Gå til innhold

Er Hillary Clinton frisk nok til å bli president?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

 

Vel, nå er ikke jeg lege (jeg vet, en god start ;) ) men Hillary ser virkelig ikke bra ut på den videoen. Dere kan da ikke avfeie det som at hun skvetter? "Anfallet" varer jo i flere sekunder, og man ser tydelig at hun prøver å snakke det bort etterpå.

 

Uansett så virker hun fit nok som president.Noe Trump også gjør forøvrig.

 

Ikke? Hun skvetter først, og så gjør hun narr av seg selv med å fortsette å tøve litt med risting. Det er den naturlige tolkningen av situasjonen i mine øyne.

 

AtW

 

 

Hvorfor skvetter hun? Det virker som en veldig unaturlig situasjon når man har pressebriefing. Jeg har aldri sett det før. Etter hun skvetter rister hun på hodet (tilsynelatende ukontrollert) 4 ganger før hun prøver å le det vekk. Etter det starter hun å tøve med ristingen og skylder på den kalde drikken hun holder i hånden? Det hele virker veldig rart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Vel, nå er ikke jeg lege (jeg vet, en god start ;) ) men Hillary ser virkelig ikke bra ut på den videoen. Dere kan da ikke avfeie det som at hun skvetter? "Anfallet" varer jo i flere sekunder, og man ser tydelig at hun prøver å snakke det bort etterpå.

 

Uansett så virker hun fit nok som president.Noe Trump også gjør forøvrig.

 

Ikke? Hun skvetter først, og så gjør hun narr av seg selv med å fortsette å tøve litt med risting. Det er den naturlige tolkningen av situasjonen i mine øyne.

 

AtW

 

 

Hvorfor skvetter hun? Det virker som en veldig unaturlig situasjon når man har pressebriefing. Jeg har aldri sett det før. Etter hun skvetter rister hun på hodet (tilsynelatende ukontrollert) 4 ganger før hun prøver å le det vekk. Etter det starter hun å tøve med ristingen og skylder på den kalde drikken hun holder i hånden? Det hele virker veldig rart.

 

 

Du har aldri sett folk skvette før selv om de "ikke burde" skvette? Synes ikke ristingen virker ukontrollert, det virker som den gjøres med vilje. Folk gjør litt rare ting ganske ofte.

 

AtW

Lenke til kommentar

Joda, men "pest eller kolera" er to veldig negative ting. Da er det relevant å påpeke at én av disse sykdommene tydeligvis er noe de fleste vil ha bortsett fra på akkurat denne tiden av året. Clinton sine favorables var +63 blant Demokrater i oktober, nå er de mye lavere. Det skjer et eller annet i valgkamper med H. Clinton, det gjør det alltid. Sammenligningen "pest eller kolera" fremstår rimelig absurd når én av kandidatene utenfor valgkampen er superpopulær.

 

 

Hun er jo bedre enn Trump på alle måter, men poenget mitt er mer hvorfor man skal stemme på en kandidat man ikke liker fordi alternativet er enda verre. Nå har ikke jeg en stemme i dette valget her, men hvis jeg nå skulle valgt mellom Hillary og Trump så hadde ikke akkurat det vært et soleklart valg, og dermed "pest eller kolera", eller "pest eller influensa" om du vil tone ned Hillary litt. Som sagt så er det ingenting som tyder på at Clinton er populær blant demokrat-velgere, og mesteparten av stemmene kommer fra taktiske velgere som ikke vil ha Trump i dette brukkede FPTP two-party duell-systemet.

 

Hva med oss som ikke synes email-skandalen var ok, at Clinton sin involvering i Irak-krigen ikke var ok, eller signalene hun sender angående overvåkning/NSA ikke er ok? Skal vi bare finne oss i dette og motvillig stemme på Clinton fordi hun ikke er Trump? Årsaken til lite valgdeltakelse fra unge velgere er nok fordi de ikke har en tradisjonell tilknytning til et parti. De er møkk lei av sellout rikfolk-dynastier(/oligarkier) som shoehorner seg inn i et valg de soleklart tapte i 2008, og som nå blir båret inn i det hvite hus av taktiske velgere på tross av rekordlav popularitet blant sine egne (lavere enn i 2008, da hun tapte). George Washington ruller i graven sin.

 

Jeg hadde nok stemt på Hillary, fordi jeg tror ikke hun kommer til å gjøre like mye skade som Trump. Men Hillary kunne vært byttet ut med George Bush Jr. og jeg ville vært like bitter som jeg hadde vært i dagens situasjon.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

 

Vel, nå er ikke jeg lege (jeg vet, en god start ;) ) men Hillary ser virkelig ikke bra ut på den videoen. Dere kan da ikke avfeie det som at hun skvetter? "Anfallet" varer jo i flere sekunder, og man ser tydelig at hun prøver å snakke det bort etterpå.

 

Uansett så virker hun fit nok som president.Noe Trump også gjør forøvrig.

 

Ikke? Hun skvetter først, og så gjør hun narr av seg selv med å fortsette å tøve litt med risting. Det er den naturlige tolkningen av situasjonen i mine øyne.

 

AtW

 

 

Hvorfor skvetter hun? Det virker som en veldig unaturlig situasjon når man har pressebriefing. Jeg har aldri sett det før. Etter hun skvetter rister hun på hodet (tilsynelatende ukontrollert) 4 ganger før hun prøver å le det vekk. Etter det starter hun å tøve med ristingen og skylder på den kalde drikken hun holder i hånden? Det hele virker veldig rart.

 

Alle nikkedukker som ikke handler på egne vegne har hoder som rister ukontrollerbart. Se bare på Jens Stoltenberg når han er i intervju. Det verste er at de er nikkedukker for samme onde agenda.

Lenke til kommentar

 

Vel, nå er ikke jeg lege (jeg vet, en god start ;) ) men Hillary ser virkelig ikke bra ut på den videoen. Dere kan da ikke avfeie det som at hun skvetter? "Anfallet" varer jo i flere sekunder, og man ser tydelig at hun prøver å snakke det bort etterpå.

 

Uansett så virker hun fit nok som president.Noe Trump også gjør forøvrig.

 

Ikke? Hun skvetter først, og så gjør hun narr av seg selv med å fortsette å tøve litt med risting. Det er den naturlige tolkningen av situasjonen i mine øyne.

 

AtW

 

 
100% enig. Det var den første tanken som slo meg etter å ha sett klippet. Dette ser da slett ikke ut som noe anfall eller indikasjon på hjerneskade, det er ganske enkelt bare et forsøk på å tøyse bort at hun skvetter når reporteren stiller spørsmålet. 
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

 

 

Vel, nå er ikke jeg lege (jeg vet, en god start ;) ) men Hillary ser virkelig ikke bra ut på den videoen. Dere kan da ikke avfeie det som at hun skvetter? "Anfallet" varer jo i flere sekunder, og man ser tydelig at hun prøver å snakke det bort etterpå.

 

Uansett så virker hun fit nok som president.Noe Trump også gjør forøvrig.

 

Ikke? Hun skvetter først, og så gjør hun narr av seg selv med å fortsette å tøve litt med risting. Det er den naturlige tolkningen av situasjonen i mine øyne.

 

AtW

 

 

Hvorfor skvetter hun? Det virker som en veldig unaturlig situasjon når man har pressebriefing. Jeg har aldri sett det før. Etter hun skvetter rister hun på hodet (tilsynelatende ukontrollert) 4 ganger før hun prøver å le det vekk. Etter det starter hun å tøve med ristingen og skylder på den kalde drikken hun holder i hånden? Det hele virker veldig rart.

 

 

Du har aldri sett folk skvette før selv om de "ikke burde" skvette? Synes ikke ristingen virker ukontrollert, det virker som den gjøres med vilje. Folk gjør litt rare ting ganske ofte.

 

AtW

 

Wow. Da har vi faktisk helt ulik oppfatning av hendelsen. Om den gjøres med vilje, hvorfor prater hun det bort med å henvise til drikken sin da?

Lenke til kommentar

 

 Om den gjøres med vilje, hvorfor prater hun det bort med å henvise til drikken sin da?

 

Har du aldri før sett en video av en politiker som ikke har oppfattet spørsmålet og som "improviserer" et svar i den tro at det er bedre enn å si "hæ?". (Det finnes en haug slike fra GWBs pressekonferanser i det hvite hus.) Clinton står "omringet" av ørten reportere som stikker hver sin mikrofon/smartphone opp i trynet på henne mens de snakker i munnen på hverandre, jeg kan godt forstå at man ikke nødvendigvis får med seg alt som blir sagt da.

 

Jeg har sett Trump stå på talerstolen og riste som en annen CP-pasient også. Det ble påstått at han skal ha forsøkt å etterligne en reporter fra New York Times (som har en eller annen muskellidelse),men kanskje det bare var et forsøk på å dekke over at Trump har Parkinsons eller noe sånt? Hvem vet? Er den mannen (fysisk) frisk nok til å bli president? Hvor er media?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, Hillary er jo kjent for å være ærligheten selv.  :rofl:

 

Nei, det er hun ikke. Hun er forholdsvis uærlig. Men hun blekner på dette området sammenlignet med Trump. Og det er det som er poenget. Alternativet er ikke Clinton vs. noen som er mer ærlige. Alternativet er Clinton vs. en som er enda mindre ærlig.

Lenke til kommentar

 

Ja, Hillary er jo kjent for å være ærligheten selv.  :rofl:

 

Nei, det er hun ikke. Hun er forholdsvis uærlig. Men hun blekner på dette området sammenlignet med Trump. Og det er det som er poenget. Alternativet er ikke Clinton vs. noen som er mer ærlige. Alternativet er Clinton vs. en som er enda mindre ærlig.

 

 

Vil påstå at de er like uærlige begge to, men at Clinton er uærlig på en verre måte.

Lenke til kommentar

På hvordan måte er Trump mer uærlig ?

 

Han sier først en ting, og så sier han det motsatte, og hevder at han aldri har sagt det første.

Selv om det ligger ute på Twitter for enhver å se.

 

Har Trump møtt Putin eller ikke? Trump sier både ja og nei.

Vet Trump hvem David Duke er? Trump har tatt avstand fra ham før, men nå vet han liksom ikke hvem Duke er.

Synes Trump at borgermester Bloomberg i New York har gjort en god jobb eller ikke? Først sier Trump ja, nå sier han nei.

 

Det florerer av lignende eksempler der ute.

En annen side av uærligheten er at han ikke forteller hva slags politikk han vil føre - Make America Great Again er ikke et politisk program.

 

Dog, verst av alt er at han matcher denne beskrivelsen uten unntak: https://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_personality_disorder .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trump oppfører seg ikke som en vanlig politiker - det er jo derfor hele 'den politiske klassen' fra Demokrater til Republikanere tar så avstand fra ham.

 

Når det gjelder de websidene, så inneholder de stort ikke annet en målsetninger. Det er fint lite av konkrete ting som forklarer hvordan han har tenkt å oppnå målene.

 

Og hvordan han skal redusere budsjettunderskuddet når han samtidig skal redusere statens inntekter og øke statens utgifter, det er heller ikke forklart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ja, Hillary er jo kjent for å være ærligheten selv.  :rofl:

 

Nei, det er hun ikke. Hun er forholdsvis uærlig. Men hun blekner på dette området sammenlignet med Trump. Og det er det som er poenget. Alternativet er ikke Clinton vs. noen som er mer ærlige. Alternativet er Clinton vs. en som er enda mindre ærlig.

 

 

Vil påstå at de er like uærlige begge to, men at Clinton er uærlig på en verre måte.

 

"Stop askinhg me questions! And i will stop lying!"

 

Hilsen en som var redd han skulle bli stoppet på terminalen og flyet ut i fra landet nylig.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

 

På hvordan måte er Trump mer uærlig ?

 

Han sier først en ting, og så sier han det motsatte, og hevder at han aldri har sagt det første.

Selv om det ligger ute på Twitter for enhver å se.

 

Har Trump møtt Putin eller ikke? Trump sier både ja og nei.

Vet Trump hvem David Duke er? Trump har tatt avstand fra ham før, men nå vet han liksom ikke hvem Duke er.

Synes Trump at borgermester Bloomberg i New York har gjort en god jobb eller ikke? Først sier Trump ja, nå sier han nei.

 

Det florerer av lignende eksempler der ute.

En annen side av uærligheten er at han ikke forteller hva slags politikk han vil føre - Make America Great Again er ikke et politisk program.

 

Dog, verst av alt er at han matcher denne beskrivelsen uten unntak: https://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_personality_disorder .

 

Han bruker buzzwords. Det fungerer.

Lenke til kommentar

Men gjør han det for å vinne valget eller går han inn for å tape det?

Vanskelig å se forskjellen.

 

Mye tyder på at Donald Trump allerede er lei av politikken.

Flere skal angivelig ha blitt spurt om de kunne tenke seg å ta (det politiske) ansvaret for "domestic and foreign affaires".

Da er det ikke mye politikk som gjenstår for the Donald.

 

Kanskje han allerede innser at han ikke kommer til å orke 4 år med dette maset?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...