Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Mon tro om det blir noe salg på Pro controller i romjulen? Er det en tradisjon for romjulssalg?  

 

http://cdon.no/spill/nintendo_switch_pro_controller-39589722

 

 

Holder meg unna cdon etter alt jeg har lest her..

 

 

Aldri hatt noe tull med de. Men jeg har heller aldri hatt noen garanti/service saker knyttet opp mot de da. Men for all del, lykke til med å finne de til en bedre pris =) Brukt er jo alltid en mulighet,men hvem ønsker vel ballesvette og pannefett servert.

 

God idé Nizzen, det der er jo fullt mulig! Da er jo saken grei! Fikk også min billigere hos lefdal pga. feilprising i selve butikken, 650-680,- eller noe :p Så var også heldig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Bruker ofte CDON til spill og slikt, men kontrollere og konsoller kjøpes som regel på en butikk i nærheten slik at man har noen å forholde seg til hvis det går skeis.

 

Men har vel ikke vært noe trøbbel med Pro-kontrolleren som er kjent? Sånn sett burde det være safe å bestille den på CDON.

Lenke til kommentar

 

 

 

Mon tro om det blir noe salg på Pro controller i romjulen? Er det en tradisjon for romjulssalg?

http://cdon.no/spill/nintendo_switch_pro_controller-39589722

Holder meg unna cdon etter alt jeg har lest her..

Jeg kjøpte denne på elkjøp i går. Tok prismatch mot cdon sin pris. Nintendo har skjeldent tilbud, så dette er nok billigste på lenge.

 

 

Gjorde det samme på Lefdal tidligere idag, gjaldt et spill, men fikk det for 499 fordi de matchet prisjakt, 599 skulle de egentlig ha.

Lenke til kommentar

Cdon er jeg ferdig med. Alt for dårlig kundeservice i senere tid, i tillegg til at de bruker postnord som gjør alt for mange feil. Greit når alt funker, problemet er når det først ikke fungerer så er det et rent lite helvete å få kontakt og få dem til å rydde opp. Eneste svarene en får er danske autosvar, men ikke så rart når de har outsourcet kundeservice til billigste tilbyder.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...