Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Enda en avsløring:
En email ble sendt til både far og sønn Trump 14. september '16 for å gi dem en nettadresse og krypteringsnøkkel for å få tilgang til hacket informasjon som senere ble publisert via wikileaks. 

Trump jr's advokat har bekreftet at emailen med tilbud om informasjon fra disse kildene ble sendt til far og sønn Trump, Jr's personlige assistent, og flere andre. Trump Jr. selv tok en av sine mange "I have no recollection" og benektet å huske noe om dette. 
 

Exclusive: Email shows effort to give Trump campaign WikiLeaks documents 
http://www.cnn.com/2017/12/08/politics/email-effort-give-trump-campaign-wikileaks-documents/index.html
"The email, which was described to CNN by multiple sources and verified by Trump Jr.'s attorney, came from someone who listed his name as "Mike Erickson." It was addressed to Trump, Trump Jr., Trump Jr.'s personal assistant and others, and turned over to Congress as part of the documents provided by the Trump Organization."

 

Edit: typo på datoen, rettet fra 4. til 14. september.

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En brøkdel av sytingen man nå ser kanskje? Trump gir heldigvis faen, både i liberale og muslimer som får raserianfall ved hver minste anledning.

 

Så poenget ditt er at alle tidligere presidenter lot være fordi de var redd for 'en brøkdel av sytingen vi ser nå'?

 

Litt innsats kan vi vel forvente om du likevel insisterer på å spille denne rollen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, spiller jeg en rolle? Tåler du ikke at folk er uenige med deg?

 

Hva i alle dager har min tåleevne med saken å gjøre?

 

Jeg stilte deg et spørsmål. Om du ikke makter å svare på det, så sparer det vel oss begge for tid og innsats om du bare innrømmer det istedenfor å forsøke å vri dette over til helt irrelevante problemstililnger?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Haha, spiller jeg en rolle? Tåler du ikke at folk er uenige med deg?

 

Hva i alle dager har min tåleevne med saken å gjøre?

 

Jeg stilte deg et spørsmål. Om du ikke makter å svare på det, så sparer det vel oss begge for tid og innsats om du bare innrømmer det istedenfor å forsøke å vri dette over til helt irrelevante problemstililnger?

 

Ikke noen grunn til å forsøke å bruke logikk eller fakta på individer som foretrekker å tro på "alternative fakta" eller "alternativ logikk" (les:løgner! :)) Målet bør bare være at vi får involvert flest mulig av disse "flotte folkene som støtter klovnen Donald" slik at vi kan avkle dem fullstendig :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En brøkdel av sytingen man nå ser kanskje? Trump gir heldigvis faen, både i liberale og muslimer som får raserianfall ved hver minste anledning.

Og han gir faen i menneskene som dør på grunn av at han nører oppunder konflikten som forårsaket 9/11.

 

Osama Bin Laden om 11. september:

 

(1) Because you attacked us and continue to attack us.

a) You attacked us in Palestine:

(i) Palestine, which has sunk under military occupation for more than 80 years. The British handed over Palestine, with your help and your support, to the Jews, who have occupied it for more than 50 years; years overflowing with oppression, tyranny, crimes, killing, expulsion, destruction and devastation. The creation and continuation of Israel is one of the greatest crimes, and you are the leaders of its criminals. And of course there is no need to explain and prove the degree of American support for Israel. The creation of Israel is a crime which must be erased. Each and every person whose hands have become polluted in the contribution towards this crime must pay its*price, and pay for it heavily.

(ii) It brings us both laughter and tears to see that you have not yet tired of repeating your fabricated lies that the Jews have a historical right to Palestine, as it was promised to them in the Torah. Anyone who disputes with them on this alleged fact is accused of anti-semitism. This is one of the most fallacious, widely-circulated fabrications in history. The people of Palestine are pure Arabs and original Semites. It is the Muslims who are the inheritors of Moses (peace be upon him) and the inheritors of the real Torah that has not been changed. Muslims believe in all of the Prophets, including Abraham, Moses, Jesus and Muhammad, peace and blessings of Allah be upon them all. If the followers of Moses have been promised a right to Palestine in the Torah, then the Muslims are the most worthy nation of this.

When the Muslims conquered Palestine and drove out the Romans, Palestine and Jerusalem returned to Islaam, the religion of all the Prophets peace be upon them. Therefore, the call to a historical right to Palestine cannot be raised against the Islamic Ummah that believes in all the Prophets of Allah (peace and blessings be upon them) - and we make no distinction between them.

(iii) The blood pouring out of Palestine must be equally revenged. You must know that the Palestinians do not cry alone; their women are not widowed alone; their sons are not orphaned alone.

 

Lenke til kommentar

Den pedofilianklagede senatkandidaten Roy Moore fra Alabama som nå har Trumps fulle støtte, har sagt helt åpent at sist America var Great var under slaveriet, og er veldig interessert i å gjøre "America Great Again" sammen med Trump.

http://time.com/5056590/roy-moore-america-great-slavery/

 

I går holdt Trump rally i Pensacola Florida for å gi sin fulle støtte og oppfordre folk til å stemme på Roy Moore. Trump sa om Moore at "vi" trenger en mann som vil stemme for vår "Make America Great Again"-agenda.

http://www.foxnews.com/politics/2017/12/08/trump-says-get-out-and-vote-for-roy-moore-at-pensacola-rally.html

 

I dag er Trump på vei til Mississippi i anledning av åpningen av et museum for borgerrettsbevegelsen på 60-tallet, og det har forståelig nok blitt kontroversiellt. 

http://www.latimes.com/nation/la-na-trump-civil-rights-mississippi-20171208-story.html

Endret av xRun
Lenke til kommentar

 

 

Haha, spiller jeg en rolle? Tåler du ikke at folk er uenige med deg?

 

Hva i alle dager har min tåleevne med saken å gjøre?

 

Jeg stilte deg et spørsmål. Om du ikke makter å svare på det, så sparer det vel oss begge for tid og innsats om du bare innrømmer det istedenfor å forsøke å vri dette over til helt irrelevante problemstililnger?

 

Ikke noen grunn til å forsøke å bruke logikk eller fakta på individer som foretrekker å tro på "alternative fakta" eller "alternativ logikk" (les:løgner! :)) Målet bør bare være at vi får involvert flest mulig av disse "flotte folkene som støtter klovnen Donald" slik at vi kan avkle dem fullstendig :)

 

Haha, hør en venstrevridd som liker logikk og fakta. Den var ny for meg.

Lenke til kommentar

 

Haha, spiller jeg en rolle? Tåler du ikke at folk er uenige med deg?

 

Hva i alle dager har min tåleevne med saken å gjøre?

 

Jeg stilte deg et spørsmål. Om du ikke makter å svare på det, så sparer det vel oss begge for tid og innsats om du bare innrømmer det istedenfor å forsøke å vri dette over til helt irrelevante problemstililnger?

 

Fordi når folk fremhever spørsmål de allerede har fått svar på så er det en tåpelig diskusjonsteknikk som ikke fortjener noe mer.

 

Og nei, dere tåler ikke uenighet, det har folk som dere aldri gjort.

Lenke til kommentar

 

 

Haha, spiller jeg en rolle? Tåler du ikke at folk er uenige med deg?

 

Hva i alle dager har min tåleevne med saken å gjøre?

 

Jeg stilte deg et spørsmål. Om du ikke makter å svare på det, så sparer det vel oss begge for tid og innsats om du bare innrømmer det istedenfor å forsøke å vri dette over til helt irrelevante problemstililnger?

 

Fordi når folk fremhever spørsmål de allerede har fått svar på så er det en tåpelig diskusjonsteknikk som ikke fortjener noe mer.

 

Og nei, dere tåler ikke uenighet, det har folk som dere aldri gjort.

 

 

Du burde sette pris på muligheten han ga deg, svaret du ga setter deg i et dårlig lys, fordi den gjør det opprinnelige utsagnet ditt komplett idiotisk. Men greit nok, om du mente å si ekstremt tåpelige ting, kjør på.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du beskriver venstresiden i et nøtteskall.

Konkrete eksempler på moderne autoriteter på venstresiden og ting "vi" tror på..?

 

I dagens politikk, så er venstresiden stort sett intellektuelle utdannede liberale (miljø, vitenskap), sentrum / klassiske høyresiden utdannede kapitalistiske liberale (økonomi) -- og den nye alternative høyresiden uutdannede autoritære rasistiske homofobe mennesker som får informasjonen sin fra Alex Jones, Breibart, Stormfront, Russia Today og diverse youtube-videoer, som fornekter holocaust, tror Russland er bedre enn vesten, tror vestlige myndigheter står bak konspirasjoner og masseskytinger... med en salig blanding kristne kreasjonister midt i blant seg.

 

Hey.

De fleste ungdommer, og til og med voksne, er nok sauer -- uansett politisk retning, men det er bedre å være en sau i flokken som har rett.

Og det er ikke Alt-Right / Trump / Vigrid.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du beskriver venstresiden i et nøtteskall.

Jeg tror du misforstår meg... Det er ikke bare en saueflokk i verden. Det er utrolig mange som finner seg en annen saueflokk, og så går rundt og snakker med hverandre om hvor fantastisk det er å ikke være i saueflokken lenger, mens de samlet går mot stupet uten å se veien for all ulla rundt seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du beskriver venstresiden i et nøtteskall.

 

"Venstresiden", "slike som dere", "saueflokken" - du makter altså ikke å debattere uten å plassere de du debatterer mot solid i en slags avgrenset "fiendeleir" hvor alle er akkurat like og akkurat like dumme og hvor du selv sitter utenfor og har forstått den Ene Store Sannheten?

 

Du ser ikke selv at det er noe usannsynlig at verden faktisk er slik at det kun er du (og muligens et fåtall andre?) som har skjønt det mens alle andre rundt dere er dumme og/eller onde?

Endret av Zork
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...