Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

7 hours ago, frohmage said:

Trump fortsetter å vise klasse ved å poste manipulert video på twitter

Han latterliggjør vel bare folk som skriker rasisme av ingenting. Relativ tam og harmløs post til Trump å være. 
Hva er det du mener er klasseløst med denne posten? Babyene som løper til hverandre er jo ganske søtt egentlig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
frohmage skrev (7 timer siden):

Trump fortsetter å vise klasse ved å poste manipulert video på twitter

 

Og der var denne tweeten merket av Twitter som "Manipulated media", for de som ser den på twitter. En av tingene som er manipulert er CNN's "chyron", altså grafikken med villedende tekst, som ikke er lagt der av CNN.

For de av oss som husker dekningen fra i fjor med det som ble kalt "de to utrolig søte barna" så ble den fremstilt i positivt perspektiv, ikke det skrekkfilm-aktige perspektivet Trump her later til å ønske at folk tror om dekningen av dette.
De to barna ble også invitert til interview hos Van Jones, som knapt kunne styre sin begeistring. Ikkeno skrekk der, den er "all Trump" og fake news fra presidenten.

Fra Van Jones' show:

Spoiler

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (7 minutter siden):

Hva er det du mener er klasseløst med denne posten?

At han forfalsker et innslag fra CNN for å få folk til å tro at han blir urettferdig behandlet i media.

 

xRun skrev (3 minutter siden):

Og der var denne tweeten merket av Twitter som "Manipulated media", for de som ser den på twitter.

Den var faktisk det allerede da jeg posta den her inne. Jeg så ikke at den biten ikke kom med, dessverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
3 minutes ago, frohmage said:

At han forfalsker et innslag fra CNN for å få folk til å tro at han blir urettferdig behandlet i media.

Aha, jeg så ikke CNN-logoen nede i hjørnet. Dette er vel hva man kaller parodi, folk flest skjønner at CNN ikke lager nyhetsinnslag om "rasistiske, Trump-stemmende babyer". Det er humor, kanskje? Jeg smålo litt iallefall. 

Lenke til kommentar
Leiferen skrev (14 minutter siden):

Haha, det er da ingen (oppegående) folk som kan tro det var et reelt CNN-innslag. Latterlig.

Oppegående folk er neppe målgruppen.

Synes du ikke det er spesielt at Trump, som stadig anklager CNN for "fake news", poster en slik manipulert video med CNN-logo?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (2 minutter siden):

Så hans 82.2 millioner følgere er alle som èn en gjeng med dumskaller? 

Nei, men de som setter pris på en slik manipulert video (kanskje fordi de tror den er ekte) er ikke oppegående i mine øyne. Hva synes du selv om at Trump poster slike ting?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, frohmage said:

Nei, men de som setter pris på en slik manipulert video (kanskje fordi de tror den er ekte) er ikke oppegående i mine øyne.

1. Det er ingen som tror den videoen der er ekte. 
2. Det er en kommentar på at mediene står klar til å utrope rasisme ved den minste lille ting & at det finnes fake news. 

Quote

Hva synes du selv om at Trump poster slike ting?

Jeg synes han burde bruke tiden til viktigere ting. 

Lenke til kommentar
9 minutes ago, debattklovn said:

Målgruppen er neppe oppegående folk? 
Så hans 82.2 millioner følgere er alle som èn en gjeng med dumskaller? 

Trenger ikke være professor i matematikk for å se at sannsynlighetene ikke stemmer her... 

Kanskje vi begge er enige i at VG er en ganske elendig avis, til tross for det faktum at den er norges mest solgte?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
56 minutes ago, debattklovn said:

Målgruppen er neppe oppegående folk? 
Så hans 82.2 millioner følgere er alle som èn en gjeng med dumskaller? 

Trenger ikke være professor i matematikk for å se at sannsynlighetene ikke stemmer her... 

Over halvparten av Trumps "følgere" (jeg regner med du mener Twitter) er russiske bots, og det er mange som følger ham på Twitter som slett ikke er tilhengere, så man trenger faktisk ikke være professor i matematikk for å skjønne at hans 82,2 millioner følgere slett ikke betyr at 82,2 millioner liker eller er enig med Trump.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...