Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne Pokemon trackeren virker ikke for min del. Alle Pokemon som er "nearby" er 3 fotspor fra meg og det endrer seg aldri uansett hvor mye jeg går..

Slet med det i natt jeg også, kjørte rundt, stoppet, prøvde å finne noen av de ved å kjøre litt rundt. De byttet plass, men ingen kom noen gang nærmere enn 3 skritt. Det samme skjedde i sentrum, alltid 3 skritt på alle...

Lenke til kommentar

Noen andre som ikke kommer inn?

 

Lastet ned oppdatering gjennom google play og kommer nå ikke inn. Står jo at det er stor pågang, men føler det rammer bare meg :p

 

(Blir jeg straffet for å lastet ned før lansering i norge :O :p )

Endret av probin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Denne Pokemon trackeren virker ikke for min del. Alle Pokemon som er "nearby" er 3 fotspor fra meg og det endrer seg aldri uansett hvor mye jeg går..

 

Den funka for et par dager siden, men siste tur jeg var ute var alt 3 spor helt til jeg eventuelt fant dem. Var et par Eevee, en Squirtle, Wartortle, samt en Charmander og Bulbasaur jeg visste hvor var, som gikk fra 3 spor til å kunne trykkes på uten videre. 

Lenke til kommentar

Merker at det ikke akkurat er noen fordel å bo på landet når man vil spille pokemon go.. Hadde håpa man fant noen i skogen på tur med bikkja, men lite så langt..

Du må gå på merkede veier og i nærheten av der mange spiller. Jeg merker stor forskjell fra onsdag og til i dag hvor det har blitt mange flere spillere der jeg bor. Bor på et lite sted med 1500 innbyggere i "sentrum". 

Lenke til kommentar

 

Merker at det ikke akkurat er noen fordel å bo på landet når man vil spille pokemon go.. Hadde håpa man fant noen i skogen på tur med bikkja, men lite så langt..

Du må gå på merkede veier og i nærheten av der mange spiller. Jeg merker stor forskjell fra onsdag og til i dag hvor det har blitt mange flere spillere der jeg bor. Bor på et lite sted med 1500 innbyggere i "sentrum". 

 

Bor selv i en kommune med 6000 mennesker og veldig lite sentrum. Er midt på landet og omtrent ingen man ser ute.

 

Tenker å gå en tur til sentrum og sjekke om det er noen pokestops der. Er vel en 4-5km bort dit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...