Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite tips til dere som søker etter en iphone 7/7plus

Jeg snakket nettopp med Lefdal via chatten og de har inne et par stk av enkelte modeller ( hovedlageret )
Jeg spurte fint om de kan sende en til nærmeste butikk slik at jeg kan stikke innom der for å hente en 
Det var ingen problem,så butikken sender meg en sms nå til uken når de har telefonen klar til meg

OBS: Det er kun Telenor telefoner tilgjengelig,de venter forsatt på Telia og telefoner som er ulåst 

http://www.lefdal.com/catalog/mobil-og-gps/lf_mobiltelefoner/mobiltelefon?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26ContextCategoryUUID%3DwXqsGQV5TxgAAAFD4oE2st6G%26discontinued%3D0%26ManufacturerName%3DApple%26online%3D1%26%40Sort.ViewCount%3D1&PageSize=45&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&CategoryName=lf_mobiltelefoner&CategoryDomainName=store-lefdal-ProductCatalog#filter-anchor

Lenke til kommentar

Fikk endelig telefonen igår ettermiddag. Veldig fornøyd med å være tilbake på iPhone etter 4 år med Android.

Savner to ting fra Android, mulighet for litt mer UI endringer ( vet det er mulighet for jailbreak, men ikke denne gang ) og "tastaturet" er bedre på en annen måte på Android.

Ellers, topp notch kvalitet. ?

Lenke til kommentar

Et lite tips til dere som søker etter en iphone 7/7plus

 

Jeg snakket nettopp med Lefdal via chatten og de har inne et par stk av enkelte modeller ( hovedlageret )

Jeg spurte fint om de kan sende en til nærmeste butikk slik at jeg kan stikke innom der for å hente en 

Det var ingen problem,så butikken sender meg en sms nå til uken når de har telefonen klar til meg

 

OBS: Det er kun Telenor telefoner tilgjengelig,de venter forsatt på Telia og telefoner som er ulåst 

 

Selges også ulåst, var på Elkjøp og kjøpte sort7/128 ulåst ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt min iPhone 7 128GB i litt over to døgn, og kunne ikke vært mer fornøyd. Uvant å gjøre seg vant til den nye hjemknappen, men synes den er mer enn grei nok. Når det kommer til riper, så har jeg enda ikke fått noen riper i telefonen. Ble positivt overrasket over dette, ettersom andre har fått riper etter enda kortere tid.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt min iPhone 7 128GB i litt over to døgn, og kunne ikke vært mer fornøyd. Uvant å gjøre seg vant til den nye hjemknappen, men synes den er mer enn grei nok. Når det kommer til riper, så har jeg enda ikke fått noen riper i telefonen. Ble positivt overrasket over dette, ettersom andre har fått riper etter enda kortere tid.

Har hatt Iphone hvert år siden 3gs å har aldri hatt ripeproblemer , er vel kun den nye Jet Black fargen som har satt dette på programmet igjen

Lenke til kommentar

Expert.no har 5 stk ulåste 7 Plus 128GB Black på sentrallager. Kun for bestilling på nett. Sjekket med lokal butikk for to minutter siden...

Elkjøp/Lefdal har 100+ svarte 7 plus 128 GB, og 10-50 av alle de andre plus modellene bort sett fra Jet Black i følge prisguiden.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...