Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig serie og herlig sesongavslutning! Lurer på om jeg hadde fått mer ut av "overraskelsene" om jeg ikke var på diverse forum og spekulerte, samt leste andres teorier. På den andre siden så var det flere overraskelser, samt at MiB = William var ganske lett å ta uansett.

Forferdelig at det er over et år til neste sesong, men det tyder forhåpentligvis bare på at det blir like bra kvalitet i neste sesong også! :D

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke for meg Ford som en som ville tatt sitt eget liv, så det er mye mulig at det var en stedsfortreder som ble skutt. Sesong 2 har store forventninger å leve opp til, så får håpe at de innfrir.

 

Var det forresten noen andre som så hintene til at alt Maeve har gjort var for at Ford kunne snike hosts ut av det rommet. Ingen av valgene hun gjorde var bevisst, og at hun endret mening på toget var en del av det scriptet som de snakket om. Det er fortsatt mye fishy med den realiteten vi har kommet frem til, og jeg tror Ford er en større puppetmaster enn det vi får inntrykk av.

Lenke til kommentar

Første tanken som kom inn i mitt hode når jeg så samuraiene var at de var et proof-of-concept, og det var ment for å illustrere at Westworld bare var en av flere storylines som har og blir utprøvd og at The Hosts bare er brikker i et spill. Jeg tror flere verdener hadde vært for stort til at de hadde klart å holde det skjult i en hel sesong.

Lenke til kommentar

Fantastisk finale! Donorer = wyatt og William = MiB så jeg jo komme, men elsket bekreftelsen likevel.

Angående samuraiene så er det en annen park ja. Ser man på logoen i den avdelingen så består den av en S og en W. Southworld/Samuraiworld er jo en rimelig antakelse å gjøre angående den biten.

 

Gleder meg til neste sesong, krysser fingrene for at Ford brukte en "stunt double"!

Endret av BadFurDay
Lenke til kommentar

God serie, men kommer trolig ikke til å se mer. Det samme skjedde med House of Cards og The Boardwalk Empire etter sesong 2 (med begge). Har ikke følt noe behov for å plukke de opp igjen, trolig fordi jeg fikk en god nok avslutting på historien (frem til da), og har mye av den samme følelsen nå med Westworld. 

Lenke til kommentar

God serie, men kommer trolig ikke til å se mer. Det samme skjedde med House of Cards og The Boardwalk Empire etter sesong 2 (med begge). Har ikke følt noe behov for å plukke de opp igjen, trolig fordi jeg fikk en god nok avslutting på historien (frem til da), og har mye av den samme følelsen nå med Westworld.

Tenkte det samme selv rett etter episoden var ferdig. Jeg trenger ikke en ny sesong egentlig. Dette vi så var på en måte en refleksjon/rekreasjon av hva som hadde skjedd tidligere, og utfallet av hva som skjer etter skjermen gikk i sort er ikke så farlig for meg. Kommer uansett til å se neste sesong, men om den aldri kommer vil jeg ikke bli like lei meg som med Firefly.

Lenke til kommentar

Aiaiai! Tvang meg heldivis gjennom de 4 første ep, for da fant jeg bare masse ulogisk og hele plottet teit. Men derifra og ut så jeg alle episodene i ett.

 

Noen andre som tror Dolores er wyatt?

 

Hver gang vi ser den shootouten i byen som Teddy er med på så endres jo "wyatt". Til slutt ble det dolores, når wyatt var sheriff, samtidig som hun skjøt "Bernard" (den virkelige Arnold) og teddy før hun tok sitt eget liv. Dette fordi det var den eneste utveien slik som Arnold så det, nemmelig end all the hosts, slil hun hadde fått beskjed av av Arnold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...