Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Breaking News-

Russerne bestikker Trump?

 

Slik jeg tolker artikkelen, kan russerne sitte på kompromiterende informasjon om Trump, både av personlig art, og økonomisk.

 

Etter hva jeg hørt tidligere, har Trump vært flere ganger i Russland opp gjennom årene og hvis det er relatert til det, kan det være litt av hvert de sitter på, siden FSB er "dyktige" på å overvåke besøkende, hvis de vil.

 

Spørsmålet er da (hvis det som fremkommer nå stemmer)  er hvorvidt dette materialet i så fall er noe Trump kan "overleve" hvis det slippes? Og det faktum at det kan oppfattes som et "skjult" pressmiddel.

 

Blir interessant å følge dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Breaking News-

Russerne bestikker Trump?

 

Slik jeg tolker artikkelen, kan russerne sitte på kompromiterende informasjon om Trump, både av personlig art, og økonomisk.

 

Etter hva jeg hørt tidligere, har Trump vært flere ganger i Russland opp gjennom årene og hvis det er relatert til det, kan det være litt av hvert de sitter på, siden FSB er "dyktige" på å overvåke besøkende, hvis de vil.

 

Spørsmålet er da (hvis det som fremkommer nå stemmer)  er hvorvidt dette materialet i så fall er noe Trump kan "overleve" hvis det slippes? Og det faktum at det kan oppfattes som et "skjult" pressmiddel.

 

Blir interessant å følge dette.

 

Han overlever en sex skandale og personlig oekonomiske skandaler. De fleste amerikanere allerede aksepterte dette tidligere.

 

Hvis det kan vises at hans vennlig forhold med Russland/Putin var et resultat av en bestikkelse, så blir det en stor sak som han kanskje ikke overlever.

 

Stay Tuned

Lenke til kommentar

 

hehehe piss meg i øret om ikke detta skal bli bra underholdning, bare en smakebit om hva som venter de nærmeste år.

 

Det som ikke er like gøy er når han ikke bedriver golden showers, men derimot ulovligheter.  Slik som å undergrave den åpenbare viktighet av en anti-nepotisme lov.

 

Why do such anti-nepotism laws exist, and why is nepotism a problem?

 

"We have anti-nepotism laws in the federal government and in lots of state governments, because the practice of hiring relatives undermines public confidence that the government official is actually finding best person for the job. What are the chances that the best person for the job just happens to be a relative, right? In addition to the problem of public confidence, hiring a relative also causes problems within the government organization. It can undermine the morale of government officials. It can cause confusion about what the lines of authority are; in other words, the relative may have a particular title, but many may perceive the relative’s role as even more important than the title would suggest. It may be very difficult to say no to the president’s son-in-law." 

 

https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2017/01/10/donald-trumps-first-attempt-to-ignore-the-law/?utm_term=.a5d5d955b571&wpisrc=nl_most-draw14&wpmm=1

Lenke til kommentar

Falske nyheter.

 

Jeg og en hver annen kunne snekret sammen et tullete Word dokument med dumme påstander og lekket dem til BuzzFeed.

 

Dokumentene er nøye analysert av FBI som "ikke understøttet den på noe måte".

 

Det som er mer interresant er at saker som dette blir publisert i det hele tatt.

 

Vi får se da når den sikkert fint lite sexy videoen dukker opp på nett her, ingenting burde overrasker når det kommer til den styrtrike grisen, hele mannen er jo en gående perversitet for de som enda ikke har fått med seg det.

 

Men må gjerne velge å spille overrasket når slike abnormaliteter avsløres her nå framover, men da har man samtidig satt seg selv i ett veldig naivt lys. Forventet man at det kom ut god moral i den andre enden av denne figuren her liksom....? :)

 

En jævla svart komedie som bare såvidt er igang, om man ikke allerede har mistet all apetitt så er det nok bare å hente popkorn.

Lenke til kommentar

Når Trump har fått jobben på tross av sin egen businesspraksis, sexskandaler, utallige løgner og syke uttalelser vil nok neppe en golden shower eller to få de helt store konsekvensene. Hans egen businesspraksis og ikke minst hans anti-vitenskapelige uttalelser er jo langt værre enn litt kinky sex.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Når Trump har fått jobben på tross av sin egen businesspraksis, sexskandaler, utallige løgner og syke uttalelser vil nok neppe en golden shower eller to få de helt store konsekvensene. Hans egen businesspraksis og ikke minst hans anti-vitenskapelige uttalelser er jo langt værre enn litt kinky sex.

 

Helt enig i det, syntes for eksempel at han hang til å ansette familiemedlemmer er langt grovere på tross av at det kanskje er mindre perverst :)

Lenke til kommentar

Han overlever en sex skandale og personlig oekonomiske skandaler. De fleste amerikanere allerede aksepterte dette tidligere.

 

Hvis det kan vises at hans vennlig forhold med Russland/Putin var et resultat av en bestikkelse, så blir det en stor sak som han kanskje ikke overlever.

 

Stay Tuned

Det som ofte skjer er at personlig pinlige hemmeligheter ikke blir publisert, men heller brukt som et "gentle nudge" for å påvirke vedkommendes beslutningsprosess. Isteden for å forsøke å påvirke velgerne med et mer usikkert utfall, går man direkte på personen, og ser hvor langt han kan presses. Tar han et lite skritt der, så kan dette også brukes mot ham i tillegg.

 

Det vil kunne gjøre større skade, og kan da også bli brukt over en lengre periode. Det han gjør i denne perioden vil også kunne skade ham mer i velgernes øyne, og evt. føre til at den som blir presset også begår lovbrudd for å holde ting skjult. I så tilfelle har velgernes reaksjon liten betydning, på det stadiet risikerer han i verste fall riksrett uansett om velgerne tilgir ham.

Begynner å minne litt om 80-tallet dette her, og russerne kan dette spillet.

 

Som du sier: stay tuned.

Lenke til kommentar

 

 

Men må gjerne velge å spille overrasket når slike abnormaliteter avsløres her nå framover, men da har man samtidig satt seg selv i ett veldig naivt lys. Forventet man at det kom ut god moral i den andre enden av denne figuren her liksom....? :)

Send meg kontonr. ditt så skal jeg overføre 5000 viss det blir bevist at Russland har video av at Trump tisser på en jente.

Lenke til kommentar

Buzzfeed har så mange rasistiske videoer på YouTube og de bare sprer skremselspropaganda til unge mennesker. Håpløst!

 

Håper Trump overlever til Januar 20 er over, de begynner nesten å virke for desperat. Golden Shower, herre Jesus! 

 

Hva blir det neste uke? 

 

Dette ødelegger alt for vanlige mennesker som ønsker (og bør) være kritisk til enhver president. Dette har endt og vil forsette i en 4 år media krig mellom presidenten og media! Får se hvordan Megyn Kelly oppfører seg på NBC eller om hun går helt liberal. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Men må gjerne velge å spille overrasket når slike abnormaliteter avsløres her nå framover, men da har man samtidig satt seg selv i ett veldig naivt lys. Forventet man at det kom ut god moral i den andre enden av denne figuren her liksom....? :)

Send meg kontonr. ditt så skal jeg overføre 5000 viss det blir bevist at Russland har video av at Trump tisser på en jente.

 

 

Nei det er ikke sikkert vi får se, videoer av ham med tissende jenter derimot kan nok tydeligvis brå-fort dukke opp her :p

 

Gruff, nå må jeg ta meg en dusj.

Lenke til kommentar

Denne pisse-orgien skal ha skjedd i 2013, i samme suiten/sengen som Obama og kona hadde bodd på tidligere besøk.

 

btw, Maury over her hadde en treffende tweet fra Trump, mulig å får den igjen?

 

Det var bytta ut et ord i en original tweet. Så fjernet det.

 

Men her har du annet som er relevant, og ekte. :)

 

2q38275.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

viss det blir bevist at Russland har video av at Trump

 

 

Hvordan ser du for deg at det skal bevises? Er ikke slik det foregår. Kreml benekter selvsagt at de er i besittelse av noe slikt. Og hvis de har kompromiterende materiale, vil de bestemme sjøl når tiden er moden.

 

Det kan også være at materiale er sikret via "private aktører". Ikke mer enn 6-7 uker siden et bordell med mindreårige (under 14) ble raidet og stengt av (det regulære) politiet i Moskva, etter å ha bedrevet pengeutpressing av kunder. Enkelte opplegg er altfor kinky selv for FSB å ha direkte "kjennskap til" men de takker nok gjerne jatakk hvis de skulle bli "tilbudt" noe "brennbart" om prominente personer.

 

Så når Kreml sier at de ikke driver med den slags spionasje kan det for så vidt være sant i noen tilfeller, og hvis det evt. dukker opp en Trump video før eller siden, kan de bare si at dette er kriminelle nettverk som står bak. For Trump (eller andre) vil selvsagt skaden være skjedd uansett, i et slikt scenario.

 

For ordens skyld, jeg insinuerer ikke at Trump har godtet seg på etablissement av typen nevnt ovenfor, bare bruker det som iillustrasjon på at private aktører kan stå bak "hotell" materialet også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...