Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

 

Huff, vet ikke hva jeg skal gjøre... kjøpe eller ikke... Vet ikke om alle appene jeg bruker på android finnes til iphone. Vet ikke hvordan jeg får tilgang til app store uten apple produkt. Går ikke med apple TV sikkert? vet ikke når iphone 7 kommer i butikken i morgen heller... "melllom 09:00 og 17:00" :(

 

Du kan søke opp alle apper i iTunes på pc eller mac for å se om tilsvarende fins til iPhone...

 

Hmmm... jeg får ikke tilgang til appstore i min itunes på PC... har ikke mac.

 

 

 

Nei der fikk jeg det til likevel!! :)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Ok Vertical :) Ingen grunn for meg til å vente da.

 

Hvilken app som er som Google dokumenter bruker man på iphone? Blir notatene mine automatisk overført til den nye appen på iphone når jeg bruker "Flytt til ios" appen?

Lenke til kommentar

Ok Vertical :) Ingen grunn for meg til å vente da.

 

Hvilken app som er som Google dokumenter bruker man på iphone? Blir notatene mine automatisk overført til den nye appen på iphone når jeg bruker "Flytt til ios" appen?

 

Google Docs. De fleste Google applikasjonene er på iOS også ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Takker Ryoki :)

 

 

Redigert: Da ser det ut som iphone har alle appene jeg faktisk bruker, på android, jeg sjekket alle. Et par fantes ikke men jeg bruker dem jo uansett ikke.

 

Jeg fikk et SIM-kort i posten i dag, som porteres den 30. september. Det er også nanosim. Er det noen spesielle tjenester som bare kan brukes med spesielle operatører, som kan være kjekke å ha på en iphone 7 ? Dette SIM-kortet er fra Hello.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Er så stuck mellom i7 og S7 Edge. Skal ha Mac, og da blir samspillet med tlf et stort pluss. På andre siden er jeg smålei iOS og vil prøve noe nytt...

Har S7 edge nå og venter utålmodig på bestillingslink fra Telenor på iPhone 7 Plus. Var innom Samsung og Android med S4 tidligere, men er fremdeles ikke overbevist med S7 edge. Følelsen av å være smålei iOS kjenner jeg til, men det er et luksusproblem fordi gresset alltid er grønnere på den andre siden. Jeg skal i hvert fall atter en gang tilbake til iPhone og iOS. At samspillet mellom iPhone og Macen min blir som før ser jeg også frem til.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Ok Vertical :) Ingen grunn for meg til å vente da.

 

Hvilken app som er som Google dokumenter bruker man på iphone? Blir notatene mine automatisk overført til den nye appen på iphone når jeg bruker "Flytt til ios" appen?

Tror det meste fra Google virker på iOS , verre med iOS på android.

Lenke til kommentar

Hva er inntrykkene sålangt? Er dette en verdig oppgradering fra 6s? Jeg trenger ikke mini-jack, så for meg gjør det ingenting at denne er fjernet, tenker mer sånn ellers?

Gikk fra 6 til 7.. Og føler at det var verdt oppgradering.. Men svært skuffet over batteriet... Varer ikke en hel dag med normal bruk... Det gjorde 6... Skrudd av at tlf lyser når du løfter. Resatt tlf etter oppdatering.. Fortsatt dårlig...

Lenke til kommentar

Skru av 'Taptic engine' du! Den er ikke noe annet enn en stor klump som sløser strøm på å riste telefonen i et bankande kjør!

Klarer du deg uten at telefonen rister hele tiden, så er der sikkert strøm å spare  :)

 

Og som du sier 'Raise to wake' er lurt å skru av. Ellers lyser jo skjermen opp hver gang du tar telefonen opp fra bordet.

Hvis jeg vil se på skjermen, trykker jeg på sideknappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...