Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Problemet med Kansas-modellen som Trump og de andre pusher nå, er at Kansas gikk til helvete.

 

Men mens 99% av folk blir negativt berørt(eventuelt dør) vil 1% bli titalls millioner eller milliarder dollar rikere. 

Og det er alt som betyr noe.

Ja, når det er de som kjøper de som "bestemmer" er det veldig greit. 

It's good to be the king.

Lenke til kommentar

En av Trumps reaksjoner på Flynn-situasjonen som ble kjent i går, er å skyte seg selv i foten igjen.

Denne uttalelsen er neppe resultatet av innsiktsfulle advokaters rådgivning:

 

Hvis han visste at Flynn hadde gitt falsk forklaring til FBI (husk: mannen var nasjonal sikkerhetsrådgiver) når han sparket ham, som er hva han her sier er en av grunnene til at han ble sparket fra WH, så vedgår Trump også at han mot bedre vitende motarbeidet FBI når han utallige ganger tok Flynn i forsvar og som president både ba FBI om å ikke se på Flynn, og kontaktet alle han gjorde for å be dem avslutte granskningene.

For Mueller gir dette mer kjøtt på benet, og flere spørsmål og tråder å nøste i, som f.eks. "hva presidenten visste, og når han visste det" snarere enn å dempe eller bortforklare noe.

Endret av xRun
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Reaksjoner fra diverse advokater:

 

 

 

Og fra sjefen for "Office of Government Ethics" (OGE) som Trump-administrasjonen raskt presset ut og installerte sin egen:

 

 

 

Og et av kongressmedlemene som har kommentert:

(U know, en av de som evt. avgir stemme under en impeachment-behandling)

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nye avsløringer:

NY Times har fått tak i emails sendt mellom medlemmer av Trumps "transition team" mellom valget og innsettelsen.
KT McFarland var en av de som skulle bli Flynns deputy som nasjonal sikkerhetsrådgiver. Hun var en sentral person i overgangsteamet, og var tilstede på Mar a Lago hvor hun kommuniserte og koordinerte med Flynn mellom Flynns samtaler med den russiske ambassadøren, som skjedde på Kushners ordre.

 

Hun indikerer bla. kjennskap til at russerne fikset valget til fordel for Trump, og at Trump hadde en quid pro quo på gang som takk for hjelpen fra russerne, og er bekymret for at det skal komme hindringer i veien for dette.

 

Emails Dispute White House Claims That Flynn Acted Independently on Russia
https://www.nytimes.com/2017/12/02/us/russia-mcfarland-flynn-trump-emails.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&clickSource=story-heading&module=first-column-region&region=top-news&WT.nav=top-news
"On Dec. 29, a transition adviser to Mr. Trump, K. T. McFarland, wrote in an email to a colleague that sanctions announced hours before by the Obama administration in retaliation for Russian election meddling were aimed at discrediting Mr. Trump’s victory. The sanctions could also make it much harder for Mr. Trump to ease tensions with Russia, “which has just thrown the U.S.A. election to him,” she wrote in the emails obtained by The Times."

 

Dette gir enda flere tråder for Mueller å nøste i, og det er kjent at han allerede har hatt McFarland inne til avhør, han har trolig allerede nøstet i disse. Hva enn som er kjent om granskningen, så er det rimelig å anta at Mueller sitter på langt mer informasjon enn media og publikum gjør, og ligger langt foran i løypen.

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så hva er deres ikke-ignorante grunn til å støtte en skatteplan som i liten grad har dekning blant folk som forsker på slik, i en slik grad at de støtter resten det latterlige greiene til Trump? Du får hilse de fra meg å si at handlinger teller mer en titler, gjør du ignorante ting, så er det ignorant, uansett tittel.

 

AtW

Jeg skal også hilse på de 137 ignorante økonomene som støtter skattelettelsen.

 

https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2017/11/29/137-economists-support-gop-tax-reform-bill-in-open-letter-commentary.html

 

Haha. Økonomi er jo bare voodoo.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

 

 

Så hva er deres ikke-ignorante grunn til å støtte en skatteplan som i liten grad har dekning blant folk som forsker på slik, i en slik grad at de støtter resten det latterlige greiene til Trump? Du får hilse de fra meg å si at handlinger teller mer en titler, gjør du ignorante ting, så er det ignorant, uansett tittel.

 

AtW

Jeg skal også hilse på de 137 ignorante økonomene som støtter skattelettelsen.

 

https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2017/11/29/137-economists-support-gop-tax-reform-bill-in-open-letter-commentary.html

Haha. Økonomi er jo bare voodoo.
Hvis det er så da er motargumentene voodoo også og alle meninger om økonomi har ingen verdi.
Lenke til kommentar

Hvor er dere flotte klovne-tilhengerne her i tråden? Vi savner dere :) Vi savner deres antirasjonelle og menneskefiendtlige egenskaper :

Ok ok, siden du lider av abstinenser, skal jeg channel min indre trump supporter (som tilfeldigvis er min indre mentalt handicapa personlighet også)

 

Here goes:

Alt er bare løgn og fake news. CNN har funnet på alt sammen.

Muller er en agent for Iran og Michael Flynn er den hemmelige tvillingen til Kim Joung Un.

Man kan ikke stole på noe de sier.

Trump er ikke tilknyttet Russland. Faktisk var det han som vant den kalde krigen for USA ved å først personlig banke oppp Stalin før han rev ned Berlin muren med sine egne never.

 

Han var også første mann på månen og han var første til å oppdage Amerika.

Han fant opp bilen og har kjempestore hender og en kuk så stor at han må tvinne den rundt beinet forå kunne få på seg buksa.

Endret av Gunfreak
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

Så hva er deres ikke-ignorante grunn til å støtte en skatteplan som i liten grad har dekning blant folk som forsker på slik, i en slik grad at de støtter resten det latterlige greiene til Trump? Du får hilse de fra meg å si at handlinger teller mer en titler, gjør du ignorante ting, så er det ignorant, uansett tittel.

 

AtW

Jeg skal også hilse på de 137 ignorante økonomene som støtter skattelettelsen.

 

https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2017/11/29/137-economists-support-gop-tax-reform-bill-in-open-letter-commentary.html

 

Haha. Økonomi er jo bare voodoo.

 

Hvis det er så da er motargumentene voodoo også og alle meninger om økonomi har ingen verdi.

 

Argumenter i seg selv trenger ikke være voodoo, men økonomi som "fag" er voodoo.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så hva er deres ikke-ignorante grunn til å støtte en skatteplan som i liten grad har dekning blant folk som forsker på slik, i en slik grad at de støtter resten det latterlige greiene til Trump? Du får hilse de fra meg å si at handlinger teller mer en titler, gjør du ignorante ting, så er det ignorant, uansett tittel.

 

AtW

Jeg skal også hilse på de 137 ignorante økonomene som støtter skattelettelsen.

 

https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2017/11/29/137-economists-support-gop-tax-reform-bill-in-open-letter-commentary.html

 

Haha. Økonomi er jo bare voodoo.

 

Hvis det er så da er motargumentene voodoo også og alle meninger om økonomi har ingen verdi.

 

Argumenter i seg selv trenger ikke være voodoo, men økonomi som "fag" er voodoo.

 

Neida, når økonomer holder seg til fortiden er de glimrende. Det er når de beveger seg så mye som et sekund inn i fremtiden at alle burde slutte å høre på dem umiddelbart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så hva er deres ikke-ignorante grunn til å støtte en skatteplan som i liten grad har dekning blant folk som forsker på slik, i en slik grad at de støtter resten det latterlige greiene til Trump? Du får hilse de fra meg å si at handlinger teller mer en titler, gjør du ignorante ting, så er det ignorant, uansett tittel.

 

AtW

Jeg skal også hilse på de 137 ignorante økonomene som støtter skattelettelsen.

 

https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2017/11/29/137-economists-support-gop-tax-reform-bill-in-open-letter-commentary.html

Haha. Økonomi er jo bare voodoo.
Hvis det er så da er motargumentene voodoo også og alle meninger om økonomi har ingen verdi.
Argumenter i seg selv trenger ikke være voodoo, men økonomi som "fag" er voodoo.
Hvorfor diskutere økonomi hvis ingen kan spå om fremtiden til noe betydelig grad?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Så hva er deres ikke-ignorante grunn til å støtte en skatteplan som i liten grad har dekning blant folk som forsker på slik, i en slik grad at de støtter resten det latterlige greiene til Trump? Du får hilse de fra meg å si at handlinger teller mer en titler, gjør du ignorante ting, så er det ignorant, uansett tittel.

AtW

Jeg skal også hilse på de 137 ignorante økonomene som støtter skattelettelsen.https://www.google.com/amp/s/www.cnbc.com/amp/2017/11/29/137-economists-support-gop-tax-reform-bill-in-open-letter-commentary.html
Haha. Økonomi er jo bare voodoo.
Hvis det er så da er motargumentene voodoo også og alle meninger om økonomi har ingen verdi.
Argumenter i seg selv trenger ikke være voodoo, men økonomi som "fag" er voodoo.
Hvorfor diskutere økonomi hvis ingen kan spå om fremtiden til noe betydelig grad?
Fodi det er penger i å diskutere økonomi.

 

Vi vet hva som fungerer og ikke fungerer. Alt annet er tompreik.

Lenke til kommentar

Trøstespiser smågodt med spade mens dere griner som spedbarn over å ha tatt så grundig feil tenker jeg heller vi sier. Seriøst, hvilken Trump motstander i tråden her skulle være, eller ha grunn til å være, "bitter" i dag? Fyren er fullstendig avkledd, isolert og desillusjonert. Og kun et mirakel kan redde ham fra impeachment nå. Je je, kjempebitter her du..  :rofl:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...