Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Wasteland 2 Slated For A Nintendo Switch Release

http://comicbook.com/gaming/2017/12/12/wasteland-2-nintendo-switch-release/

 

Har faktisk aldri hørt om det.

 

Samme her. Måtte søke opp og virker som enda et før 2017 spill som relanseres til switch. Dette er jo helt tilbake i 14/15.

 

Overrasker meg stadig hvor ivrige mange er på å kjøpe spill de allerede har spilt for lenge siden om igjen.

Lenke til kommentar

 

 

Wasteland 2 Slated For A Nintendo Switch Release

http://comicbook.com/gaming/2017/12/12/wasteland-2-nintendo-switch-release/

 

Har faktisk aldri hørt om det.

 

Samme her. Måtte søke opp og virker som enda et før 2017 spill som relanseres til switch. Dette er jo helt tilbake i 14/15.

 

Overrasker meg stadig hvor ivrige mange er på å kjøpe spill de allerede har spilt for lenge siden om igjen.

 

Har ikke spilt det ennå. Synes det er kjempebra at biblioteket utvides. De som har spilt det før kan jo bare ikke kjøpe det.:p Mange som liker å kunne spille gamle travere på farten også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Wasteland 2 Slated For A Nintendo Switch Release

http://comicbook.com/gaming/2017/12/12/wasteland-2-nintendo-switch-release/

 

Har faktisk aldri hørt om det.

 

Samme her. Måtte søke opp og virker som enda et før 2017 spill som relanseres til switch. Dette er jo helt tilbake i 14/15.

 

Overrasker meg stadig hvor ivrige mange er på å kjøpe spill de allerede har spilt for lenge siden om igjen.

 

 

Vel, tror det er mange av oss som aldri har prøvd de spillene her, fordi de ikke kom på Wii U, og av en eller annen grunn ikke kjøpte dem til pc heller. Det er også lettest for meg å spille når jeg er på jobbreise, og da er det også greit å ha dem i bærbart format. 

Lenke til kommentar

Jeg dobbeldipper sjeldent på spill, men Stardew Valley ble et unntak på Switch. Det er et så fantastisk spill å kunne spille i håndholdt, og så switche(!) over på TV-en når man vil. 

​Godt mulig jeg kjøper Owlboy til Switch også selv om jeg har det på PC, men det er fordi jeg fikk det gratis på PC og et så fantastisk spill fra Norge vil jeg støtte. Håper på fysisk release! 

​Når det gjelder å bli hypa på eldre spill er det ikke noe rart så lenge man ikke har spilt det. Finnes de som har sin første Skyrim-opplevelse nå på Switch for eksempel, 6 år etter at "vi andre" hadde det. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Godt mulig jeg kjøper Owlboy til Switch også selv om jeg har det på PC, men det er fordi jeg fikk det gratis på PC og et så fantastisk spill fra Norge vil jeg støtte. Håper på fysisk release! 

What, er Owlboy norsk?

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Har aldri hatt det problemet, og min har stått i lange perioder i standby uten bruk. Har faktisk aldri slått av konsollen helt siden jeg kjøpte den, regner med man må holde knappen inne noen sekunder da? 

 

EDIT:

 

  • Hold down the power button on the top of the screen for around five seconds
  • You’ll see a menu that offers you sleep mode or power options, select power options
  • You can then choose to restart or turn off the system. Choose to turn it off.

Sånn, da vet jeg det :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sitter og skal bestille Switch i julegave nå, og ser det er noen forskjellige versjoner ute. Ser det selges i standardfarge rød/blå uten spill, grå uten spill også Mario Odyssey-utgaven med Mario Odyssey og røde kontrollere. Er fargen på kontrollerne den eneste forskjellen? For utover det ser jeg det er litt besparelser ved å kjøpe konsoll uten spill og Mario Odyssey ved siden av.

 

Er det noe jeg overser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...