Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

hmmm... Min galaxy S5 kan gjøre alt jeg trenger, utenom å veie ting slik som iphone 7 kan, og jeg har onedrive på alle mine PC'er og android telefoner, har ikke lyst til å bytte til iphone likevel. Man har liksom oppfattelsen av at den kan gjøre noe "magisk" som ingen annen telefon kan, men når det kommer til stykket blir det bare en utgift til, og den er akkurat like kjedelig som de andre og taper seg i verdi, og en dag er den utrangert og foreldet... :( Hadde lyst på noe nytt, men jeg har mer lyst til å ha 10 000 "ekstra" på konto... :) så jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe iphone likevel.

Lenke til kommentar

 

 

Så da kan jeg med andre ord belage meg på å vente til mandag?

Har du fått sporingsnummer fra Telenor?

 

 

Nei, men de sa den skulle ble sendt i dag. Så lenge jeg bestilte den før klokka 15.

 

Er du heldig sender de den idag men nå er det helg og pakker går ikke videre da før mandag så tidligst tirs vil jeg si men det er avhengig at Telenor sender den idag.

Lenke til kommentar

 

 

 

Så da kan jeg med andre ord belage meg på å vente til mandag?

Har du fått sporingsnummer fra Telenor?

Nei, men de sa den skulle ble sendt i dag. Så lenge jeg bestilte den før klokka 15.

Er du heldig sender de den idag men nå er det helg og pakker går ikke videre da før mandag så tidligst tirs vil jeg si men det er avhengig at Telenor sender den idag.

Kommer bil på ettermiddagen hver eneste dag som oftest. Men det blir bare stående på terminalen uskannet fram til mandags morgen.

Lenke til kommentar

Da hadde jeg hentet min 7-er 128 GB gagatsort eller Jet Black om du vil. Bestilte fra Apple så fort jeg kunne på forhåndsbestillingsdagen.

 

Veldig fornøyd med valg av finish, selv med fare for skrap og fingermerker. Lenge siden jeg har sett en så flott telefon. Og så kjapp den er! Himmel og hav!

Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd at det er lang tid mellom når telefonen er sendt og beregnet leveringsdato? Min 7+ Black 128GB ble sendt i dag og har beregnet leveringsdato 4 Oktober. (kjøpt direkte fra Apple)

 

Jepp, fikk samme mail idag. Håper det bare er ca bergenet og at den kommer fortere. Venter noe enormt på denne telefonen nå.

Batteritiden på Note3'n min er forferdelig nå og eg trenger seriøst denne.

 

Black 128gb med rød leather case, blir bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...