Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spennende episode. Noe jeg irriterte meg litt over er greia med Maeve på slutten. Når de var logget inn og kunne styre nivået på hennes egenskaper, hvorfor ikke bare gjøre henne dum som et brød og aggresjon på bunn slik at de kunne håndtere henne uten større konflikter.

Full forståelse for det jeg. Han asiatiske (glemmer navnet) er nok nysgjerrig på hva som skjer, samt ikke ser helt på henne som bare en robot. Kanskje liker han henne litt også.

 

Likte episoden jeg. Føler de har et veldig bra tempo i serien med tanke på framgang i story samt ille går for fort fram.

 

Min favorittserie for tiden det her.

Lenke til kommentar

Jeffrey Wright var fenomenal i ukas episode. En så undervurdert og solid skuespiller. Samme var også Thandie Newton og Hopkins. 

 

Men trudde Lili Simmons skulle vere i denne episoden :(

 

Hun var trolig med i episode 7 på en måte originalt, men dette ble kuttet ut. Jeg har sett 2 utgaver av piloten, og det var ikke mye, men en merkverdig scene i den originale piloten (etter re-castingene) som var noe helt annet i den endelige utgaven av episoden. Samme opplegget her, noen scener er ganske sikkert kuttet eller vil aldri eksistere for hva det originalt skulle være.

 

Simmons ble castet rett før produksjonen stoppet med episode 7, og ettersom episoden ble skrevet om gjør de nok det i en annen episode, eller gjør noe annet med karakteren hennes. Det ble nevnt at hun ville være med videre, så hun vil nok bli introdusert kanskje allerede neste uke, ihvertfall før sesongen er over.

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg lite av scenen forrige episode(?) hvor Ford viser Bernard denne hytta med familien. Hva var poenget med det? Kun for å forklare for seerne?

 

Forøvrig en herlig episode, nå har ting virkelig skrudd seg til.

Ford liker jo å prate med hosts og behandle de litt som mennesker (uten å tro at de er det), og han synes nok derfor det er gøy å prate med Bernard av og til. Nå er jo teorien om at Bernard = Arnold i host-versjon ganske sterk, og derfor har han nok et spesielt forhold til Bernard. Ford hadde vel valget om å be Bernard om å glemme alt med huset, eller bare forklare han og han valgte sistnevnte. 

 

(Nesten) alle i parken er vel sikkert roboter da.

Tror nok det er et par hosts til som vi ikke er klar over, men ikke nesten alle. 

 

 

Serien er utrolig bra for tiden. Jeg håper at teoriene om at Bernard = Arnold og William = MiB stemmer, men man vet aldri hva Nolan slenger vår vei :D.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...