Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938

Bare å få bestilt seg en iPhone 7 da, gjerne Plus om hånden tillater det

Har nettop handlet meg en billig kinatelefon. Blir nok iphone neste gang. Savner enkelte ting på iphone.

Men kommer nok ikke til og legge systemkamera på hylla med det første.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hentet ut min "gagatsvart" i går ettermiddag. Telefonen har såvidt vært tatt ut av esken, har bare ligget på pappesken eller mykt underlag og aldri vært i direkte kontakt med noe annet. Tok den i lommen (regnjakke, helt vanlig lomme uten knapper eller glidelås som telefonen kan komme borti), spaserte ned til eplehuset for å kjøpe deksel. Når jeg studerer telefonen i lys ser jeg at det allerede er kommet riper. 

 

Jeg kan ikke fatte og begripe at Apple har latt dette produktet slippe gjennom kvalitetskontrollen. Det er helt greit at telefonen skal være hakket mer mottagelig for riper enn de andre utgavene, men det får da faen meg finnes grenser...

 

Min 6s space grey har jeg alltid hatt i deksel når jeg har vært på reise, også til og fra kontor, så har jeg pleid å ta den ut av deksel når jeg er på kontoret og hjemme. Jeg innser nå at jeg kan glemme å gjøre det med 7ern, den hadde sett 2 år gammel ut etter en uke med utgangspunkt i hvordan den har taklet det første døgnet.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt behov for mer enn 16GB. til mitt bruk. Bilder lagrer man jo i skyen og Spotify streamer man jo så ytterligere musikk behøver jeg ikke på telefonen. Videoer blir også lagret i skyen.

 

Så for min del så ser jeg ikke poenget med så voldsomt mye lagringplass. De få gangene jeg har behov for å gjøre musikk offline så gjør jeg jo det med kun et utvalg sanger og det har man plass til uansett.

 

Så sant man i tillegg ikke samler på apper, så klarer man seg også med 16GB uten problemer.

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...