Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938

 

Burde kanskje bestillt meg en i7 plus. Da får jeg jo 3 i 1.

Iphone,ipad og ipod

Derfor etter litt frem og tilbake, endte jeg på en 7 plus igjen.

Dette er min "hovedmaskin", og har da kvittet meg med iPad. Kommer ikke til å kjøpe flere iPads i fremtiden.

Labtop'n ligger strømløs i skuffa. Bruker air2'n til alt.

Lenke til kommentar

Er lei av å vente på bestillingslink fra Telenor nå. Hvor mange kan det være som har reservert en iPhone 7 Plus rose gold 128GB rett over klokken 09.01 da de åpnet 9. september?

Hvis noen tilfeldigvis har en link på nevnt modell til overs, som jeg kan få, blir jeg veldig glad.

Endret av Crisper
Lenke til kommentar

 

 

Burde kanskje bestillt meg en i7 plus. Da får jeg jo 3 i 1.

Iphone,ipad og ipod

Derfor etter litt frem og tilbake, endte jeg på en 7 plus igjen.

Dette er min "hovedmaskin", og har da kvittet meg med iPad. Kommer ikke til å kjøpe flere iPads i fremtiden.

Labtop'n ligger strømløs i skuffa. Bruker air2'n til alt.
Temmelig off-topic men du ødelegger batteriet ved å la det være tomt. Lad batteriet til 50-60% for å bevare det under oppbevaring. Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

 

 

 

Burde kanskje bestillt meg en i7 plus. Da får jeg jo 3 i 1.

Iphone,ipad og ipod

Derfor etter litt frem og tilbake, endte jeg på en 7 plus igjen.

Dette er min "hovedmaskin", og har da kvittet meg med iPad. Kommer ikke til å kjøpe flere iPads i fremtiden.

Labtop'n ligger strømløs i skuffa. Bruker air2'n til alt.
Temmelig off-topic men du ødelegger batteriet ved å la det være tomt. Lad batteriet til 50-60% for å bevare det under oppbevaring.

Takk for tipset. Jeg pleier og fullade den en gang i halvåret. Men uansett så kosta den ikke mer enn 1/4 av hva en i7 128gb koster

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...