Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen gjør man når Nintendo kontoen ikke vil logge seg inn ved bruk av Google Authenticator appen? Nok en gang blir jeg rævpult av Nintendo innloggingen. Fytti faen.

 

Tenkte å knytte paypal kontoen opp mot Switch, men det ble jo selvsagt ett helvete uten like og en dårlig start på dagen. Noen som har testet Opus: The Day We Found Earth?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva faen gjør man når Nintendo kontoen ikke vil logge seg inn ved bruk av Google Authenticator appen? Nok en gang blir jeg rævpult av Nintendo innloggingen. Fytti faen.

De fleste (alle?) 2-faktor sidene gir deg et sett med reservekoder. Dette er passord som bare fungerer en gang. Du fikk sikkert beskjed om å printe ut eller skrive ned disse kodene en gang.

 

Alternativt kan det hende en av reserveløsningene som er lagt inn i innloggingen er å sende en kode til SMS eller epost.

Lenke til kommentar

Best å bare ha vanlig visakort på switchen. Man blir vel aldri "svindlet" når man kjøper et spill i eshop uansett, så paypal er litt unødvendig syns jeg. Jo færre steg å komme gjennom jo bedre når jeg bare vil betale og laste ned et spill.

 

Skriver ikke passord engang, alt er lagret.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Hva faen gjør man når Nintendo kontoen ikke vil logge seg inn ved bruk av Google Authenticator appen? Nok en gang blir jeg rævpult av Nintendo innloggingen. Fytti faen.

De fleste (alle?) 2-faktor sidene gir deg et sett med reservekoder. Dette er passord som bare fungerer en gang. Du fikk sikkert beskjed om å printe ut eller skrive ned disse kodene en gang.

 

Alternativt kan det hende en av reserveløsningene som er lagt inn i innloggingen er å sende en kode til SMS eller epost.

 

 

 

Ja har en rekke reservekoder inne på google, 10 stk. eller noe. Men disse fungerer heller ikke. Mener du at jeg fikk ett sett Nintendo eksklusive koder den gang jeg satte opp dette? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Lurer på om Nintendo slipper en "power-dock" før de oppdaterer Switch. Jeg synes grafikken i Nintendo spiller er mer enn god nok, nå trenger de bare en steady framerate i alle spill. Hvor bra hadde det ikke vært om Xenoblade og Zelda kunne spilles uten noen dips når det blir litt action på skjermen. 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

 

Gud hjelpe meg, hadde visst disse 10 backup kodene liggende i ett notat på telefonen. Gikk plutselig opp ett lys for meg her nå.

 

Så da løste jo det seg :wee:

Ta godt vare på de 9 andre, og alle andre 2-fa koder du har fått utdelt, de er gull verdt!

 

 

Ja det var nok en grunn til at jeg hadde lagt de SYNLIG under notater på Mac/iOS :p Men bra du minnet meg på det i klar tekst :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...