Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Ja det tviler jeg ikke på når man ser hvor mange venstreekstremister som hyler og lager faenskap når demokratiet ikke gikk deres vei, og mobbekampanjene og latterliggjøringen ikke fikk endret resultatet.

 

"Demokrati" når Trump er mot røkla: Stick it to the man!

 

"Demokrati" når Trump er regjerende: Obey the man in silence!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aspekt:

 

Er det ikke litt naivt at folk her inne tar stilling til et verv som har styrt et land som har blitt verdens mektigste stormakt.

Internett-bedrevitere sittende bak en dataskjerm med kaffekoppen i hånda og ytrer seg om noe de strengt talt ikke har peiling på.

En stilling som Trump inntar, krever enorm innsikt for å forstå, og "vårt" inntrykk kommer fra media, som har til jobb å generere klikk på nettaviser.

En stilling nå besatt av en av verdens fremste forretningsmenn, med 70 års erfaring, som er smartere enn alle her inne.

Det er lett å slenge seg på "vi som hater Trump"-bølgen som har blitt en global konsensus. Jeg tror han kommer til å gjøre en fenomenal innsats og jobb for landet.

Kanskje han gjør stor innsats, det vet ingen. Det man vet uten tvil er at uten stor konsensus er hver president svak. Idags demonstrasjoner viser hvor svak konsensusen er for Trump
Lenke til kommentar

 

Ja det tviler jeg ikke på når man ser hvor mange venstreekstremister som hyler og lager faenskap når demokratiet ikke gikk deres vei, og mobbekampanjene og latterliggjøringen ikke fikk endret resultatet.

 

"Demokrati" når Trump er mot røkla: Stick it to the man!

 

"Demokrati" når Trump er regjerende: Obey the man in silence!

 

 

9kAMLb_osekOLYdkf0lMNJ8UyKXxbtNtMRVYYjZG

 

:wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aspekt:

 

Er det ikke litt naivt at folk her inne tar stilling til et verv som har styrt et land som har blitt verdens mektigste stormakt.

Er ikke dette et diskusjonsforum? Og er vi ikke på delen for politikk og samfunn?

 

Internett-bedrevitere sittende bak en dataskjerm med kaffekoppen i hånda og ytrer seg om noe de strengt talt ikke har peiling på.

Kan ikke det samme også sies om deg? Og uansett er det ikke derfor vi trenger mediene og alle forane for offentlig debatt?

 

En stilling som Trump inntar, krever enorm innsikt for å forstå, og "vårt" inntrykk kommer fra media, som har til jobb å generere klikk på nettaviser.

Mediene skal da tjene til livets opphold de også, men de skal også informere og opplyse. Og jo flere kilder man har jo bedre overblikk og innsyn får man. Da jeg gikk på media og kommunikasjon for ca 12 år siden lærte vi om media som den fjerde statsmakt og om kildekritikk, jeg tror ikke dette er mindre viktig i dag, tvert i mot.

 

En stilling nå besatt av en av verdens fremste forretningsmenn, med 70 års erfaring, som er smartere enn alle her inne. 

Det gjør han ikke nødvendigvis egnet for denne stillingen, noe etter min mening alle protestene viser og alle hans til nå fientlige og hatefulle yttringer. Han splitter mer enn han forener.

 

Det er lett å slenge seg på "vi som hater Trump"-bølgen som har blitt en global konsensus. Jeg tror han kommer til å gjøre en fenomenal innsats og jobb for landet.

Jeg tror han er farlig i rollen som verdens mektigste leder og da ser jeg all grunn til å protestere mot dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Polarize, victimize and sympathize.

 

1: Har man meningsmotstandere? Bra, de hører til på "den andre siden". De er mot meg og mine.

 

2: Mine meningsmotstandere er en stor og vagt definert gruppe. Fellesnevneren er at de er uenig med meg. Jeg har eksempler på at de også tyr til voldelige virkemidler.

 

3: Voldelige virkemidler er en uting, de er rett og slett slemme mot meg og mine. Se ovenfor for å se hvem som er slemme. Det er de på "den andre siden". Ergo er denne andre siden slemmingene som tar feil, noe som kun etterlater den snille siden som har rett til meg og mine meningsfeller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja den onde pressen som driver og siterer Donald på alt det dumme han gjør og sier. Slemme er de, slemme!!!

Det er ikke bare sitering de gjør. Så sist i går at TV2 la frem en parodivideo av Trump, laget av en norsk fyr, som i tillegg har laget en slik mot Clinton. TV2 viet EN HEL setning i hele saken, til å si det var laget en slik video av Clinton.

 

Mer venstrevridd kommunistmedier skal man lete lenge etter, det gjelder spesielt Dagbladet og TV2, som dag etter dag legger frem mobbeartikler. Så nei, du kan ikke fortsette å si at avisene siterer han, for det gjør de ikke lengre. De har tatt steget videre med å dra frem all grums og dritt de kan. At du kan støtte at mediene gjør dette, direkte mobbing flere artikler, sier litt.

Mobbing er uting uansett hvem det gjelder. For jo, det er gått over til mobbing. Gjentatte artikler dag etter dag, som handler om alt annet enn det han sier.

Endret av Lami
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ja den onde pressen som driver og siterer Donald på alt det dumme han gjør og sier. Slemme er de, slemme!!!

Det er ikke bare sitering de gjør. Så sist i går at TV2 la frem en parodivideo av Trump, laget av en norsk fyr, som i tillegg har laget en slik mot Clinton. TV2 viet EN HEL setning i hele saken, til å si det var laget en slik video av Clinton.

 

Mer venstresvidd kommunistmedier skal man lete lenge etter, det gjelder spesielt Dagbladet og TV2, som dag etter dag legger frem mobbeartikler. Så nei, du kan ikke fortsette å si at avisene siterer han, for det gjør de ikke lengre. De har tatt steget videre med å dra frem all grums og dritt de kan. At du kan støtte at mediene gjør dette, direkte mobbing flere artikler, sier litt.

Mobbing er uting uansett hvem det gjelder.

Clinton er ikke president. Parodier er ikke mobbing, de er noe alle ledere må tåle. Kritikk av det presidenten sier/gjør er ikke mobbing.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Ja den onde pressen som driver og siterer Donald på alt det dumme han gjør og sier. Slemme er de, slemme!!!

Det er ikke bare sitering de gjør. Så sist i går at TV2 la frem en parodivideo av Trump, laget av en norsk fyr, som i tillegg har laget en slik mot Clinton. TV2 viet EN HEL setning i hele saken, til å si det var laget en slik video av Clinton.

 

Mer venstrevridd kommunistmedier skal man lete lenge etter, det gjelder spesielt Dagbladet og TV2, som dag etter dag legger frem mobbeartikler. Så nei, du kan ikke fortsette å si at avisene siterer han, for det gjør de ikke lengre. De har tatt steget videre med å dra frem all grums og dritt de kan. At du kan støtte at mediene gjør dette, direkte mobbing flere artikler, sier litt.

Mobbing er uting uansett hvem det gjelder. For jo, det er gått over til mobbing. Gjentatte artikler dag etter dag, som handler om alt annet enn det han sier.

 

I min sinnsforvirring greide jeg å gi deg et ryktepoeng :p Ikke kan jeg angre den tydeligvis, så vær så god! Lol!

Lenke til kommentar

 

 

Ja den onde pressen som driver og siterer Donald på alt det dumme han gjør og sier. Slemme er de, slemme!!!

Det er ikke bare sitering de gjør. Så sist i går at TV2 la frem en parodivideo av Trump, laget av en norsk fyr, som i tillegg har laget en slik mot Clinton. TV2 viet EN HEL setning i hele saken, til å si det var laget en slik video av Clinton.

 

Mer venstresvidd kommunistmedier skal man lete lenge etter, det gjelder spesielt Dagbladet og TV2, som dag etter dag legger frem mobbeartikler. Så nei, du kan ikke fortsette å si at avisene siterer han, for det gjør de ikke lengre. De har tatt steget videre med å dra frem all grums og dritt de kan. At du kan støtte at mediene gjør dette, direkte mobbing flere artikler, sier litt.

Mobbing er uting uansett hvem det gjelder.

Clinton er ikke president. Parodier er ikke mobbing, de er noe alle ledere må tåle. Kritikk av det presidenten sier/gjør er ikke mobbing.

Det er ikke bare parodier. Les hva jeg skriver. Det er alt annet presidenten gjør/sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ja den onde pressen som driver og siterer Donald på alt det dumme han gjør og sier. Slemme er de, slemme!!!

Det er ikke bare sitering de gjør. Så sist i går at TV2 la frem en parodivideo av Trump, laget av en norsk fyr, som i tillegg har laget en slik mot Clinton. TV2 viet EN HEL setning i hele saken, til å si det var laget en slik video av Clinton.

 

Mer venstresvidd kommunistmedier skal man lete lenge etter, det gjelder spesielt Dagbladet og TV2, som dag etter dag legger frem mobbeartikler. Så nei, du kan ikke fortsette å si at avisene siterer han, for det gjør de ikke lengre. De har tatt steget videre med å dra frem all grums og dritt de kan. At du kan støtte at mediene gjør dette, direkte mobbing flere artikler, sier litt.

Mobbing er uting uansett hvem det gjelder.

Clinton er ikke president. Parodier er ikke mobbing, de er noe alle ledere må tåle. Kritikk av det presidenten sier/gjør er ikke mobbing.
Det er ikke bare parodier. Les hva jeg skriver. Det er alt annet presidenten gjør/sier.
Du må forklare hvorfor en artikkel som kritisere Trump er mobbing. Kanskje er eksempel?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mer venstrevridd kommunistmedier skal man lete lenge etter, det gjelder spesielt Dagbladet og TV2, som dag etter dag legger frem mobbeartikler. Så nei, du kan ikke fortsette å si at avisene siterer han, for det gjør de ikke lengre. De har tatt steget videre med å dra frem all grums og dritt de kan. At du kan støtte at mediene gjør dette, direkte mobbing flere artikler, sier litt.

Mobbing er uting uansett hvem det gjelder. For jo, det er gått over til mobbing. Gjentatte artikler dag etter dag, som handler om alt annet enn det han sier.

Kom gjerne med konkrete eksempler. Da kan det være lettere å forstå hva du mener.
Lenke til kommentar

 

Mer venstrevridd kommunistmedier skal man lete lenge etter, det gjelder spesielt Dagbladet og TV2, som dag etter dag legger frem mobbeartikler. Så nei, du kan ikke fortsette å si at avisene siterer han, for det gjør de ikke lengre. De har tatt steget videre med å dra frem all grums og dritt de kan. At du kan støtte at mediene gjør dette, direkte mobbing flere artikler, sier litt.

Mobbing er uting uansett hvem det gjelder. For jo, det er gått over til mobbing. Gjentatte artikler dag etter dag, som handler om alt annet enn det han sier.

Kom gjerne med konkrete eksempler. Da kan det være lettere å forstå hva du mener.

 

Hiver meg inn her fra siden:

 

Uten å være en fan av Trump reagerer jeg på hvor skjevt bildet som formidles av det han har sagt ofte har vært. I Norge har gjerne hele "grab them by the pussy" blitt formidlet som skryt/oppfordring, heller som et flåsete eksempel, og mediene har heller ikke vært særlig villige til å formidle at det faktisk finnes forklaringer som motstrider påstandene om at Trump gjorde narr av en funksjonshemmet reporter på grunn av funksjonshemningen. 

 

For min del ergrer dette meg en del, fordi jeg ikke ønsket at Trump skulle vinne, men samtidig kjenner at en liten del av meg heier på ham hver gang jeg ser noe som fremstår som uredelig dekning. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...