Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som har spilt Owlboy på switch og kan gi en anbefaling eller ei?

Jeg anbefaler det ikke til Switch. Mye vanskeligere kontrollere enn på PC, og det er også problemer med bugs og dårlig ytelse.

 

 

 

Har ikke hatt noen utfordringer med verken kontroll eller ytelse. Synes derimot spillet i seg selv er middelmådig og kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Clas Ohlson var ikke villige til å prismatche konkurrentene sine så da var ikke jeg villig til å handle Switch hos de heller selv med MasterCard rabatt :p Rart de ikke vil imøtekomme slike forespørsler å heller gå glipp av ett salg, eventuelt så har de har så elendige innkjøpsavtaler med Bergsala/Nintendo at de ville tapt på salget, men vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Hele poenget var jo å få Clas til å matche de laveste prisene andre butikker kjører å så ta nytte av MasterCard sin 25% rabatt i tillegg, og denne rabatten er kun hos Clas denne mnd.

 

Om jeg vil ha billigst Switch og tilbehør uten å utnytte andre potensielle prisavslag så bestiller jeg selvsagt bare fra billigste nettbutikk. Gidder da ikke kaste bort tid på å prute/prismatche bare på måfå.

Lenke til kommentar

Var ikke noe lureri jeg prøvde meg på ergo hadde de heller ingenting å falle for. Tror du Clas er uvitende om avtalene de selv inngår med DNB/MasterCard?  :roll: Prismatching er uansett både logisk å imøtekomme og ganske vanlig i de fleste butikker da ett prismatchet salg stort sett er bedre enn at varene blir ligge støve ned på lageret deres, noe disse Switchene og tilbehøret som koster flere hundre kroner mer enn hos konkurrentene kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...