden.

 

Personlig er jeg bare glad for at Trump ikke har forårsaket storkriger, gitt Russland politisk spillerom til å påvirke europeiske land i større grad enn de har gjort, klart å rasere USA sitt politiske system i større grad...

 

Jeg mener:

Det var åpenbart at Trump var mindre troverdig enn Hillary når det kommer til Drain the Swamp.

 

Det var åpenbart at Trump kom til å ruinere de fattige, arbeiderklassen og syke for å gi mer til de rike og seg selv.

 

Det var åpenbart at personlighetsforstyrrelsene hans kom til å føre til svært høy fare for at han ikke får sitte i 4 år, fordi han har problemer med å ta hensyn til andres rettigheter og loven.

 

Det var noe åpenbart at den autoritære brune høyresiden, som han vitterlig representerer, har mer til felles med Russland enn med sentrum og venstre i vesten.

Mobbing av Trump støttere er det jeg snakker om. Mobbing (antitrumpisterne som mobber) kan gjør mobberne mer ignorante Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...