Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er folks erfaringer med varmeføring? Synes telefonen blir en del varmere enn min 6S. gjelder under godt bruk. Synes når telefonen lader blir den en del varmere enn tidligere modell også.

Fortsatt kvikk. Men kan de ha vært for over entusiastiske på klokkehastigheten på telefonen. Jeg synes 6S var kjapp nok. Så blir ikke sur for en liten downclock i senere iOS release. Da blir jo telefonen mer strømgjerrig også :p

Lenke til kommentar

Hva er folks erfaringer med varmeføring? Synes telefonen blir en del varmere enn min 6S. gjelder under godt bruk. Synes når telefonen lader blir den en del varmere enn tidligere modell også.

 

Fortsatt kvikk. Men kan de ha vært for over entusiastiske på klokkehastigheten på telefonen. Jeg synes 6S var kjapp nok. Så blir ikke sur for en liten downclock i senere iOS release. Da blir jo telefonen mer strømgjerrig også :p

Min blir helt sinnsykt varm. Spesielt når man ser på video og skjermen er på konstant. 5 min og tlf er gloheit! Det ble ikke min gamle 6.

Lenke til kommentar

Min blir helt sinnsykt varm. Spesielt når man ser på video og skjermen er på konstant. 5 min og tlf er gloheit! Det ble ikke min gamle 6.

 

Jaget etter ytelse er litt for stort, synes jeg.

Det finnes grenser for hva man trenger av prosessorkjerner og klokkefrekvens for å surfe, lese meldinger og se en video.

Så får heller folk spille superspillene på andre plattformer.

Tenk hva batteritiden kunne vært...

Lenke til kommentar

Da blir min ordre av iPhone 7 Plus 32 GB klargjort for sending.

Bestilte 18. September.

Står levering 12-18 oktober, men regner med at denne er fremme før dette?

Disse datoene til Apple pleier stemme ganske bra.

Har bestilt fra Apple i flere år. Som regel kommer det den første av de datoene du har fått.

Lenke til kommentar

Hmm.. så det vil ta 15 dager å få en vare til Norge?

Mener at de som fikk preparing for shipment, fikk telefonene sine ganske raskt.

Tja. Kommer jo ann på om det er standardlevering eller ekspress.

Min har samme status som din, dog ekspress levering. Den har levering 04.10-10.10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...