Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

I dag blir Trump president. Når og hvor kan man følge innsettelsen?

 

Det er ventet massive og voldelige demonstrasjoner. Vi får håpe Trump slår kraftig ned på disse og viser alle at den slags er uakseptabelt i neste presidentperiode. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag blir Trump president. Når og hvor kan man følge innsettelsen?

 

Det er ventet massive og voldelige demonstrasjoner. Vi får håpe Trump slår kraftig ned på disse og viser alle at den slags er uakseptabelt i neste presidentperiode.

Viser seg gang på gang at det er lefties som griner høyest når ting ikke går deres vei. Det ser vi her hjemme også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Viser seg gang på gang at det er lefties som griner høyest når ting ikke går deres vei. Det ser vi her hjemme også.

Kan vel neppe sies å være stor forskjell, og the Donald kommer heller ikke til å gjøre noen forskjell.
Det kommer flere forskjeller med en gang. Executive orders idag og imorgen som påvirker mange folk. Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

 

Viser seg gang på gang at det er lefties som griner høyest når ting ikke går deres vei. Det ser vi her hjemme også.

Kan vel neppe sies å være stor forskjell, og the Donald kommer heller ikke til å gjøre noen forskjell.

 

 

Enorm forskjell på Trump-velgere og Hillary-velgere når det gjelder vold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer nok "reprise" av innsettelsen på SNL i morgen. Ser det for meg...

 

"I delivered a speech the other day. It got the highest ratings ever.

2 million people showed up to hear me, more than ever in the history of people!

They had to widen the park to make room for them, cause everybody loves me so much.

I'm the greatest ever in the history of greatness."

:grin2:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Viser seg gang på gang at det er lefties som griner høyest når ting ikke går deres vei. Det ser vi her hjemme også.

Kan vel neppe sies å være stor forskjell, og the Donald kommer heller ikke til å gjøre noen forskjell.

Jeg også tviler på at han kommer til å utrette noe særlig. Støttet hverken hillary eller trump, men synes det er sånn krisemaksimering om dagen at det er flaut.

 

Det værste jeg vet er superveganer lefties som lever i en fiktiv blomsterverden og ikke forstår hvordan den ekte verden fungerer , men som kun handler og uttaler seg basert på følelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Latterlig og se disse larvene (demonstrantene) griner over innsettelsen av Trump. Maggots

 

Siterer din egen signatur "SVAKE og LIKEGYLDIGEMENNESKER har dårlig DØMMEKRAFT![/size]"

De er da i det minste ikke likegyldige.

Og? Da er dem svake. Like svake som dem som demonstrerte når obama ble president. Same shit People!

Det vil alltid være tåpelige folk der ute som demonstrerer pga den eller den andre..

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

 

Så, man skal være likegyldig, ellers er man svak? Strenge krav gitt.

Hvor I quote min er det jeg nevner: er du svak, da er du likegyldig. Er du likegyldig, da er du svak.

 

Det står: svake OG likegyldige mennesker.

 

 

Akkurat, og når de ikke er likegyldige, så unngår de jo denne svakheten...

 

AtW

Lenke til kommentar

[...]En skulle tro det var midt i svarteste Afrika eller lignende eller lignende når man ikke engang kan protestere uten å vandalisere i samme slengen.

...det var midt i svarteste Afrika eller lignende... 

 ...i svarteste Afrika...

 ...i svarteste... 

 

Ummm, Hø? Blitt rasebevisst på dine eldre dager?

Lenke til kommentar

 

 

Så, man skal være likegyldig, ellers er man svak? Strenge krav gitt.

 

Hvor I quote min er det jeg nevner: er du svak, da er du likegyldig. Er du likegyldig, da er du svak.

Det står: svake OG likegyldige mennesker.

 

Akkurat, og når de ikke er likegyldige, så unngår de jo denne svakheten... 

AtW

Hvordan kan det å vandaliserer, komme med verbale utrykk mot en person(er) eller ty til vold ikke anses som svakt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...