Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Alle spillene mine er fysisk så tenker at minnekortet skal kunne lagre patches/updates o.l. Kan noen forklare hvordan det fungerer? 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Merker min Switch "knirker" når man trykker ned på området mellom, eller rundt, air-vents og headphone jacks. Noen som opplever det samme eller opplever knirking på konsollen? Interessert å høre andres erfaringer. 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Er det noen som har modifisert docken med sånne puter eller strips som er myke og som beskytter skjermen fra å få riper? Evt. hvordan har dere gjort det?

Ingen mod her og ingen merker i skjerm på min.

 

Men hører med historien at jeg har kjøpt en ganske solid skjermbeskytter i glass så jeg ser for meg det krever ganske mye slitasje før det blir merker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Er det noen som har modifisert docken med sånne puter eller strips som er myke og som beskytter skjermen fra å få riper? Evt. hvordan har dere gjort det?

Ingen mod her og ingen merker i skjerm på min.

 

Men hører med historien at jeg har kjøpt en ganske solid skjermbeskytter i glass så jeg ser for meg det krever ganske mye slitasje før det blir merker.

 

 

Ja, jeg bruker den plastikkfilmen som fulgte med casen..

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen som har modifisert docken med sånne puter eller strips som er myke og som beskytter skjermen fra å få riper? Evt. hvordan har dere gjort det?

Ingen mod her og ingen merker i skjerm på min.

 

Men hører med historien at jeg har kjøpt en ganske solid skjermbeskytter i glass så jeg ser for meg det krever ganske mye slitasje før det blir merker.

Ja, jeg bruker den plastikkfilmen som fulgte med casen..

Ja. Den brukte jeg fra dag 1 midlertidig til den i glass kom i hus. Nå både ser og føles den ut som en glasskjerm i bruk enn billig plast.

Lenke til kommentar

jeg og bestilte meg en glass skjerm til switchen. Hadde færst en sånn plast skjerm funka greit det, men var noen bobler å sånt som lå å irriterterte det visuelle. Så jeg plukka opp et par screen protectorer i glass til meg og kona. La seg perfect med det samme ingen bobler eller iritasjonspunkter. Skjermen er like fin som dag en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter her med et lite dilemma. Datteren min på 7 får Switch til jul med Mario Odyssey. Tenkte å kjøpe et spill til, og det står mellom Pokken Tournament DX eller 1-2 Switch.

 

Jeg er ikke helt sikker på om et slåssespill faller i smak, uavhengig om det er Pokemon eller ikke... vi har for det meste spilt Mario/Yoshi-spillene på WiiU og LEGO-spillene på Xbox One.

Lenke til kommentar

Sitter her med et lite dilemma. Datteren min på 7 får Switch til jul med Mario Odyssey. Tenkte å kjøpe et spill til, og det står mellom Pokken Tournament DX eller 1-2 Switch.

 

Jeg er ikke helt sikker på om et slåssespill faller i smak, uavhengig om det er Pokemon eller ikke... vi har for det meste spilt Mario/Yoshi-spillene på WiiU og LEGO-spillene på Xbox One.

 

Pokken har en demo på eShop, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Sitter her med et lite dilemma. Datteren min på 7 får Switch til jul med Mario Odyssey. Tenkte å kjøpe et spill til, og det står mellom Pokken Tournament DX eller 1-2 Switch.

 

Jeg er ikke helt sikker på om et slåssespill faller i smak, uavhengig om det er Pokemon eller ikke... vi har for det meste spilt Mario/Yoshi-spillene på WiiU og LEGO-spillene på Xbox One.

Hadde 1-2 Switch, det var ikke noe bra.. 

Lenke til kommentar

Sitter her med et lite dilemma. Datteren min på 7 får Switch til jul med Mario Odyssey. Tenkte å kjøpe et spill til, og det står mellom Pokken Tournament DX eller 1-2 Switch.

 

Jeg er ikke helt sikker på om et slåssespill faller i smak, uavhengig om det er Pokemon eller ikke... vi har for det meste spilt Mario/Yoshi-spillene på WiiU og LEGO-spillene på Xbox One.

Ingen av dem. Pokken var iallfall vanskelig å mestre på wii u, og tipper Switch kontrollere ikke er bedre. Har selv en egen Pokken kontroller på wii u for å få bedre kontroll.

 

1-2 Switch er bare kjedelig. Kanskje teste snipper clips eller hva det heter (mulig hun er for ung) eller arms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...