Gå til innhold

Er Hillary Clinton frisk nok til å bli president?


Anbefalte innlegg

 

 

Så syk som hun er så burde hun ikke ta på seg en så stressende jobb.

Jeg tror ikke det blir henne som bestemmer dersom hun vinner valget, hun er rett og slett for syk. Når jeg ikke vet hvem som egentlig får makten om hun vinner så er det en veldig god grunn til å ikke stemme på henne.

Det vet man jo. Det blir visepresidenten.

 

 

Og hvor mye vet vi om han? Nok til å stemme på han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hun er svært syk, hun får anfall av stressende situasjoner, f.eks. dersom flere personer snakker til henne samtidig. Av denne grunn kan hun ikke stille til pressekonferanser og jeg tror hun blir den første kandidaten som ikke stiller til debatt.

På filmen kan du også se hvordan pupillene utvider seg på grunn av anfallet, øynene blir helt svarte.

 

Hvorfor får hun ikke anfall alle de andre gangene hun står midt i en folkemengde og mange snakker til henne samtidig da?

 

Hun har da stilt til mange debatter.

 

Hvordan klarer du å se pupillene hennes på videoen? Kan du komme med skjermbilder der du sammenligner under og før/etter det påståtte anfallet?

 

 

Du bør ikke tro noe du leser på nett. Vis heller denne filmen til en ekspert, noen som jobber med epilepsianfall. Se hva de sier :)

Ikke tenk på slutten på filmen, autisme tror jeg ikke er uvanlig i slike krevende posisjoner.

 

Endret av IntelAmdAti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Så syk som hun er så burde hun ikke ta på seg en så stressende jobb.

Jeg tror ikke det blir henne som bestemmer dersom hun vinner valget, hun er rett og slett for syk. Når jeg ikke vet hvem som egentlig får makten om hun vinner så er det en veldig god grunn til å ikke stemme på henne.

Det vet man jo. Det blir visepresidenten.

Og hvor mye vet vi om han? Nok til å stemme på han?
Personlig er jeg ikke amerikansk(skulle det være) statsborger, men om du leser https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tim_Kaine så vet du sannsynligvis nok til å kunne stemme på ham. Spesielt mtp hvor lite 99.99 prosent av amerikanere vet om kandidatene de stemmer på. Endret av Sir
Lenke til kommentar

 

Det er godt at vi har "top notch" nevrologer til å diagnostisere her. Noen må gi denne gjengen en talerstol for å informere det amerikanske folk. 

Jeg har spurt en ekspert :)

 

Hva har du gjort for å konkludere med at det ikke er et anfall?

 

 

Virkelig, du har spurt en ekspert? Som har konkludert med at hun er svært syk? Kan jeg spørre om hvem? Jeg har endel kontakter i det miljøet.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Så ikke noe konkret å pirke på ?

 

Ikke akkurat veldig overbevisende.

 

Trump for et par-tre år siden: "Jeg har et godt forhold til Putin."

 

Trump i dag: "Jeg har ikke noe forhold til Putin."

 

http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2016/aug/01/donald-trump/donald-trump-gets-full-flop-whether-hes-had-relati/

 

Hadde håpet på noe verre enn det der, noe som feks Hillary og e-mail skandalen.

Lenke til kommentar

 

 

Så ikke noe konkret å pirke på ?

 

Ikke akkurat veldig overbevisende.

 

Trump for et par-tre år siden: "Jeg har et godt forhold til Putin."

 

Trump i dag: "Jeg har ikke noe forhold til Putin."

 

http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2016/aug/01/donald-trump/donald-trump-gets-full-flop-whether-hes-had-relati/

 

Hadde håpet på noe verre enn det der, noe som feks Hillary og e-mail skandalen.

 

 

Som sagt flere ganger allerede, det er ikke det verste, det er bare det siste, fyren er jo nærmest en patologisk løgner.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Hun er svært syk, hun får anfall av stressende situasjoner, f.eks. dersom flere personer snakker til henne samtidig. Av denne grunn kan hun ikke stille til pressekonferanser og jeg tror hun blir den første kandidaten som ikke stiller til debatt.

På filmen kan du også se hvordan pupillene utvider seg på grunn av anfallet, øynene blir helt svarte.

 

Hvorfor får hun ikke anfall alle de andre gangene hun står midt i en folkemengde og mange snakker til henne samtidig da?

 

Hun har da stilt til mange debatter.

 

Hvordan klarer du å se pupillene hennes på videoen? Kan du komme med skjermbilder der du sammenligner under og før/etter det påståtte anfallet?

 

 

Du bør ikke tro noe du leser på nett. Vis heller denne filmen til en ekspert, noen som jobber med epilepsianfall. Se hva de sier :)

Ikke tenk på slutten på filmen, autisme tror jeg ikke er uvanlig i slike krevende posisjoner.

 

 

 

Vennligst svar på det jeg skriver i stedet for å spamme.

 

Hvorfor får hun ikke anfall alle de andre gangene hun står midt i en folkemengde og mange snakker til henne samtidig da?

 

Hun har da stilt til mange debatter.

 

Hvordan klarer du å se pupillene hennes på videoen? Kan du komme med skjermbilder der du sammenligner under og før/etter det påståtte anfallet?

 

Videoen din er ikke annet enn trolling. Man ser tydelig at den bruker manipulerte videoer for å overdrive effekten.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

 

 

Så ikke noe konkret å pirke på ?

 

Ikke akkurat veldig overbevisende.

 

Trump for et par-tre år siden: "Jeg har et godt forhold til Putin."

 

Trump i dag: "Jeg har ikke noe forhold til Putin."

 

http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2016/aug/01/donald-trump/donald-trump-gets-full-flop-whether-hes-had-relati/

 

Hadde håpet på noe verre enn det der, noe som feks Hillary og e-mail skandalen.

 

Det var bare et nylig eksempel på hvor farlig løgnaktigheten hans er. Du hoppet jo glatt over det som ble nevnt om hvordan han først sa han var anti-Establishment, før han nå har snudd helt rundt og støtter The Establishment helhjertet og til og med valgte en erke-Establishment-partner som visepresident.

Lenke til kommentar

 

Hadde håpet på noe verre enn det der, noe som feks Hillary og e-mail skandalen.

 

Det var bare et nylig eksempel på hvor farlig løgnaktigheten hans er. Du hoppet jo glatt over det som ble nevnt om hvordan han først sa han var anti-Establishment, før han nå har snudd helt rundt og støtter The Establishment helhjertet og til og med valgte en erke-Establishment-partner som visepresident.

 

 

Som sagt, det burde ikke overaske noen at Trump sammarbeider med "the establishment", trodde virkelig folk at ved å bytte ut president så ville det ta slutt ? :p

 

Nei, jeg tenkte mer på noe slik som det her:

 

Wikileaks Confirms Hillary Sold Weapons To ISIS

Feks, hva har Trump gjort som er verre enn det der ?

Lenke til kommentar

Så påstanden er at våpen solgt til en kunde var planlagt å havne i andres hender, i reneste "6 degrees of separation"-stil. Hva blir det neste, må Clinton i fengsel for de seksuelle overgrepene i Tyskland på nyttårsaften? Hørt om "unintended consequences"? Sånt er det mye av i en del av verden hvor allianser skifter daglig og ting knapt kunne blitt mer kaotisk.

Kanskje ikke ta redstatewatcher's fremstilling som gospel. Jaggu ikke mye snakk om "dishonest media" når ting vris og vrenges i egen favør. Både naivt, dobbeltmoralsk og useriøst.

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så påstanden er at våpen solgt til en kunde var planlagt å havne i andres hender, i reneste "6 degrees of separation"-stil. Hva blir det neste, må Clinton i fengsel for de seksuelle overgrepene i Tyskland på nyttårsaften? Hørt om "unintended consequences"? Sånt er det mye av i en del av verden hvor allianser skifter daglig og ting knapt kunne blitt mer kaotisk.

Kanskje ikke ta redstatewatcher's fremstilling som gospel. Jaggu ikke mye snakk om "dishonest media" når ting vris og vrenges i egen favør. Både naivt, dobbeltmoralsk og useriøst.

 

Ikke redstatewatcher.

 

"In an interview with Democracy Now, Wikileaks’ Julian Assange is now stating that 1,700 emails contained in the Clinton cache directly connect Hillary to Libya to Syria, and directly to Al Qaeda and ISIS."

Lenke til kommentar

Det er ikke noe å se på engang, fordi det ikke stemmer. Salget fant sted i 2012, og kunden var myndighetene i Quatar. 

Clinton forlot stillingen 1. februar 2013.

 

Det vi i dag kjenner som ISIS byttet navn i 2014 og erklærte samtidig sin levant. Gruppen hadde tidligere vært part i stridighetene i Irak under andre navn, men var noenlunde under kontroll der frem til 2013, før de begynte å overta landområder og etterhvert byer både der og i Syria. Men i 2014 da folk flest ble oppmerksom på dem, drev ISIS med langt mer enn å kjempe mot den Irakiske og Syriske staten, nå begynte de også å skjære hoder av folk på video. Dette var ikke forutsigbart i 2012.

 

FFwd >>  2016. Man ser tilbake, og forsøker å innbille folk at Clinton solgte våpen til de som drev med halshugging på video. Det er en seriøs stretch. Og legg merke til at det skjer i starten av de siste 3 månedene av valgkampen der Clinton er en av kandidatene. Slå opp uttrykket "October surprise" og ta en runde i tenkeboksen, for det kommer snart mye mer av dette.

 

Ikke tro et sekund at det er noe normalt og alminnelig over denne valgsyklusen. Noe lignende, ja, i den forstand at det har vært noe lignende av kandidater tidligere, men ikke som dette. Trump har i dag essensielt beskyldt republikanerne for Benghazi, Syria, og alt annet som har gått galt de siste 30 årene. Beskyldningene hagler, og en viss person tar tak i alt uansett om det er reellt eller umulig. Samtidig ser det ut til at demokratene er hacket (DNC's nettverk, blander ikke Clinton her), men ikke republikanerne. Og Trump lovpriser Putin, endrer republikanernes Russland-politikk, og er populær i Russland. Tenk litt, ikke ta alt for god fisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som følger med - så har altså nye spørsmål nå dukket opp rundt Clintons helse.

Sansyneligvis er det frykt for at hun skal få et stort anfall når hun er på scenen som er grunnen til at denne ukjente mannen som ikke er del av Secret Service, men kler seg som en, fotfølger henne med diazepam-penn.

 

 

post-388664-0-06817700-1470775175_thumb.jpgpost-388664-0-77952800-1470775175_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...