Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som vet om det er annonsert noen kule partyspill? Vet at Mario Kart portes, men type Nintendo Land, Wii Party U osv som var til Wii U var helt konge.

Partyspillet heter 1-2 Switch.

 

For meg personlig, som alltid har savnet et spill hvor jeg kan melke kuer og gå på catwalk, er dette svært gode nyheter.

 

 

Selv ser jeg frem til å gjette hvor mange baller jeg holder i hånda.... Det blir en ny opplevelse for min del :w00t:

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om det er annonsert noen kule partyspill? Vet at Mario Kart portes, men type Nintendo Land, Wii Party U osv som var til Wii U var helt konge.

Partyspillet heter 1-2 Switch.

 

For meg personlig, som alltid har savnet et spill hvor jeg kan melke kuer og gå på catwalk, er dette svært gode nyheter.

Vet om 1-2 Switch også, men jeg ønsker et spill der flere kan være med å spille. 4 samtidig foreksempel
Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om det er annonsert noen kule partyspill? Vet at Mario Kart portes, men type Nintendo Land, Wii Party U osv som var til Wii U var helt konge.

Partyspillet heter 1-2 Switch.

 

For meg personlig, som alltid har savnet et spill hvor jeg kan melke kuer og gå på catwalk, er dette svært gode nyheter.

Vet om 1-2 Switch også, men jeg ønsker et spill der flere kan være med å spille. 4 samtidig foreksempel

 

Bomberman.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvem av Platekompaniet, Komplett, Spillsjappa og Gamezone som sender ut maskinene først :D

 

Får krysse fingrene for at en av de er tidlig ute, ellers blir det en del returer om de sender samme dag...

Blir opptatt med Halo Wars 2 å Horizon Zero Dawn+ et spill til da jeg glemte å spille før jul til one da er Gear of war 4. Da glemmer jeg se etter eposten fra gamezone ang Switch+Zelda, men håper jeg ikke glemmer det da er krise for meg hvis jeg ikke får spillet Zelda for første gang da. ;) 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

Tipper VC annonseres på E3. Forhåpentligvis med et par Gamecube-spill ved lansering.

 

 

Og en ny grusomt priset kontroller selvsagt. Det svelges rått uansett  :fun:

 

Mala da nå må du slutte klage da. :tease:  :wee:, helt topp 40 timer for 800.kr :D

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Mala du kan spille ferdig The Legend of Zelda: Breath of the Wild uten lade 800.kr kontrolleren. :green: 
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...