Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hum. Hvis man logger seg inn på sin venns Switch som en sekundærkonsoll, hvor mye tilgang på din konto har da din venn? Kan han kjøpe ting i ditt navn? Kan han endre ditt profilbilde?

 

Det er vel uansett noe man kan gjøre for å dele med venner man kan stole på. Ser bra ut.

Lenke til kommentar

Da har jeg brukt Satisfye'en i ca. 15 minutter. Var ikke klar over at venstre side hadde en mer kurvet og mer bøyd ut enn høyre siden, føles veldig veldig behagelig og naturlig. Kan se for meg at hvis man tar av og på den at de to små gummiknottene som holder switchen på plass kan bli litt slitt, men vi får se hvor fort.

 

De gummi knottene som går oppå stickene er ganske behjagelige, fikk med to par.

Meget fornøyd, vel verdt pengene for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du var ikke klar over det nei ? :p Det er vel litt mer grunnen til at jeg ville prøve det ut :) Oppløftende at du er positivt, litt spent på de gummiåolderene over tid selv. 

Men ser ut til å bli levert på døra her i dag, men stikker snart på jobb. Så må innposten i morra. Hvordan er stikke bevegeligheten med de gummi hettene på? Såg noen påpekte at det er litt for store, og hindrer 100% bevegelse på stikkene.Mulig de har rettet på det til lansering. Jeg har noen fra før som jeg bruker som tillater full vandring, så får se hvilke jeg foretrekke :)

Lenke til kommentar

Orginalt bestilte jeg bare Pro Girp'en med thumbpads for 33 dollar, men oppgraderte senere til Elite Bundle som har bæreeske og ladekabler til 27 dollar ekstra. Jeg bestilte .i juni ( kampanjen ble ferdig i starten av august eller noe slikt). Dem sendte den fra Hong-Kong på den 12 og den var på post-i-butikk for meg i går, altså den 19.

 

Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta hvis du bestiller i dag dessverre, da jeg ikke vet om de fortsatt tar bestillinger gjennom indiegogo eller om de setter opp en egen nettsted. Vet at de planlegger å selge på Amazon blant annet etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noe rart med det da? Det ville overrasket meg om de ikke slettet online-data for kunder som har sagt opp abonnementet

 

Jeg skjønner liksom ikke problemet her. Er det et problem at Nintendo ikke lar folk bruke en betalt tjeneste etter at de har sluttet å betale for den?

 

 

Så du mener at man bør kunne benytte seg av betaltjenesten (lagre i skyen) uten å betale?

 

 

Jeg tror det folk synes er litt dumt, er at om du ved et uhell lar abonnementet midlertidig stoppe opp, og så mister alle dine savegames fordi Nintendo ikke engang lar kundene sine ha noen dager på seg på å oppdatere sin betalingsinfo før de sletter dataen. Om det faktisk skjer helt umiddelbart så er det ganske dumt. (Men om alle savegames vil ligge lagret lokalt i tillegg så er kanskje ikke dette et så veldig stort issue.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...