Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Burde kanskje bestillt meg en i7 plus. Da får jeg jo 3 i 1.

Iphone,ipad og ipod

Derfor etter litt frem og tilbake, endte jeg på en 7 plus igjen.

Dette er min "hovedmaskin", og har da kvittet meg med iPad. Kommer ikke til å kjøpe flere iPads i fremtiden.

Labtop'n ligger strømløs i skuffa. Bruker air2'n til alt.
Temmelig off-topic men du ødelegger batteriet ved å la det være tomt. Lad batteriet til 50-60% for å bevare det under oppbevaring.
Takk for tipset. Jeg pleier og fullade den en gang i halvåret. Men uansett så kosta den ikke mer enn 1/4 av hva en i7 128gb koster

Å la den ligge fulladet er nesten like ille som å la den ligge tom. Lad den ca havlfull.

Lenke til kommentar

Du har dekselet klart regner jeg med :p

 

 

Har Apple sitt skinndeksel klart, det fikk jeg jo for lenge siden. Bestilte jo også beskyttende film til å ha på baksiden fra Skinomi, planen er å bruke telefonen "naken" men den jeg fikk var til iPhone 6S Plus så de måtte sende ut nytt og den er neppe her før om en uke eller to...

Lenke til kommentar

 

 

Burde vært kortleser ,så kunne en brukt dette til film og bilder

 

Skjønner det er vanskelig for deg å skjønne at folk vil ha en iPhone, men tydeligvis tilhører du en helt annen kundegruppe. Folk som kjøper en iPhone er overhodet ikke interessert i integrert kortleser. Er man interessert i kortleser, utbyttbart batteri, dobbelt simkort så kan man kjøpe seg en gjerrig Android!  :)

Hvor mange apple produkter har din husstand?

 

Min har 6

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...