GengarGeng Skrevet i går, 10:55 Skrevet i går, 10:55 Bytex skrev (11 timer siden): Hadde de stappa open world-kartet fullt av karakterer å finne og random minigames eller challenges hadde det vært mye mere enn noe man bare prøver 10 minutter og aldri igjen. Jeg skjønner ikke folk som sier dette, så jeg må spørre. Har de urealistiske forventninger, eller har de på forhånd bestemt seg for å snakke spillet ned pga prisen? - Det er jo masse karakterer rundt om på kartet som gjør forskjellige ting. - Det er også fullt av blue caps challenge på hele kartet. - Fullt av mynter, medaljoner og spørsmålstegn man kan samle. - Det er detaljer over alt på kartet, og banene er så godt integrert i kartet. Spør de som mener Free Roam er tomt, ingenting som skjer, lite å gjøre. Forventer dere at Mario Kart Free Roam skulle være GTA, for det er det jeg får inntrykk av. Forza mappet har race missions rundt om på mappet, men for utenom det så skjer det ikke sinnsykt mye mer på mappet der heller. Glemmer folk at Mario Kart World hovedsakelig er et racing spill? 3 1
PÃ¥inter Skrevet i går, 11:40 Skrevet i går, 11:40 (endret) PÃ¥inter skrev (1 time siden): Dette må vel være årets kommentar🤣 ‘Not really fair as the Switch 2 is designed to compete with PS6 not PS5.’ Nintendo Switch 2 vs PS5: A battle of the console giants Jaja, kanskje ikke så usannsynlig hvis man ser fremover. An analyst working for Toyo Securities has posted an interesting article about the Nintendo Switch 2 and PlayStation 6 in the Japan Editionof the well-known GamesIndustry.biz site. According to the writer, Hideki Yasuda, things are not looking rosy for a couple of major players in the console business at the moment due to their machines all being in “declining phases” of sales (see first chart below). Endret i går, 11:46 av PÃ¥inter
CaZpeR Skrevet i går, 12:32 Skrevet i går, 12:32 Hmm... Jeg lasta inn Zelda Breath of the Wild og ville bare undersøke prisen på Switch 2 Edition Upgrade pack. Til min overraskelse så fikk jeg det "gratis" siden jeg abonnerer på Nintendo Online + Expansion Pack. Det hadde gått meg hus forbi! Games Enhanced for Nintendo Switch 2 - Nintendo US 2 1
Nizzen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 1 hour ago, CaZpeR said: Hmm... Jeg lasta inn Zelda Breath of the Wild og ville bare undersøke prisen på Switch 2 Edition Upgrade pack. Til min overraskelse så fikk jeg det "gratis" siden jeg abonnerer på Nintendo Online + Expansion Pack. Det hadde gått meg hus forbi! Games Enhanced for Nintendo Switch 2 - Nintendo US Nice info 🤩
Nimrad Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden GengarGeng skrev (7 timer siden): Forventer dere at Mario Kart Free Roam skulle være GTA Til den prisen - nesten. Hovedproblemet er egentlig null «story» modus. Noen form for å spille single player uten baaaare ren kjør disse løpene og prøv å vinne. Free roam ble også veeldig fort kjedelig. Godt med maps var det. GengarGeng skrev (7 timer siden): eller har de på forhånd bestemt seg for å snakke spillet ned pga prisen? Jeg er i motsatt ende. Jeg gleda meg og endte opp skuffet. 2
barezell Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Veldig enig. Kunne ekstremt enkelt vært så mye bedre. - story om enn en veldig enkel en. - "barn finds" for unlocking av kjøretøy - skins kunne vært langt mer spennende å låse opp. F.eks Challenges/oppdrag fra karakterene. - når man ser andre karakterer kjøre rundt burde det skjedd noe når man tar de igjen/bumper de. Synes de har laget en fantastisk fin verden med mye variasjon. Banene virker ålreite, men er liksom ikke noe kjempe poeng å surre rundt der.
BadCat Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden On 6/7/2025 at 1:33 PM, PosteMonopolet said: Her er bekreftelsen på at batteritiden er dårlig Jeg prøvde litt på jobben. Batteriet gikk ned ca 1% per minutt.
Complexity Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Konsollen er akkurat sluppet. De fikser nok det der. Var vel ny bios annenhver uke i flere måneder til min Rog Ally når jeg kjøpte den. Hele tiden bugfix.
Magnus Rydningen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Problemet er jo at batteriet er knøttlite på under 20Wh, med en 120hz skjerm som nok kan dra litt mer power enn før. Mens ROG Allyen hadde mulighet for driveroppdateringer og optimalisering av hva som kjører i bakgrunnen så er de langt mindre å hente der på en konsoll der drivere og slikt er bygget direkte inn i spillet. Nye ROG Xbox Ally X har jo et 80Wh batteri i tillegg til ny optmalisert Xbox først Windows som ikke starter alt i bakgrunnen før du eventuelt ønsker det. 1
Donkey Kong Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) bekjempdragen skrev (På 7.6.2025 den 23.12): Skulle ønske man kunne slå av "Blue Shells", da det bare er en joykiller som straffer deg når du gjør det bra. Fair at dette er din mening. Etter min mening er blue shells helt nødvendig i Mario kart. Er man på førsteplass med litt forsprang er det veldig, veldig vanskelig for dem bak å ta deg igjen. Husk at de bak deg gjerne er i klynge og skyter hverandre. Når du er alene i tet har du god tid til å samle opp banaskall/skall for å sikre deg mot eventuelle røde skall. Legg også til at lyn er nerfet i denne versjonen av Mariokart, noe som gjør det enda vanskeligere for dem bak å ta igjen teten. Den som er på førsteplass slipper også konkurranse om å ta mynter. Blue shells bidrar også til noe taktikk. For eksempel at du holder på en sopp eller et horn til du er på førsteplass, slik at du kan unngå blue shells om det skulle komme. Du har også muligheten til å bremse ned og la andreplassen passere deg før det blå skallet kommer. Men selvsagt: En mulighet til å velge selv hvilke items som er mulig å få (i singleplayer eller lokal multiplayer) hadde bare vært positivt. Slik det er mulig i Smash brothers. Endret 2 timer siden av Donkey Kong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå