Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Er det forresten ikke litt snodig at fokus & mikrofoner ikke rettes mot de som "satt i gang" spionasjen mot Trump?

 

Etter hva jeg har skjønt (av det sparsomme som er sagt), var det noen medlemmer av det Republikanske partiet som hyrte inn denne fhv. brittiske MI5 tjenestemannen fordi han bla. hadde god kunnskap og bekjentskaper i Russland og ellers rundtomkring.

 

På et tidspunkt i løpet av valgkampen så avsluttet de aktuelle republikanerne engasjementet for sin del, og deretter ble visstnok vedkommende engasjert til å jobbe videre, av medlemmer av det Demokratiske partiet, på deres regning.

 

Det disse to gruppene hadde til felles, var at de ville forsøke grave frem ting om Donald Trump.

 

Nå er det visst ikke uvanlig i amerikansk politikk å sette privatetterforskere på sine motstandere, -Trump har jo benyttet metoden selv, f.eks. da han skulle "avsløre" Obamas fødested. Sånn sett fortjener han kanskje ikke særlig medynk i det som foregår nå. På den annen side, så fremstår det siste "konseptet" altså med en slags samrøre mellom deler av de to partiene som såpass spesiell at det kanskje burde graves litt der og? :roll:

Hvilken samrøre? Privatetterforskeren sier han fant ting, så han fortsatte på eget initiativ da Republikanerne avsluttet engasjementet. Det var først etterpå at Demokratene kom inn i bildet, og det er jo ikke så rart når det faktisk kan være snakk om at presidenten er landsforræder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Viser seg gang på gang at det er lefties som griner høyest når ting ikke går deres vei. Det ser vi her hjemme også.

Kan vel neppe sies å være stor forskjell, og the Donald kommer heller ikke til å gjøre noen forskjell.

 

Jeg også tviler på at han kommer til å utrette noe særlig. Støttet hverken hillary eller trump, men synes det er sånn krisemaksimering om dagen at det er flaut.

 

Det værste jeg vet er superveganer lefties som lever i en fiktiv blomsterverden og ikke forstår hvordan den ekte verden fungerer , men som kun handler og uttaler seg basert på følelser.

 

Hva har superveganer-lefties med saken å gjøre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

[...]En skulle tro det var midt i svarteste Afrika eller lignende eller lignende når man ikke engang kan protestere uten å vandalisere i samme slengen.

...det var midt i svarteste Afrika eller lignende...

 

...i svarteste Afrika...

...i svarteste...

 

Ummm, Hø? Blitt rasebevisst på dine eldre dager?

 

Did you just assume my racism?

 

Man sier "svarteste granskauen", og andre lignende fraser, så det er et legit uttrykk :)

 

Edit: quote roter, men ain't my fault, yo.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

 

 

 

Så, man skal være likegyldig, ellers er man svak? Strenge krav gitt.

 

Hvor I quote min er det jeg nevner: er du svak, da er du likegyldig. Er du likegyldig, da er du svak.

Det står: svake OG likegyldige mennesker.

Akkurat, og når de ikke er likegyldige, så unngår de jo denne svakheten...

AtW

Hvordan kan det å vandaliserer, komme med verbale utrykk mot en person(er) eller ty til vold ikke anses som svakt?
Det er ikke svak å uttrykke seg og skape uro,enten voldelig eller bare verbalt. Det kan bli galt og umoralsk, men sjelden svakt.

 

Flere alltid ønsker ikke uro selv om det eksisterer undertrykkelse eller urettferdigheter. Det bare gjør det som skal skje senere mer voldsomt så lenge folk ikke klare å uttrykke seg på slike måter

Lenke til kommentar

 

 

[...]En skulle tro det var midt i svarteste Afrika eller lignende eller lignende når man ikke engang kan protestere uten å vandalisere i samme slengen.

...det var midt i svarteste Afrika eller lignende...
...i svarteste Afrika...

...i svarteste...

 

Ummm, Hø? Blitt rasebevisst på dine eldre dager?

 

Did you just assume my racism?

 

Man sier "svarteste granskauen", og andre lignende fraser, så det er et legit uttrykk :)

 

Edit: quote roter, men ain't my fault, yo.

Det er mange uttrykker som er både velakseptert og rasisiske, selv om det ikke er ment til å være rasistiske.
Lenke til kommentar

Folk som sutrer over at Trump ble valgt til president og dømmer han før han har gjort noe

 

Que? 

 

Han har holdt valgkamp i fjorten måneder, så alle vet jo hva han står for - derfor er det svært lett å dømme ham etter hans synspunkter.

 

Virker som om den generelle tonen er "jaja, vi får la'n prøve seg!" og det er riiiiimelig wild. 

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det var 30 åra nå, ville jeg garantert regnet med at det blir krig.
Men i dag tror jeg det er for mye krefter som vil motvirke at en sånn fjomp kan dra det
så langt. Forhåpenligvis.

Det blir kanskje litt tjo og hei og hopp og sprett, men tipper helst det dras i land sånn noenlunde..

Lenke til kommentar

Har vi ikke lært noe fra våre egen valgkamper?

Svært lite av det politikerne/partiene står for blir gjennomført

 

 

Du: Ikke døm Trump før han har gjort noe!

 

Jeg: Stort sett alt han står for/ønsker å gjøre er dritt. 

 

Du: Han får sikkert ikke gjort noe uansett. 

 

Okidoki. That's it for me. 

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har vi ikke lært noe fra våre egen valgkamper?

Svært lite av det politikerne/partiene står for blir gjennomført

 

 

Du: Ikke døm Trump før han har gjort noe!

 

Jeg: Stort sett alt han står for/ønsker å gjøre er dritt. 

 

Du: Han får sikkert ikke gjort noe uansett. 

 

Okidoki. That's it for me. 

 

Det er typer som deg som er grunnen til at det er krig i verden

Dømmer alle før det har skjedd noe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...