Gå til innhold

Er Hillary Clinton frisk nok til å bli president?


Anbefalte innlegg

 

 

Hva er det han lyver om som er værre enn det Hillary lyver om ?

 

 

Verre og verre, mer at han juger konstant, han kan knapt åpne kjeften uten å juge eller motsi deg selv, senest med uttalelsene om at han har møtt Putin.

 

AtW

 

 

Så ikke noe konkret å pirke på ?

 

Ikke akkurat veldig overbevisende.

 

 

Det er bare den site uttalsen jeg har sett fra han, og iogmed at han juger kontinuerlig, så er det jo stort sett bare å plukke. Andre har postet sider som ser på mange uttalelser, stort sett kun løgn.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hva er det han lyver om som er værre enn det Hillary lyver om ?

 

 

Verre og verre, mer at han juger konstant, han kan knapt åpne kjeften uten å juge eller motsi deg selv, senest med uttalelsene om at han har møtt Putin.

 

AtW

 

 

Så ikke noe konkret å pirke på ?

 

Ikke akkurat veldig overbevisende.

 

Take your pick. Trump lyver konstant.

 

En av de mest avslørende løgnene er når Trump først sa at han er motstander av The Establishment. Dette spilte han på i lang tid. Så ble han nominert som presidentkandidat, og da fikk tonen en annen pipe. Han valgte seg ut en visepresidentkandidat som er så Establishment som han kan få blitt, og nå snakker Trump varmt om The Establishment. Snakk om at de lettlurte Trump-velgerne som trodde Trump var på deres side blir spyttet i ansiktet av kandidaten de trodde på.

Lenke til kommentar

 

Kan det være noe i det de skriver her a? 

 

https://pbs.twimg.com/media/CpIQt3lWIAIk-Gd.jpg:large

Det fine med sånne rykter er at svaret er gitt når dagen er omme.

Dukker det opp så får noen et nytt forklaringsproblem. Dukker det ikke opp, så er det bare mer BS.

 

 

Ja, enig. Det høres nesten litt for drøyt ut. 4chan er kanskje ikke den mest troverdige kilden heller..

Lenke til kommentar

 

 

 

På hvordan måte er Trump mer uærlig ?

På den måten at han lyver mer.

Trump lyver mer enn Hillary ?

 

okei da :roll:

Alle som har et verdenssyn som er noenlunde reelt og objektivt ser at det er tilfellet, fyren klarer knapt å gå en dag uten å komme med uttalelser som motsier noe han har sagt tidligere, eller beviselig er løgn.

 

AtW

Den fødte politiker.

Lenke til kommentar

Minst to ganger nå har alvorlige nevrologiske 'tics' eller hjerneskade blitt tatt opp på film. Muligens fler (som f.eks når hun trynet på vei inn et fly), men media er merkelig tyste.

 

Clinton har slitt med blodpropper i hjernen siden 2013. Jeg lurer på om det er derfor hun valgte Tim Kaine - en som står for det samme som henne - heller enn en progressiv slik folk krevde, fordi hun kan bli nødt til å fratre pga. helsetilstanden.

 

 

Første

https://imgur.com/wFovN4O

 

 

 

Andre

 

 

 

Og i tillegg flere rapporterte episoder, samt minst ett fall som ble fanget på video.

 

Hva tror dere? Er dette 'tics'? Eller nevrologisk skade? Eller noe annet? Skade på delen av hjernen som behandler synsinntrykk?

 

Hun er svært syk, hun får anfall av stressende situasjoner, f.eks. dersom flere personer snakker til henne samtidig. Av denne grunn kan hun ikke stille til pressekonferanser og jeg tror hun blir den første kandidaten som ikke stiller til debatt.

På filmen kan du også se hvordan pupillene utvider seg på grunn av anfallet, øynene blir helt svarte.

 

Så syk som hun er så burde hun ikke ta på seg en så stressende jobb.

Jeg tror ikke det blir henne som bestemmer dersom hun vinner valget, hun er rett og slett for syk. Når jeg ikke vet hvem som egentlig får makten om hun vinner så er det en veldig god grunn til å ikke stemme på henne.

Endret av IntelAmdAti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så klart. De er jo ikke i kloa på mainstream media. De er intellektuelle fyrtårn av håp for menneskeheten, rett og slett. For en briljant evne til å tenke klart og å tenke selv. De er informasjons-hipstere. Og vi vet jo at en hipster har rett. For han er ikke mainstream. Er man mainstream har man ikke rett, for man tror bare på det mainstream vil man skal tro på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det er godt at vi har "top notch" nevrologer til å diagnostisere her. Noen må gi denne gjengen en talerstol for å informere det amerikanske folk. 

Jeg har spurt en ekspert :)

 

Hva har du gjort for å konkludere med at det ikke er et anfall?

 

 

Jeg har ikke konkludert med at det ikke er et anfall. For meg spiller det liten rolle. I så fall blir valget stående mellom en kandidat som muligens er hjerneskadet, men som holder det skjult, og en kandidat som er åpenlyst hjerneskadet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Minst to ganger nå har alvorlige nevrologiske 'tics' eller hjerneskade blitt tatt opp på film. Muligens fler (som f.eks når hun trynet på vei inn et fly), men media er merkelig tyste.

 

Clinton har slitt med blodpropper i hjernen siden 2013. Jeg lurer på om det er derfor hun valgte Tim Kaine - en som står for det samme som henne - heller enn en progressiv slik folk krevde, fordi hun kan bli nødt til å fratre pga. helsetilstanden.

 

 

Første

https://imgur.com/wFovN4O

 

 

 

Andre

https://youtu.be/Hd4NH9jKNas

 

 

 

Og i tillegg flere rapporterte episoder, samt minst ett fall som ble fanget på video.

 

Hva tror dere? Er dette 'tics'? Eller nevrologisk skade? Eller noe annet? Skade på delen av hjernen som behandler synsinntrykk?

Hun er svært syk, hun får anfall av stressende situasjoner, f.eks. dersom flere personer snakker til henne samtidig. Av denne grunn kan hun ikke stille til pressekonferanser og jeg tror hun blir den første kandidaten som ikke stiller til debatt.

På filmen kan du også se hvordan pupillene utvider seg på grunn av anfallet, øynene blir helt svarte.

 

Så syk som hun er så burde hun ikke ta på seg en så stressende jobb.

Jeg tror ikke det blir henne som bestemmer dersom hun vinner valget, hun er rett og slett for syk. Når jeg ikke vet hvem som egentlig får makten om hun vinner så er det en veldig god grunn til å ikke stemme på henne.

Det vet man jo. Det blir visepresidenten.

Lenke til kommentar

Selv om Clinton skulle være så syk at embetet i hemmelighet overtas og styres av en kommisjon, så er det uendelig mye bedre enn Trump. Forrige uken ville kampanjen ta fra ham passordet til twitterkontoen fordi han ikke klarer å styre seg. Samtidig jobber de for å skaffe ham kodene til USA's atomarsenal. Hallo?!

Lenke til kommentar

 

 

Hva er det han lyver om som er værre enn det Hillary lyver om ?

 

 

Verre og verre, mer at han juger konstant, han kan knapt åpne kjeften uten å juge eller motsi deg selv, senest med uttalelsene om at han har møtt Putin.

 

AtW

 

 

Så ikke noe konkret å pirke på ?

 

Ikke akkurat veldig overbevisende.

 

Trump for et par-tre år siden: "Jeg har et godt forhold til Putin."

 

Trump i dag: "Jeg har ikke noe forhold til Putin."

 

http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2016/aug/01/donald-trump/donald-trump-gets-full-flop-whether-hes-had-relati/

 

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Hun er svært syk, hun får anfall av stressende situasjoner, f.eks. dersom flere personer snakker til henne samtidig. Av denne grunn kan hun ikke stille til pressekonferanser og jeg tror hun blir den første kandidaten som ikke stiller til debatt.

På filmen kan du også se hvordan pupillene utvider seg på grunn av anfallet, øynene blir helt svarte.

 

Hvorfor får hun ikke anfall alle de andre gangene hun står midt i en folkemengde og mange snakker til henne samtidig da?

 

Hun har da stilt til mange debatter.

 

Hvordan klarer du å se pupillene hennes på videoen? Kan du komme med skjermbilder der du sammenligner under og før/etter det påståtte anfallet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...