Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikke helt hvor offisiel den er, men ser ganske legit ut: https://twitter.com/pogoserver

 

 

Pokémon Go Servers ‏@PoGoServer 31 minutes ago

There is no estimation of when the servers will be back online. Hang in there, trainers! #PokemonGO

Pokémon Go Servers ‏@PoGoServer 51 minutes ago

UPDATE : The servers are still experiencing downtime. Stay tuned for more updates from myself, and @PokeSteal

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

3.5 timers tur i natt. Fant endelig en Growlithe, diverse annet, og er nå lv 20. Må snart ha assistanse fra militæret for å få fanget en Weedle. 

Lenke til kommentar

Må jo teste ut dette her :)

 

Ser jeg bor 100m fra et stop, det var jo kjekt.

 

Rimelig spesielt å se voksne folk gå rundt med backpack og Ash-caps og vifte med telefonen ute blant folk midt på lyse dagen, jeg tror nok jeg kommer til å ha en rimelig diskret fremtoning selv når det kommer til dette her.

 

Er tross alt snart 30 år gammel, men fy søren som dette treffer de riktige stedene både når det kommer til nostalgi og samlekløe.

Har holdt på litt med geocaching sammen med sønnen min i et par år, og dette er strengt talt temmelig nær opp samme gate!

Lenke til kommentar

Jeg bor i ei lita bygd, å her er det jo ingen pokestops eller gyms.

Må gå/kjøre noen mil til nærmeste lille by, noe som blir irriterende i lengden.

 

Håper de balanserer det litt, så det dukker opp utenfor byer også, hvis ikke detter nok jeg av ganske fort

Lenke til kommentar

Jeg bor i ei lita bygd, å her er det jo ingen pokestops eller gyms.

Må gå/kjøre noen mil til nærmeste lille by, noe som blir irriterende i lengden.

 

Håper de balanserer det litt, så det dukker opp utenfor byer også, hvis ikke detter nok jeg av ganske fort

Gyms og antall pokemon scaler med hvor mange som spiller i område

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...