Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

I dag er Trump på vei til Mississippi i anledning av åpningen av et museum for sivilrettighetsbevegelsen på 60-tallet, og det har forståelig nok blitt kontroversiellt. 

http://www.latimes.com/nation/la-na-trump-civil-rights-mississippi-20171208-story.html

 

 

"Borgerrettsbevegelsen" kaller vi det på norsk. :)

 

Geir :)

 

Takk, er ikke alltid jeg kommer på de rette norske variantene.

Lenke til kommentar

Problemet jeg pekte på var ikke "utsagnet ditt er annerledes", det var "utsagnet ditt er komplett idiotisk".

 

AtW

Kom igjen, er det alt dere klarer? Svake comeback her nå.

 

 

 

Haha, hør en venstrevridd som liker logikk og fakta. Den var ny for meg.

Utifra oppførselen din her i tråden er det nok veldig mye som er helt nytt for deg.

 

Ja det er vel oppførselen min som er så fæl, ikke dere som skal "avkle alle klovnene" som har andre meninger enn dere. Fei litt for egen dør du tror jeg.

 

Men det er jo typisk dine likesinnede å preike toleranse, men være så intolerante som overhode mulig.

Lenke til kommentar

Ja det er vel oppførselen min som er så fæl, ikke dere som skal "avkle alle klovnene" som har andre meninger enn dere. Fei litt for egen dør du tror jeg.

 

Men det er jo typisk dine likesinnede å preike toleranse, men være så intolerante som overhode mulig.

Mangel på kunnskap er i seg selv ikke fæl oppførsel. Se også svar lenger opp: Å ha andre meninger(utsagn) er heller ikke noe problem. :) Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er man skyldig ved anklage tydeligvis. Hvem trenger rettsystemet hvis det er så enkelt?

 

Jeg er uening i hans syn på homofile og deres rettigheter, men alle må få ha sine meninger.

 

Nå er vel ikke hans syn på homofile det største problemet.

 

Men vi skal vel gå stille i dørene her i Norge så lenge Erna og Siv lar Søviknes kjøre på som minister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men vi skal vel gå stille i dørene her i Norge så lenge Erna og Siv lar Søviknes kjøre på som minister.

Vi har definitivt våre egne svin på skogen, uten at det er noe som helst argument.

 

 

Søviknes fikk en minsterpost her i landet uten at det ble noe særlig oppstyr rundt det. Skandalen rundt ham ble nevnt, men uten at det fikk noen betydning.

 

Det han beviselig gjorde var verre enn det Moore er anklaget for å ha gjort (ihvertfall om vi kun skal forholde oss til alder og at Søviknes fullførte det Moore er anklaget for å ha forsøkt).

 

Så... Trumps støtte til det 'pedofile svinet' er ille - men har vi mye vi skulle sagt når vi rimelig stilletiende lot Erna og Sivs støtte til Søviknes passere?

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Så... Trumps støtte til det 'pedofile svinet' er ille - men har vi mye vi skulle sagt når vi rimelig stilletiende lot Erna og Sivs støtte til Søviknes passere?

Som sagt, vi har våre egne svin på skogen, men det er ikke noe argument. Jeg kan faktisk innrømme at det er fullstendig forkastelig å ha pedofile svin i ansvarsposisjoner. Donald ringer opp til pedosvinet og sier at han aktivt støtter opp om oppførselen hans. Ringte Erna Søkviknes gærningen for å si at hun støttet oppførselen hans? Husk også på at FrP dessverre er det nærmeste vi har "Alt Right" her i Norge. (Selv om AP hadde sin gode dose med pedosvinet Rune Øygard)
Lenke til kommentar

Som sagt, vi har våre egne svin på skogen, men det er ikke noe argument. Jeg kan faktisk innrømme at det er fullstendig forkastelig å ha pedofile svin i ansvarsposisjoner. Donald ringer opp til pedosvinet og sier at han aktivt støtter opp om oppførselen hans. Ringte Erna Søkviknes gærningen for å si at hun støttet oppførselen hans? Husk også på at FrP dessverre er det nærmeste vi har "Alt Right" her i Norge. (Selv om AP hadde sin gode dose med pedosvinet Rune Øygard)

 

 

Hvorvidt Erna ringe Søviknes for å si at hun støttet ham i det ene eller andre er vel ikke så relevant. Hun ga ham en fremtredende posisjon i sin regjering og det er en tillitserklæring langt utover hva en samtale måtte innebære.

 

Og joda - FRP er det nærmeste vi kommer alt-right her i landet (ihvertfall om vi forholder oss til noen som faktisk er i nærheten av å ha politisk innflytelse), men de er, sammen med Høyre, likefullt valgt inn og en fullverdig del av vår nåværende regjering - vi kan ikke bortfortklare det uansett hvor mye vi skulle ønske det og hvor ufattelig flaut det enn er.

Lenke til kommentar

 

Og joda - FRP er det nærmeste vi kommer alt-right her i landet (ihvertfall om vi forholder oss til noen som faktisk er i nærheten av å ha politisk innflytelse), men de er, sammen med Høyre, likefullt valgt inn og en fullverdig del av vår nåværende regjering - vi kan ikke bortfortklare det uansett hvor mye vi skulle ønske det og hvor ufattelig flaut det enn er.

Pussig, like fullt ligger FrP til venstre for slike som Hillary Clinton som flertallet i denne tråden ser ut til å være heiagjeng for.

 

Forstå det den som kan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Pussig, like fullt ligger FrP til venstre for slike som Hillary Clinton som flertallet i denne tråden ser ut til å være heiagjeng for.

 

Forstå det den som kan.

Oi, folk ønsker noen som er *mindre* idiot enn Donald. Forstå det den som kan :)
Tja, men "Mr. Mindre Idiot" stilte altså ikke til valg.

 

Ellers var det vel sammenligningen mellom FrP og Alt-Right jeg kommenterte, men, men ...

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

vi kan ikke bortfortklare det uansett hvor mye vi skulle ønske det og hvor ufattelig flaut det enn er.

Helt enig. Det er ikke noe forsøk på å bortforklare dette. Det er flaut og pinlig på absolutt alle måter. Men problemet er at det tydeligvis er folk i tråden her som synes dette er helt greit. Og som faktisk støtter opp om slikt.
Lenke til kommentar

Tja, men "Mr. Mindre Idiot" stilte altså ikke til valg.

Niks, men "Mrs. Mindre Idiot" stilte faktisk til valg. Og flertallet av velgerne valgte faktisk henne. Men de de endte opp med en klovn istedet. Som nå ringer til pedofile svin for å si at han støtter dem. Forstå det den som kan.
Lenke til kommentar

Pussig, like fullt ligger FrP til venstre for slike som Hillary Clinton som flertallet i denne tråden ser ut til å være heiagjeng for.

Forstå det den som kan.

 

 

Det er ikke veldig vanskelig å forstå om en legger godviljen til (ikke at jeg forventer denslags fra deg...)

 

Det er svært få her i landet som ønsket Hillary fordi de mente hun var en god presidentkandidat. Eneste grunnen til at Hillary sto frem som det beste valget var at alternativet var den fullstendig uegndede tegneserieskurken Trump.

 

Du finner neppe mange som heier på Hillary om man fjerner Trump fra ligningen. Og det gjelder ikke bare dette landet.

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tja, men "Mr. Mindre Idiot" stilte altså ikke til valg.

Niks, men "Mrs. Mindre Idiot" stilte faktisk til valg. Og flertallet av velgerne valgte faktisk henne. Men de de endte opp med en klovn istedet. Som nå ringer til pedofile svin for å si at han støtter dem. Forstå det den som kan.
Tja, men de valgte altså Mr. Lesser Evil istedenfor Mrs Lesser Idiot.

 

Du finner neppe mange som heier på Hillary om man fjerner Trump fra ligningen. Og det gjelder ikke bare dette landet.

Kanskje ikke så mange som hadde heiet på Trump om man hadde fjernet Hillary fra ligningen? Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...