Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og de klarer å lage en mikrofon som ikke krever at man er logget inn på en app på telefonen for å snakke til folk? ;) Utrolig.

Dette er vel ikke headsettet som kommer til switch. Slik jeg leste pressemeldingen fra astro så var det et samarbeid hvor astro skal lage tilbehør og headset. Og i første omgang har de laget deksler til eksisterende headset. Disse kan man jo i teorien koble til TV og spille med lyd fra switch, men neppe noen voice der med det første. Astro A40 har jo vært på markedet en stund allerede og man kan skifte ut dekslene på klokkene. Så er disse som presenteres i pressemeldingen.

 

Forvirrende much? Uansett. I lenken under her står det også at voice ikke støttes på switch, kun lyd:

 

http://blog.astrogaming.com/2017/04/nintendo-switch-x-astro-a40-tr/

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Det var VELDIG forvirrende faktisk. Switch er et merkelig vesen noen ganger.

Kort oppsummert. Astro skal lage offisiell lisensiert tilbehør til Nintendo switch. Ingenting nytt er foreløpig annonsert annet enn noen deksler med Nintendo-motiv til et eksisterende headset astro har (Astro A40).

Lenke til kommentar

En god stund siden jeg har spilt Zelda BotW, men hadde litt lyst til å prøve på nytt fra start, med høyere vanskelighetsgrad og sånn.. Men, finner nå ut via nettet at det klin umulig hvis man vil beholde gamle saves, noe jeg vil. Og, at Nintendo ikke har noen mulighet for backup av saves..!? :hmm:

Lenke til kommentar

En god stund siden jeg har spilt Zelda BotW, men hadde litt lyst til å prøve på nytt fra start, med høyere vanskelighetsgrad og sånn.. Men, finner nå ut via nettet at det klin umulig hvis man vil beholde gamle saves, noe jeg vil. Og, at Nintendo ikke har noen mulighet for backup av saves..!? :hmm:

Master Mode kan spilles separat, jo.

Lenke til kommentar

En god stund siden jeg har spilt Zelda BotW, men hadde litt lyst til å prøve på nytt fra start, med høyere vanskelighetsgrad og sånn.. Men, finner nå ut via nettet at det klin umulig hvis man vil beholde gamle saves, noe jeg vil. Og, at Nintendo ikke har noen mulighet for backup av saves..!? :hmm:

Master mode har egne saves, men bare en autosave og en manuell save. Så du kan fritt veksle mellom normal og master.

Lenke til kommentar

Kan man?! :)

 

Begynner man på nytt da?

 

Edit : Men kan bruke manuell save flere ganger?

 

Ja, man begynner på nytt i Master Mode. Den er separat fra den originale saven din, så du beholder alt i den.

 

I Master Mode kan du save manuelt så ofte du vil, men kun oppå den ene manuelle saven. 

 

https://zelda.gamepedia.com/Master_Mode

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Kan man?! :)

 

Begynner man på nytt da?

 

Edit : Men kan bruke manuell save flere ganger?

Ja, man begynner helt på nytt, og saves mellom normal og master fungerer uavhengig av hverandre. Forskjellen ligger i at der man i normal mode har mange manuelle saves, så har man bare en manuell save og en autosave i master mode.

 

Men som andre sier, du kan alltids lage en ny bruker hvis du vil det.

Lenke til kommentar

Opplevde noe merkelig og litt morsomt i går. Hadde en kompis på besøk som jeg skulle vise Switch og SNES Classic til. Satte på Switchen håndholdt og slo på SNESen mens jeg viste ham et spill på Switchen. Merkelig nok ville ikke Switchen ta imot kommandoer via joyconsene, som jeg hadde tatt av for å vise kompisen min hvordan man kan sitte i fly osv. Oppdaget plutselig grunnen. SNES Classicen virret rundt i menyene og tok imot alle kommandoene automatisk! Jeg hadde ikke gjort noe for at joyconsene skulle bli koblet opp mot SNESen, men det ble de altså....:D:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...