Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ps4 kontroller støtter heldigvis alle funksjoner som pro Har,den har rumble,viser strøm og gjør ellers alt helt perfekt.eneste minus er at man kan ikke slå på switch fra dvale,det må man gjøre på konsoll..pro er veldig dyr å jeg hadde en ps4 kontroller liggende,Så det er en perfekt løsning for meg :)

Endret av Hoigo76
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ps4 kontroller støtter heldigvis alle funksjoner som pro Har,den har rumble,viser strøm og gjør ellers alt helt perfekt.eneste minus er at man kan ikke slå på switch fra dvale,det må man gjøre på konsoll..pro er veldig dyr å jeg hadde en ps4 kontroller liggende,Så det er en perfekt løsning for meg :)

Spenstig. Montro om det funker andre veien også? Å spille på Playstationen med Switch controller hadde vært drømmen.

Lenke til kommentar

 

Meget spesielt å spille Mario med playstation 4 kontroller,men så UTROLIG behagelig! :D

Hvordan gjorde du dette?

Jeg bruker trådløs WiFi USB fra 8bitdo,betalte 115kr på eBay for denne,går inn i menyen å aktiverer pro kontroll,setter USB i dock og trykker den på par,holder inn share og home på ps4 kontroller til den vibrerer så er du good to go :) Endret av Hoigo76
Lenke til kommentar

 

 

Meget spesielt å spille Mario med playstation 4 kontroller,men så UTROLIG behagelig! :D

 

Hvordan gjorde du dette?

Denne kan jeg tenke meg?

 

https://www.polygon.com/2018/3/2/17072222/nintendo-switch-ps4-dualshock-controller-wireless-adapter-8bitdo-amazon

Stemmer :) anbefales sterkt om du sitter med en ekstra ps4 kontroller!funker med Xbox one også men den støtter ikke alle funksjoner
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Støtter den flere kontrollere? Fin løsning om man allerede har PS4 og noen kontrollere, og ikke vil betale blodpris for Pro kontrollen.

Ja genial løsning :) Den støtter de fleste Bluetooth kontrollere,men feks xboxone støtter ikke alle funksjoner..Xbox one mister rumble og bevegelse sensor,tror ikke man kan knipse bilder heller,ps4 har full støtte og du tar bilder med touchpad..ps3 kreves å gå inn på pc først,Vet ikke om den støtter alle funksjoner Endret av Hoigo76
Lenke til kommentar

Artig sak!

 

Skulle i grunn hatt en enhet til å koble PS4 kontrollen trådløst til PC, har jo sony sin egen lille adapter man kan kjøpe, men denne er jo langt mere fleksibel. Kan bruke Xbox One kontrollen trådløst på PC, men syns rett og slett ikke noe om den kontrollen. Dårligere enn 360 rent ergonomisk og egentlig håpløs over lengre økter. Byttet raskt over til kablet DS4 i Nier: Automata for å si det sånn.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Artig sak!

 

Skulle i grunn hatt en enhet til å koble PS4 kontrollen trådløst til PC, har jo sony sin egen lille adapter man kan kjøpe, men denne er jo langt mere fleksibel. Kan bruke Xbox One kontrollen trådløst på PC, men syns rett og slett ikke noe om den kontrollen. Dårligere enn 360 rent ergonomisk og egentlig håpløs over lengre økter. Byttet raskt over til kablet DS4 i Nier: Automata for å si det sånn.

Praktisk og billig løsning :) jeg liker også ps4 kontroller bedre en xbox,pro kontroller har jeg ikke prøvd,men med at jeg liker plasseringen på stikkene best på ps4 så vil den nok komme best ut for meg..da blir det jo personlig en ekstra bonus :)

Det er ikke problemer med lag på switch,men på pc ble responsen ennå litt bedre..omtrent på nivå som når du har Xbox kontroller koplet til med ledning,ifølge en video jeg såg tidligere

Endret av Hoigo76
Lenke til kommentar

Er i grunn ikke plassering av stikkene som er dealbreakeren for min del, ja takk begge deler. Men One kontrollen sine skulder/trigger-knappe løsning er bare ikke optimalt for mine fingrer og måten jeg normalt sett holder en håndkontroll. Hele kontroller fremstår så mye større og kantete enn f.eks Xbox 360 og PS4. 

 

Nintendo har jo kopiert Xbox kontrollen nærmest og bare perfeksjonert ergonomien. Og det funker rett og slett jævlig bra. Jeg fikk litt samme følelsen som når jeg for første gang drog ut DS4 fra esken, hendelsene min la seg naturlig rundt kontrollen og smeltet samen. Og da skal det sies at jeg aldri var direkte fan av Dual Shock 3, og derfor skeptisk til PS4 kontrollen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...