Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fikk tak i iPhone 7 i går.

Andre som har opplevd at første lading av batteriet går veldig tregt?

Har hatt den i laderen ca siden kl 23 i går, og nå 05:30 er den bare ladet opp til 61%. Batteriet var helt tomt da jeg plugga den i laderen.

Bruker wall-adapteren som fulgte med i eska.

Har du sjekket at ledningen stod skikkelig i både lader og mobilen? Eventuelt prøv med en annen lader. Har selv gått på noen smeller hvor ledningen har vært dårlig festet og falt ut når jeg har løftet på telefonen på natterstid.

Ja, sjekka at laderen og kabelen - og alt var koblet riktig.

Skrudde telefonen av og på, og da ladet den normalt. Alt virker bra nå, var redd det var noe galt med batteriet. :)

Veldig bra å høre ?.

Hadde vært så leit om du måtte levere den inn til reprasjon. Kos deg med ny iphone ?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 1 av 5 iphones som faktisk har vært operatørlåst, men det var for noen år nå siden. Opplåsing av denne ble gjort på følgende måte: resette telefonen til fabrikkenstillinger og slette innhold. Så enkelt var det. Ellers er det som tidligere nevnt her, sjelden telefonene faktisk er låst selv om slikt oppgis.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 1 av 5 iphones som faktisk har vært operatørlåst, men det var for noen år nå siden. Opplåsing av denne ble gjort på følgende måte: resette telefonen til fabrikkenstillinger og slette innhold. Så enkelt var det. Ellers er det som tidligere nevnt her, sjelden telefonene faktisk er låst selv om slikt oppgis.

 

iPhones fra Telenor er ikke lenger operatørlåste. Tror det samme gjelder alle operatører.

Lenke til kommentar

Huff, vet ikke hva jeg skal gjøre... kjøpe eller ikke... Vet ikke om alle appene jeg bruker på android finnes til iphone. Vet ikke hvordan jeg får tilgang til app store uten apple produkt. Går ikke med apple TV sikkert? vet ikke når iphone 7 kommer i butikken i morgen heller... "melllom 09:00 og 17:00" :(

 

Du kan søke opp alle apper i iTunes på pc eller mac for å se om tilsvarende fins til iPhone...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...